Sauli Vilen myi huhtikuusssa Inderesin osakkeitaan

Anonyymi-ap

Inderesin keulahahmoihin kuuluva Sauli Vilen myi huhtikuussa Inderesin osakkeita 7500 kpl. Enää ei ole listoilla "Vilen Asset Management Oy"

19

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

onkohan toi sauli vilen ...mitään sukua .sulo vilenille

• Anonyymi

Samanlainen huumorihahmo. Eiköhän Rahoitustarkastus tee Inderesille Valoet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlainen huumorihahmo. Eiköhän Rahoitustarkastus tee Inderesille Valoet.

Sulo Vilen on Saulin isä.

• Anonyymi

Samat Inderesin geelit ostivat aikoinaan KH Groupia (entinen Sievi Capital) ensin omaan salkkuunsa ja sitten Inderesin mallisalkkuun. Kannattaa varoa, ettei saippua lipsahda peseytymistiloissa, jos joutuvat leivättömän pöydän ääreen.

• Anonyymi

Inderesin Verneri teki tänään KH Group-videon Youtubeen, joten hänkin on saanut ilmeisesti KH Groupit myytyä. Tänään/huomenna lähtenee KH Group myös Inderesin mallisalkusta ja tulppa lähtee jollasta.

• Anonyymi

Osaako nuo edes hävetä?

• Anonyymi

KH Groupin vähemmistöillä on oikeus myydä nykyiseen osakekurssiin tuplahinnalla osakkeita kesäkuussa 2024 2,9 Me:lla ja samanlainen läjä vuosi tuosta eteenpäin. Melkoisen läjän myivät KH Groupille ja keräävät vielä massit. Piensijoittaja maksaa.

• Anonyymi

Siis tuplahintaan? Huhhuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on taas tehty sopimuksia. Vanhat omistajat nauravat matkalla pankkiin, kun savat tuplahinnan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoisia märkäkorvia koko poppoo.

• Anonyymi

Miten ne kehtoo ja kyllä ne kehtoo.

• Anonyymi

Onneksi Rahoitustarkastus on alkanut tutkimaan Inderesin toimia.

• Anonyymi

Kai Sauli myi ensin Capmanin osakkeet omasta salkustaan ja tänään Capman lähti myös Inderesin mallisalkusta. Nice.

• Anonyymi

Jail house rock!

• Anonyymi

Eikös Sauli sanonut, että 10-15 on pörssifirmalle hyvä P/E-luku ja Inderesillä P/E on 378,00. Pitäisikö Inderesin osakkeen laskea siis 95%?

• Anonyymi

Inderes antoi Nightingalelle tavoitehaarukaksi 0,3-5,8€. Indereshän voisi alkaa ennustamaan säätäkin, eli juhannuksena on lämpöä -3- +30c.

• Anonyymi

Inderesin geelit ostivat ensin Sievi Capitalia (nykyään KH Group) omiin salkkuihin ja sitten Inderesin mallisalkkuun. Nyt KH Groupilla on "vähennä"-suositus Inderesillä, joten joko huomenna KH Group poistuu Inderesin mallisalkusta?

• Anonyymi

Taisi tulla Saulille Nesteet housuun:)

• Anonyymi

Milloin Neste ja KH Group pois Inderesin mallisalkusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3498
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2877
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2376
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2271
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2087
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      1995
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe