Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

66

  1. Asevelvollisuus vaihdettaessa kansalaisuus

    En löytänyt googlettamalla, eli kun 30-vuotias Suomessa 1-vuotiaasta asti asunut Ruotsin kansalainen vaihtaa kansalaisuu
    0
    49
  2. Paise korvassa

    Täysikasvuinen rex-tyttökani alkoi eilen roikottaa toista korvaansa. Tänään korvanlehteen (sisäpuolelle) oli ilmestynyt
    Jyrsijät ja kanit
    5
    1724
  3. Haluaa teetä

    Miten juotte esim. vihreän teenne, vai juotteko ollenkaan? Tähän asti olen hauduttanut teeni ihan "perusmenetelmällä", m
    Elävä ravinto
    10
    1415
  4. Pistokkeeseen adapteri

    Olen lähdössä Amsterdamiin ja kysynkin nyt, että tarvitaanko adapteria, jos otan esim. kännyn laturin mukaan?
    Amsterdam
    2
    1483
  5. Hunajata

    Olen pastöroimattoman hunajan suurkuluttaja (en syö valkoista sokeria). Täällä arvelen olevan ravitsemustietoisia henkil
    Kasvisruoka
    6
    497
  6. Volkswagenin voittaja?

    Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voi
    Yleistä Volkswagenista
    9
    1989
  7. Volkswagen voittaja?

    Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voi
    Ohjelmat ja sovellukset
    4
    278
  8. Kani löydetty

    Mieheni löysi tänään Eskilsöstä (Pohjanmaalla) ruskean keskikokoisen kanin. Hän tuo sen huomenna kotiimme Vaasaan, sillä
    Yleistä lemmikeistä
    3
    363
  9. M: iso terraario & 2 iguaania

    Ystäväni muuttaa opiskelijaboxiin, joten hän myy iguaanit Rockyn ja Unskin terraarioineen hyvään ja rakastavaan kotiin.
    Terraario
    0
    396
  10. M: 2 iguaania & iso terraario

    Ystäväni muuttaa opiskelijaboxiin, joten hän myy iguaanit Rockyn ja Unskin terraarioineen hyvään ja rakastavaan kotiin.
    Liskot
    6
    702
  11. HK kilpailu

    HK:lla on tämän kuun loppuun asti sellainen "kilpailu", että kun kerää 5 kalkkunaleikkeen yläosaa, saa Fiskarsin Functio
    Yleistä ruoasta
    1
    453
  12. Valokuvat nettiin

    Kävin joskus nettisivuilla, jonne sai laittaa omia kuviaan ja sieltä sitten sai (esimerkiksi mainostoimistot) ostaa kuvi
    Yleistä valokuvauksesta
    10
    7850
  13. Ihme touhua Cubiolla

    Soitin Cubiolle, enkä niin huonoa palvelua ole hetkeen saanut. Nainen ei osannut juurikaan suomea ja kun ilmoitin selväl
    Muut liittymät
    12
    5598
  14. Kuva Halvan Lakumiehestä

    Äitini haluaisi paidan, jossa on vanha Halvan lakunaama. Ei nykyistä, vaan sellainen, joka oli esim. Halvan lakumatoissa
    Herkut
    2
    530
  15. Kelan selvityspyyntö

    Tänään tipahti postiluukusta sekä itselle, että avolle Kelalta selvityspyyntö opintojen edistymisestä. Itselläni ei onne
    Työ ja opiskelu
    6
    4208