Ei ole sutinaa

Ei ole parisuhdetta kenenkään kanssa.
No niin, tämä tuli selväksi? 😄

72

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oishan se nyt h*lvetin noloa jos joku luulis et oot suhteessa jonkun täysikäsen originaalin kanssa. Laita nyt aiheesta viel pari alotusta.

      • Mitä hyödyttää laittaa useampia aloituksia samasta aiheesta? Ei mua kiinnosta olla suhteessa ihmisen kanssa johon ei ole sellaisia rakkaudellisia tunteita, oli sitten originaali taikka kuka tahansa muukin.

        Täysikäisen originaalin... Niin on liian vanha mulle, sanotaan nyt sekin vielä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä hyödyttää laittaa useampia aloituksia samasta aiheesta? Ei mua kiinnosta olla suhteessa ihmisen kanssa johon ei ole sellaisia rakkaudellisia tunteita, oli sitten originaali taikka kuka tahansa muukin.

        Täysikäisen originaalin... Niin on liian vanha mulle, sanotaan nyt sekin vielä.

        Käsittelet mies nyt myös tämän kehittelemässä nettihahmon kautta kiinnostustasi skideihin, siinä se on ihan silmien alla…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsittelet mies nyt myös tämän kehittelemässä nettihahmon kautta kiinnostustasi skideihin, siinä se on ihan silmien alla…

        Original on 50v...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä hyödyttää laittaa useampia aloituksia samasta aiheesta? Ei mua kiinnosta olla suhteessa ihmisen kanssa johon ei ole sellaisia rakkaudellisia tunteita, oli sitten originaali taikka kuka tahansa muukin.

        Täysikäisen originaalin... Niin on liian vanha mulle, sanotaan nyt sekin vielä.

        Johan oot aihetta useemmas alotukses käsitelly ni mikä nyt tökkii? Nii oot säki liia vanha ja MONELLE so what?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan oot aihetta useemmas alotukses käsitelly ni mikä nyt tökkii? Nii oot säki liia vanha ja MONELLE so what?

        Mikä tökkii? Se tökkii ettei sellanen kiinnosta siinä mielessä. Mulle on turha tyrkyttää sellaista mikä ei tarpeeksi kiinnosta. Sellainen saa lähinnä ärsyyntymään.
        Ja se, jos alkaa esittää että ollaan yhdessä, saa pian jonkun toisen potentiaalisemman kiinnostuksen kohteen kääntymään pois. Onpa se sitten kivaa ja reilua.
        Sinkku olen niin kauan ku tulee vastaan sellainen mikä vie oikeasti jalat alta niin kuin N teki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan oot aihetta useemmas alotukses käsitelly ni mikä nyt tökkii? Nii oot säki liia vanha ja MONELLE so what?

        Jos on liian vanha monelle, ei ole silti syy tyytyä mihin tahansa. Mä en kiinnostu itseni ikäisistä niin minkäs sille mahtaa. Eikä kukaan nuorempi kiinnostu minusta? Silloin tyydyn olemaan yksin. Vaan sitä ei koskaan tiedä mihin sitä vielä törmään. Tulee vielä vastaan se norjalainen viikinkineito jossain maailmalla.


      • Miksi sen pitää varattu olla? Tuskin norskit tietää tän sivuston olemassa olostakaan edes.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi sen pitää varattu olla? Tuskin norskit tietää tän sivuston olemassa olostakaan edes.

        Viikinkimuija on varattu ja sulle liian nuori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viikinkimuija on varattu ja sulle liian nuori.

        Luuletko että maailmassa on vain yksi viikinkimuija? Sinä et siitä päätä, kuka on minulle liian nuori.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että maailmassa on vain yksi viikinkimuija? Sinä et siitä päätä, kuka on minulle liian nuori.

        Joo kyl sen päättää tytöt ja naiset iha ite niin ku näkyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyl sen päättää tytöt ja naiset iha ite niin ku näkyy.

        No sinä et ole ollut kaikkea näkemässä kuitenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinä et ole ollut kaikkea näkemässä kuitenkaan.

        Sä et täällä uhkailis jollai itsemurhal päivät pitkät ku et saa teiniä jos oisit saanu.


      • mustasusi kirjoitti:

        Original on 50v...

        Enpäs muuten ookkaan... 😱


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Enpäs muuten ookkaan... 😱

        Nii mäki kelasi, oot rapiat nelkyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä tökkii? Se tökkii ettei sellanen kiinnosta siinä mielessä. Mulle on turha tyrkyttää sellaista mikä ei tarpeeksi kiinnosta. Sellainen saa lähinnä ärsyyntymään.
        Ja se, jos alkaa esittää että ollaan yhdessä, saa pian jonkun toisen potentiaalisemman kiinnostuksen kohteen kääntymään pois. Onpa se sitten kivaa ja reilua.
        Sinkku olen niin kauan ku tulee vastaan sellainen mikä vie oikeasti jalat alta niin kuin N teki.

        Tarkottaako toi N Nettaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et täällä uhkailis jollai itsemurhal päivät pitkät ku et saa teiniä jos oisit saanu.

        En tarkoittanut tuolla, että olisin nyt jotain saanut. Ei aina tarvitse saada. Onnellinen olen nykyisin ihan pienestä hymystäkin ja huomatuksi tulemisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkottaako toi N Nettaa

        No mitähän veikkaat?


      • mustasusi kirjoitti:

        Mikä tökkii? Se tökkii ettei sellanen kiinnosta siinä mielessä. Mulle on turha tyrkyttää sellaista mikä ei tarpeeksi kiinnosta. Sellainen saa lähinnä ärsyyntymään.
        Ja se, jos alkaa esittää että ollaan yhdessä, saa pian jonkun toisen potentiaalisemman kiinnostuksen kohteen kääntymään pois. Onpa se sitten kivaa ja reilua.
        Sinkku olen niin kauan ku tulee vastaan sellainen mikä vie oikeasti jalat alta niin kuin N teki.

        Vttu mä ole esittäny et ollaan yhessä..
        Enkä tosiaan oo itteeni sulle.
        Ellet sitten oo ite esittänyt aivan toista anonyyminä.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Vttu mä ole esittäny et ollaan yhessä..
        Enkä tosiaan oo itteeni sulle.
        Ellet sitten oo ite esittänyt aivan toista anonyyminä.

        En todellakaan esitä täällä ketään anonyyminä. En näe sellaisessa mitään järkeä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mitähän veikkaat?

        Sä voit ihan rohkeasti puhua netasta. eikä mistään ännästä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit ihan rohkeasti puhua netasta. eikä mistään ännästä

        En mä saa hänestä täällä puhua, enkä häntä kaipailla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tarkoittanut tuolla, että olisin nyt jotain saanut. Ei aina tarvitse saada. Onnellinen olen nykyisin ihan pienestä hymystäkin ja huomatuksi tulemisesta.

        eli et enää valita paskaa elämääsi ja hauku itseäsi. Hyvä jani


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä saa hänestä täällä puhua, enkä häntä kaipailla.

        Eihän se sua ole estänyt . Sähän kaipaat nettaa täällä edelleen. Haluat että hän tietää että rakastat häntä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sua ole estänyt . Sähän kaipaat nettaa täällä edelleen. Haluat että hän tietää että rakastat häntä

        Mietin vaan tilannetta, että joku sammakko tuolla jorpakossa rakastaa mua. Niin miten paljon sellainen kiinnostais tietää... Taitaa olla ihan vastaava asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli et enää valita paskaa elämääsi ja hauku itseäsi. Hyvä jani

        Kiitos. Näin sitä voi itseään kehittää. Nauttii niistä mikroskooppisen pienistä asioista joita elämään vielä suodaan. Kassatyttö hymyili jne...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Näin sitä voi itseään kehittää. Nauttii niistä mikroskooppisen pienistä asioista joita elämään vielä suodaan. Kassatyttö hymyili jne...

        Ja taas ihan in love työpaikan tyttöön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas ihan in love työpaikan tyttöön.

        No miksi ei?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miksi ei?

        Seuraavat kolme vuotta kun se hymyili? Miksikäs ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavat kolme vuotta kun se hymyili? Miksikäs ei.

        Ei kyllä tarvitse ihmetellä ja valittaa sitä, etteivät kassaneidit hymyile miesasiakkaille, jos hymyä seuraa monen vuoden stalkkaus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miksi ei?

        Ihastuitko tuohon hymyilevään kassatyttöön jota nyt seuraat ja sitten taas menet möläyttää ihatuneesi tähän . Ja vain siksi että hymyili sulle. Kuten kävin Netan kohdalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuitko tuohon hymyilevään kassatyttöön jota nyt seuraat ja sitten taas menet möläyttää ihatuneesi tähän . Ja vain siksi että hymyili sulle. Kuten kävin Netan kohdalla.

        On niin nätti, että voisin kyllä ihastuakin, mutta taitaa olla varattu, kuten useimmat ovat.
        Ei ole aikomusta mennä möläyttelemään kellekään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On niin nätti, että voisin kyllä ihastuakin, mutta taitaa olla varattu, kuten useimmat ovat.
        Ei ole aikomusta mennä möläyttelemään kellekään mitään.

        Ei kaikki nuoret tytöt ole varattuja. mene toki kertomaan että ihastuit häneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki nuoret tytöt ole varattuja. mene toki kertomaan että ihastuit häneen.

        Ei kaikki onneksi reagoi siihen viattomaan ilmoitukseen sillä tavalla liioitellun dramaattisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kaikki onneksi reagoi siihen viattomaan ilmoitukseen sillä tavalla liioitellun dramaattisesti.

        Mitenköhän itse reagoisit jos vaikka joku 200 kilonen karju tuijottelis himoiten sinua töissä ja tokasis olevansa ihastunu suhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän itse reagoisit jos vaikka joku 200 kilonen karju tuijottelis himoiten sinua töissä ja tokasis olevansa ihastunu suhun.

        Sanoisin kohteliaasti, ei kiitos.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kaikki onneksi reagoi siihen viattomaan ilmoitukseen sillä tavalla liioitellun dramaattisesti.

        ai 17 vuotias tyttö reagoi dramaattisesti kun ei tuntenut samoin 49 vuotiasta miestä kohtaan.Jani ei kaikki 17 vuotiaat teinit ole kiinnostuneet keski-ikäisistä miehistä. Turha syyttää nettaa siitä että ahdistui sun ilmoituksesta. Normaalisti toista pyydetään ulos eikä kesken työpäivän kerrota tunteita ihmiselle jota ei tunne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sanoisin kohteliaasti, ei kiitos.

        Et todellakaan vaan juoksisit paniikissa kertomaan pomolle, että kohta tuo karju ottaa sinut väkisin ahteriin. Se teissä miehissä on kumma kun että osaa asettua itseänne yli puolta pienemmän ihmisen asemaan ja tajuta mikä on pelottavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan vaan juoksisit paniikissa kertomaan pomolle, että kohta tuo karju ottaa sinut väkisin ahteriin. Se teissä miehissä on kumma kun että osaa asettua itseänne yli puolta pienemmän ihmisen asemaan ja tajuta mikä on pelottavaa.

        No, tuo ei ole ollenkaan verrannollista, koska minä en ole niin pelottava ihminen ollenkaan. Enkä ollut ottamassa ketään väkisin. Olen kiltti ja mukava oikeasti. En tee pahaa kärpäsellekään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, tuo ei ole ollenkaan verrannollista, koska minä en ole niin pelottava ihminen ollenkaan. Enkä ollut ottamassa ketään väkisin. Olen kiltti ja mukava oikeasti. En tee pahaa kärpäsellekään.

        No Netta kuitenkin ahdistui. Sä et edelleenkään voi samaistua teini tytön asemaan. Susta toi ihastumisen kertominen toisen työpisteellä oli pikku juttu. Netta ei nähnyt sitä hyvänä juttuna. Mutta sitähän sä et tajua . Mitä jos sun teini-ikäiselle tyttärelle olis tapahtunut töissä samoin niin sä olisit sanonut sun tyttärelle että ylireagoi tilanteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No Netta kuitenkin ahdistui. Sä et edelleenkään voi samaistua teini tytön asemaan. Susta toi ihastumisen kertominen toisen työpisteellä oli pikku juttu. Netta ei nähnyt sitä hyvänä juttuna. Mutta sitähän sä et tajua . Mitä jos sun teini-ikäiselle tyttärelle olis tapahtunut töissä samoin niin sä olisit sanonut sun tyttärelle että ylireagoi tilanteeseen.

        Kyllä minä olen sen tajunnut jo kauan. Ei siitä ole kysymys.
        Minun tunteilla tässä ei ole ollut mitään väliä kellään selvästikään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä olen sen tajunnut jo kauan. Ei siitä ole kysymys.
        Minun tunteilla tässä ei ole ollut mitään väliä kellään selvästikään.

        Älä vittu jaksa. Siis sä oikeesti luulit että teinityttö haluu seurustella keski-ikäisen miehen kaa. Onko netan poikaystävä viiskymppinen? jos ei ole niin kyse on vittu siitä ettei nettaa kiinnosta seurustella viiskymppisen kaa .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä vittu jaksa. Siis sä oikeesti luulit että teinityttö haluu seurustella keski-ikäisen miehen kaa. Onko netan poikaystävä viiskymppinen? jos ei ole niin kyse on vittu siitä ettei nettaa kiinnosta seurustella viiskymppisen kaa .

        Näin on. Asia loppuun käsitelty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä vittu jaksa. Siis sä oikeesti luulit että teinityttö haluu seurustella keski-ikäisen miehen kaa. Onko netan poikaystävä viiskymppinen? jos ei ole niin kyse on vittu siitä ettei nettaa kiinnosta seurustella viiskymppisen kaa .

        Ei kiinnosta minuakaan seurustella viiskymppisen kaa. Hyvästi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin on. Asia loppuun käsitelty.

        aha. sä et edelleenkää ymmärrä että nettaa ei kiinnosta sun ikäset. Hän olis voinut valita itselleen sun ikäsen miehen jos olis halunnut. mutta hän valitsi nuoremman miehen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta minuakaan seurustella viiskymppisen kaa. Hyvästi.

        Niin. miksi netan pitäis seurustella sun ikäsen miehen kaa. Ethän itekkään seurustellut teininä viiskymppisen naisen kanssa ja miksi et?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. miksi netan pitäis seurustella sun ikäsen miehen kaa. Ethän itekkään seurustellut teininä viiskymppisen naisen kanssa ja miksi et?

        Näihin on ihan turhaa vastailla mitään. Ei tykännyt eikä tykkää ja sillä hyvä.
        Minulla ei tee enää mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näihin on ihan turhaa vastailla mitään. Ei tykännyt eikä tykkää ja sillä hyvä.
        Minulla ei tee enää mitään.

        aha. kerro jani kiinnostiko sua teini-ikäisenä 50 vuotiaat naiset?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näihin on ihan turhaa vastailla mitään. Ei tykännyt eikä tykkää ja sillä hyvä.
        Minulla ei tee enää mitään.

        Miksi nettaa olis pitänyt sitten kiinnostaa . Sen takia että ite ole itsehyväinen ja sun tunteisiin olis pitänyt vastata. Sillä ei ole mitään väliä mitä netta tunsi kuhan sinä olisit saanut tahtosi läpi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mietin vaan tilannetta, että joku sammakko tuolla jorpakossa rakastaa mua. Niin miten paljon sellainen kiinnostais tietää... Taitaa olla ihan vastaava asia.

        Sammakko jorpakossa... En voi ku nauraa kaksin kerroin. Kiitos tästä mielikuvasta. Notkeat ihmisetkin voi toki joissakin asennoissa näyttää aika sammakoilta...Voi pyhä jysäys noitten juttujes kanssa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin on. Asia loppuun käsitelty.

        Ei näytä olevan.


    • Anonyymi

      No ei ole mulla'kaan.

      • Ai eikö? Meitä yksinäisiä miehiä on aika paljon.


    • Anonyymi

      Onpas huono olo☕️

      • No mistä se tuli? 🥚


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mistä se tuli? 🥚

        Taivaasta. Yllättäen ja pyytämättä.


    • Anonyymi

      Hei hei hei, määki oon vapaa ku taivaan lintu, sporttiset mimmit ottakkee yhteyttä.

      • Kyllähän ne nyt varmaan ottaa yhteyttä kaikki.


      • Anonyymi

        Se on hyvä että te miehet olette vapaita


    • Anonyymi

      HYVIN ON ASIAT

      • Se on miltä kannalta sitä katsoo...


    • Anonyymi

      Mitä sutinaa tollasella papalla tarvii ollakaan.

      • Ei tarvii ei. Elämä oli ja meni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tarvii ei. Elämä oli ja meni.

        Eikö sun pitänyt nauttii elämän pienistä asioista. näköjään aloitat taas valittamisen. pienet asiat ei näköjään olleet riittäviä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun pitänyt nauttii elämän pienistä asioista. näköjään aloitat taas valittamisen. pienet asiat ei näköjään olleet riittäviä

        Pappa odottaa kuolemaa nyt. Antaa perhosten lennellä ja nauttia kesästä. Oli pappa joskus nuori ja sai nuorta rakkautta. Nyt sellainen on mennyttä elämää... 🪦⚰️💀🦴


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe