Ootteko kuunnellu SuomiRäp Radioo? Oon täs viikon ajan kuunnellu ja tuntuu toimivan
https://radioplay.fi/suomirap/
Suomiräp radio
9
279
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣 pus pus sinne paur mediaan
- Anonyymi
Tämänkin keskustelun sponsoroi Bauer Median sometiimi.
- Anonyymi
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Ihan paras radiokanava. Täytyy sanoo et Bauer osaa lanseerata just oikeita radioita oikeeseen paikkaan.
- Anonyymi
Rap ja nimenomaan kotimainen on yllättävän kuunneltua. Fiksu veto bauerin medialta perustaa kotimaiseen räppiin perustuva radioasema. Silloin on taottava kun rauta on kuumaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rap ja nimenomaan kotimainen on yllättävän kuunneltua. Fiksu veto bauerin medialta perustaa kotimaiseen räppiin perustuva radioasema. Silloin on taottava kun rauta on kuumaa
Tämä on totta. Hieno idea, mutta vielä hienompi olisi kun toistoa olisi kanavalla vähemmän. Liikaa soi samat biisit päivän aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Hieno idea, mutta vielä hienompi olisi kun toistoa olisi kanavalla vähemmän. Liikaa soi samat biisit päivän aikana.
Suomiräpillä soi vain 300 eri kappaletta. Varmaan Juice leskinenkin soi kohta, kun samat soi samat soi samat soi. Innovatiivinen. Just just.
- Anonyymi
Varmaan unelmien radio sille joka räpistä tykkää. Tuutin täydeltä räppiä.
- Anonyymi
Ihan hyvä konsepti. Hyvin toteutettu ja soittaa mitä lupaa. Hyvää duunia 👍
- Anonyymi
Niinkö siellä Bauer median trolliosastolla tuntuu tänä iltana. SuomiRäp radio ei toimi. Tylsä radio. Huono radio. Huono soittolista SuomiRäp radio, yksipuolinen Suomiräp radio. En kuuntele SuomiRäp radiota. SuomiRäppiä kuunnellaan vain aineissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984