gyne ja menkat

eli papa olis maanantaina mutta ongelmana on se että menkat ei sillon lopu viel ihan kokonaan... siis olen varma että sillon tulee viel vähän ruskeeta vuotoo...onko se ihan normaalia jos menen lääkärille veikkei menkat viel ihan loppunut?
3602
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

En nyt aivan satavarma ole, mutta minulta gyne ei ottanut papaa, sillä minulla oli silloin menkat. Juuri samalla lailla kuin sinulla, eli loppumaan päin. Jos sinulla on jotain muutakin asiaa gynekologille, niin mene sitten ja kysy papasta, että voiko sitä siirtää...

Äänestä

jos on vuotoa, verisyys haittaa sytologia hänen sitä tutkiessaan, eli siirräpä PAPA-aikasi.
Ja itse en ole koskaan yli 35v aikana mennyt gynekologille jos on kuukautiset, olen ajoittanut ajan varaamisen aina siten, että vuoto on varmasti loppunut.

Äänestä
  • siis kyllähän minäki yritin tehä niin. mutta kun menkat tuli viikon myöhässä.. :( no kai mä huomenna soitan ja vaihan ajan..

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

tytttönen kirjoitti:

eli papa olis maanantaina mutta ongelmana on se että menkat ei sillon lopu viel ihan kokonaan... siis olen varma että sillon tulee viel vähän ruskeeta vuotoo...onko se ihan normaalia jos menen lääkärille veikkei menkat viel ihan loppunut?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu