Heterouden takana

Anonyymi-ap

Oletko piiloutunut heterouden taa vaikka olet ihastunut naiseen? Oletko nähnyt toisen tekevän niin?
Kerrotko lisää. Miksi.

Mulla on ihanat välit naiseen johon vähitellen tutustun, kaikki merkit näyttää että ihastusta on hänenkin puoleltaan, mutta hän on kertonut olevansa hetero.
Ei se vie haluani olla hänen seurassaan, rakastan häntä, enkä vaadi mitään erityistä, mutta pitäisikö tämä 100 prossaisesti uskoa kun mieletön sähkö on.

18

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ja tälläkin hetkellä olen. Johtuu myös siitä, että en ole vapaa.

    • Anonyymi

      Lopetin piiloutumisen heti kun kiinnostuin hänestä, hän sai minut avautumaan asiasta ❤️

    • Anonyymi

      Olen, olemme varattuja ja hän ystäväni. Huomasin tuntevani jotain enemmän. Vien tämän tunteen salaisuutenani hautaan.

      • Anonyymi

        Onko hän itse avoimesti jotain muuta kuin hetero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän itse avoimesti jotain muuta kuin hetero?

        Ei ole. Siksi toivotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Siksi toivotonta.

        Saattaisit yllättyä sinäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisit yllättyä sinäkin...

        Vaikea tilanne. Kumpikin oletettavasti heteroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea tilanne. Kumpikin oletettavasti heteroita.

        Miten voisi vihjata muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voisi vihjata muuta?

        Hyvänpäiväntutulle vai ystävälle vihjata? Eikös kaverille voi sanoa melko suoraankin. Miksi niin luonnollista asiaa salaamaan? Täällä mollattu naisia jotka kuvailevat itseään ”ei heterona” tai ”myös naisista kiinnostuneena” mutta mielestäni mm. em. ovat aika normaaleja ja selkeitä viestejä. Voithan keksiä jotain luovempaa tai kertoa tunteista toiselle suoraan mutta ilmeisesti ne eivät ole sopivia vaihtoehtoja? Kaikenlaiset asuvalinnat ym. ulkoiseen habitukseen liittyvät seikat menee helposti ohi eikä sellaisista voi tulkintoja tehdä. Sanat ja teot on paras keino. Pelkät teotkin voivat yksinään olla tulkittavissa ystävyydeksi jne. Kannattaa olla rohkea.


    • Anonyymi

      Kyllä olen tehnyt niin.

    • Anonyymi

      Uskon nähneeni toisen tekevän niin. En ole varma. Yritän ymmärtää enkä vaadi toiselta mitään.

    • Anonyymi

      En ole ikinä piiloutunut heterouden taakse, enkä hirveästi elättelisi toiveita naisesta joka tosiaan on minulle kertonut olevansa hetero.

      • Anonyymi

        Jep, en lähtisi muuttamaan elämääni ja intoilemaan edes bi-naisesta. Miksi ihmeessä, jos ja kun näkee miten tuntemani biit toimii. Tarve korostaa queeriutta mutta miesten perässä juostaan kuola valuen. Yksi sana, mieskeskeisyys. :D Emme ole samasta puusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, en lähtisi muuttamaan elämääni ja intoilemaan edes bi-naisesta. Miksi ihmeessä, jos ja kun näkee miten tuntemani biit toimii. Tarve korostaa queeriutta mutta miesten perässä juostaan kuola valuen. Yksi sana, mieskeskeisyys. :D Emme ole samasta puusta.

        No tässä nyt puhuttiin kuitenkin ihan täysin heteronaisesta, minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään patoumia biseksuaaleja kohtaan. Oikeastaan päinvastoin, heidän kanssa tullut paremmin juttuun kuin toisten lesbojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, en lähtisi muuttamaan elämääni ja intoilemaan edes bi-naisesta. Miksi ihmeessä, jos ja kun näkee miten tuntemani biit toimii. Tarve korostaa queeriutta mutta miesten perässä juostaan kuola valuen. Yksi sana, mieskeskeisyys. :D Emme ole samasta puusta.

        Eikä vain miesten perään kaipailu, huomionhaku tms, vaan näkyy myös miesten tekemisten nostamisena ja maskuliinisuuden ihailuna kritiikittömästi. Löytyy toki toinen laita, queer-naiset jotka haukkuu miehiä (todennäköisesti haluavat vain validaatiota omalle sateenkaarevuudelle ja siksi toimii ko. tyyliin) mutta kuitenkin miesten kanssa pariudutaan vakavasti vs. naisten kanssa pidetään hauskaa sitoutuneiden suhteiden välissä. Ei mene läpi "naisrakkaus" jos/kun tarkoittaa vain/lähinnä tarvetta saada vaihtelua seksielämäänsä. Puhukoon mieluummin asioista oikeilla nimillä pikkusievistelevyyden sijaan.

        Kaava vain toistuu, ei voi olla näkemättä.


    • En koe tarvetta enää piiloutua mihinkään mistään syystä. Tykkään olla aito itseni ja en suostu olemaan enää mitään muuta mistään syystä.

      En vain tykkää olla tyrkky. Enkä varattuna näe siinä mitään järkeäkään pyllistää yhdelle, kumartaa toiselle.

    • Anonyymi

      Molemmat ollaan heterosuhteessa, mukana kuvioissa myös lapsia. Minulla ei ole aikomustakaan erota tai pettää puolisoani. Tunteeni ystävääni kohtaan ovat vahvat mutta sekavat. Niinpä, kun hän kysyi kielsin ihastuneeni..

      • Anonyymi

        Perus bissemeininki, josta saa palstalla lukea jatkuvasti. Ja menee ne tunteet ohikin äkkiä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1788
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1178
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      1007
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      901
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe