Puhelinta pitäisi päivittää ja se ilmoittaa sen tapahtuvan automaattisesti wifin kautta. Kun yritän asentaa wifin niin sellaista ei löydy?? Yritän antaa erilaisia nimiä j́oita se vaatii kun painaa plussaa wifin lisäämiseksi mutta mitään ei tapahdu.
Kuinka pitää toimia?
Mistä löydän wifin?
9
214
Vastaukset
- Anonyymi
Puhelimen asetuksista. Voi löytyä hieman eri paikasta kyseiset asetukset. Jos mahdollista, niin kirjoita asetuksissa hakukenttään "wifi" tai "wlan". Kytke wifi tai wlan päälle. Anna puhelimen löytää lähellä olevat verkot. Klikkaa sitä verkon nimeä, johon haluat yhdistää puhelimen. Kirjoita verkon salasana salasana-kenttään. Sitten täppää "ok" tai "yhdistä".
- Anonyymi
Mitähän sinä oikein yrität tehdä? Tiedätköhän nyt edes mikä wi-fi on? Vaikuttaa siltä, että et tiedä jos yrität sitä "asentaa" puhelimeen. Miten siis oikein yrität "asentaa" sen? Wi-fi ei siis ole mikään sovellus, joka asennetaan sovelluskaupasta jne. Wi-fi on langaton lähiverkkotekniikka. Kyllä puhelimen voi päivittää mobiiliverkkoyhteydenkin kautta mutta jos haluat päivittää sen wi-fin kautta niin sillon sun tietenkin pitää yhdistää puhelimesi johonkin wi-fi -verkkoon, eli esimerkiksi omaan kotonasi olevaan wi-fi -verkkoon, eli omaan langattomaan lähiverkkoosi. Sulla pitää tietenkin olla sillon wi-fi -verkkoja tukeva reititin jota myös wi-fi -tukiasemaksi usein kutsutaan. sun pitää tietnkin myös tietää oman wi-fi -verkkosi nimi ja salasana jonka olet sille asettanut jotta puhelin voi yhdistyä siihen wi-fi -verkkoon.
- Anonyymi
Höh! siinähän yhdistelet kun ei kaverilla löydy ensimmäistäkään verkkoa eikä auta tukevat reitittimet sun muutkan kikkailut. Ei jossain erämaissa mitään wifejä ole koskaan ollutkaan, et vaan taida ymmärtää alkeitakaan vaan tulet tänne huutamaan. Et taida itse tietää mikä on puhelin HÄH?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh! siinähän yhdistelet kun ei kaverilla löydy ensimmäistäkään verkkoa eikä auta tukevat reitittimet sun muutkan kikkailut. Ei jossain erämaissa mitään wifejä ole koskaan ollutkaan, et vaan taida ymmärtää alkeitakaan vaan tulet tänne huutamaan. Et taida itse tietää mikä on puhelin HÄH?
Totta kai joku verkko löytyy jos voi Internetiin kirjoitella.
Tuossa kerrottiin asiallisesti mobiiliverkon käytöstä päivittämiseen.
Wifiä suositellaan nopeuden ja vakio hinnan takia käytettäväksi.
Kirjastoissa on ilmainen wifi jos on ihan pakko sellaista käyttää.
Aloitus kuulosti minustakin siltä, ettei aloittaja tunne kyseistä tekniikkaa. On ihan asiallista tuoda esille, että se yleensä pitää löytyä omasta takaa.
En tiedä miten syrjässä pitää asua, etteikö sellaisen hankkiminen itselleen onnistu. Mutta jos ei sitä kaipaa niin eipä siinä ole edes mitään järkeä omistaa. Pelkkään puhelimen automaattiseen päivittämiseen on turha santsata rahaa.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että täälläkään ei ole mitään wifiverkkoja olemassakaan joten ei ihme jos ei yhdisty. Varsinkin jos asustelee jossain syrjemmällä.
- Anonyymi
Ne päivitykset voi tehdä iahn mobiili-verkollakin, ehkä joutuu asetuksista tämän hyväksymään.
- Anonyymi
Minulla roikkuu aina iso liuta appipäivityksiä odottamassa eivätkä silleensä päivity. Mutta kun ruksaan ne niin että vain yksi ohjelma voi päivittyä, niin heti se alkaa tehdä niin. Sitten pitää antaa seuraavalle sama ohje jne. niin toimii yksi kerrallaan. Tämä koskee siis vain Google Playn päivityksiä. Muita päivityksiä en ole koskaan nähnytkään.
- Anonyymi
Jos ei omista eikä käytä tietokonetta niin ei silloin ole wifiäkään tarjolla korvessa eikä muuallakaan ellei vahingossa pääse kerrostalonaapurin wifiverkkoon. Nettiyhteys vaatii modeemin ja niissä on useimmissa reititin tarjolla josta löytyy wifikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984