Kun näytti kuvan miesystävänsä kanssa. Se on vieläkin jokin numero joillekin tuo homous. Että ihan omalla nimellä instagramissa annetaan sitä huono palautetta?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/70930c88-3bdd-47aa-acf8-83346092caa7
Jesse Kaikuranta sai huonoa palautetta
Anonyymi-ap
2
739
Vastaukset
- Anonyymi
No suurimmalle osalle se ei ole ongelma, eräät uskovaiset ja juntit todella ovat kiinnostuneista homoudesta sairaalla tavalla.
Joten heille ei tieto ole mennyt päähän tästäkään asiasta vaan jauhavat aiitä harva se päivä.
Ymmärtämättä että se ei ole itse valittu.homous on homoille yhtä luonnollista kun heterous heteroille, ei siinä pitäisi kellään olla edes miettimistä . Joten homot eivät ole tehneet mitään pahaa kellekkään. Siksi on heidät jätettävä rauhaan . - Anonyymi
Jesse Ankkahuuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121469Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31782Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717