Olen huolestuneena seurannut junnilaisen punakynä toimintaa valheellisin perusteluin. Oletin että jos Joensuusta olis tullut viisautta mutta kertoivat Joensuusta että tulette pettymään. Ja nyt sitten kesä kaupungi esitys vain Linnoituksen alueelle. Valtuustot hei,oletteko kuin veto ruunat laput silmillä? Eikö hävetä ? Ystäväni ulkomailta ,iso ryhmä,oli tulossa Suomeen. Kyselivät kivaa kesä kaupungia. Lappeenranta oli listoilla,siis oli. Kerroin kuinka putinismi opit imee näköalat ja vie lapsilta uskon ja yrittäjät ahdinkoon. Miksi tänne turisteja? Kiduttakaa omia...
Kaupungin johto ja valtuustot
Anonyymi-ap
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva kesäkaupunki miten se ylipäätään sopii Lappeenrantaan mahdoton yhtälö KIVA KESÄKUPUKI hah.
- Anonyymi
Onko tämä KIVA KESÄKUPUKI joku vaate vai peli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886