Ookoo hookoo

Anonyymi-ap

Nyt se loilotus taas alkoi.
Syökää vaan kaikki pois, todellakin
En osallistu.
Mkr.

10

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ruokaa tarjoat meille syötäväksi?

    • Anonyymi

      Ko. mainos on todella VASTENMIELISTÄ vinkumista.
      Neutraali asenteeni on muuttunut HK:n kaikkia tuotteita inhoavaksi.

      • Anonyymi

        Tein lapsille aterioita kesämökillä HK:n sinisestä 1970-luvulla, kun kauppa-auton valikoimat olivat kurjat.
        Kun asiat paranivat, ja ihan oikea kauppakin avattiin lähialueelle , pääsin pois sinisestä.
        lenkistä ikiajoiksi. TODELLA.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein lapsille aterioita kesämökillä HK:n sinisestä 1970-luvulla, kun kauppa-auton valikoimat olivat kurjat.
        Kun asiat paranivat, ja ihan oikea kauppakin avattiin lähialueelle , pääsin pois sinisestä.
        lenkistä ikiajoiksi. TODELLA.
        Mkr.

        Mitä te aikuiset söitte, kun lapsille syötit halpismakkaraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te aikuiset söitte, kun lapsille syötit halpismakkaraa?

        Pakko oli minun syödä lenkkiä. Niin vähän kuin suinkin.
        Olen kysynyt heiltä myöhemmin, eivätkö he kyllästyneet siihen, ja ovat vastanneet, ettei ole jäänyt mitään kammoa. Tein kaaalilaatikkoa, makaroonilaatikkoa, uunimakkaraa, keittoa, makkarakastiketta, . .
        Ehkä jotain muutakin.
        Mkr.


    • Anonyymi

      HK possua pataan on vähärasvaista sisäfilettä ja edullista.

      • Anonyymi

        Kesämökkini kauppa-autossa ei ikinä ollut kuin soppalihaa, rasvaista jauhelihaa ja lenkkiä. Sisäfileitä ei oltu keksittykään.
        Mkr.


    • Anonyymi

      Ostan yleensä K-menu grillimakkaran, on halpaa ja ihan hyvää. Yleensä puolitan ja halkaisen sen, laitan väliin esim. sinihomejuustoa ja lykkään mikroon yhdessä esim. perunamuusin kanssa n. 1,5 minuutiksi. Nam.

      Nyt mulla on Kivikylän kotipalvaamon ryynimakkaraa. Tykästyin jo lapsena ryynimakkaraan. Tuolloin, 60-luvulla, muistan kyllä niiden olleen parempia.

    • Anonyymi

      Olin vuositarkistuksessa diabetes takia, sairaanhoitaja tenttasi ruokavaliosta, ei sentään vaatinut ehdottomuutta syömisessä.
      Ostan kerran viikossa paketin hyvää krillimakkaraa, maistuu lisukkeineen, muutakin mitä sairaanhoitaja ei hyväksy. Mauton ruoka ei houkuttele syömään, suolankin korvaaminen ei onnistu, sokerista oli helpompi luopua.
      Salaattia olen oppinut syömään pitää tehdä väliin uusia versioita.

    • Anonyymi

      Hoitajilla omanlaatuisia mielipiteitä, eräs ihmetteli minun ruisleivän syöntiä ja tyrkytti kiinankaalia minun ostamieni salaattien tilalle sekä rypsiöljyä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe