Ville & Galle mussutti samasta eväsrasiasta pähkinöitä , eturivin ukko selasi puhelinta suurimman osan kokusta ja mittamies määki kun lammas kun vastasi " jaa" 🤔
Todella arvovaltaista..
Valuuston kokus vai yläasteen oppitunti
64
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. On taso romahtanu uusien johtajien ja persujen myötä. Noloa porukkaa.
- Anonyymi
Sama huomio. Aluksi luulin että YouTube avasi Kummeli videon, ehei, siellä olikin valtuuston kokous menossa.
- Anonyymi
Samaa täällä Mallusjoellakin naurettiin. On taso romahtanu valtuustossa kun Ei mitään arvovaltaa jäljellä.
- Anonyymi
Hauskaa näytti olevan.
- Anonyymi
Joo ei näyttänyt päätökset mitenkään vakavaksi tätä yhtä kaksikkoa laittaa... hupia näkyi olevan .
- Anonyymi
Jotenkin välinpitämätön asenne luottamustoimeen kun kännykkää räplää suuren osan kokouksen ajasta. Varsinkin kun tietää että kokous striimataan.
Tuo persun määkiminen taisi olla illan asiallisin puheenvuoro persuilta sitten kuitenkin. - Anonyymi
Eihän persut uskaltanu kun määkiä kun Lärssön tuijotti pöydän takaa ... ei oo ikinä vituttanu mikään niin paljon kun että äänestin tuon yhdenkin paskahousu pellen tuonne.
- Anonyymi
Sama mulla että viduttaa kun äänestin persua viime vaaleissa. Onkohan niillä tosiaan kaikki kotona. Sopii ihmetellä.
- Anonyymi
Yks valopääpersu kutsuu kotiinsa kahveelle keskustelemaan kun alkaa facessa kinastelu😅💡
- Anonyymi
Se oli Arto Viljasen kaiku! Mjaaa-aaa…
- Anonyymi
Valtuutetut kirjoittelevat täällä leikkien ei valtuutettuja.
- Anonyymi
Tähänkään kommentoi muut kuin poliittiset päättäjät tai heidän kätyrinsä. Naurettavaa.
Luultavasti vielä ne häviäjät, eli kylien pellet. - Anonyymi
Tää vihreä jol tukka tippunut päältä huulien alle jaksoi möykätä. Rattimieihiä.
- Anonyymi
Eiks tää R-Kioskin maskotti spede oon vetänyt joskus ratit?
- Anonyymi
No nyt on mies! Mistä kylästä?
Määkimiset hoiti Viljanen. Tämä oli kaiku jos sun vähä-älyinen raukkaparka vaikea ymmärtää. - Anonyymi
Olit ilmeisen lähellä?
- Anonyymi
Mitamies määki
- Anonyymi
Jaa mää vai? Mää oon niin hauska!
- Anonyymi
No sinäpä oot ollu lähellä jos sellaisen rasian oot nähnyt?!
Oletko valtuutettu joka täällä haukkuu muita? - Anonyymi
Tarkkaan oot seurannut. Olet täytynyt olla paikalla. Ja nyt täällä suu auki. Tähtitoimittaja Sipiläinen?
- Anonyymi
Ei ihan osunut. Tai ei oikeastaan lähellekään. Mieti nyt tarkkaan kuka mahtaisi olla... jännät housuissa
- Anonyymi
Älä Ville skitsoile.
- Anonyymi
Aina vaan menee heikoommaksi kaupunkin touhut. Persut ovat ajaneet kunnan kuralle Gallen kanssa.
- Anonyymi
Aloittajalle tuottaa suuria vaikeuksia kirjoittaa oikein.
Näin persuna voin kertoa sinulle arvoisa ketjun aloittaja, että sinulla on todellisia ongelmia oikeinkirjoittamisen suhteen. Et ole luultavasti kovinkaan älykäs.
Lue tuo oma ihan sinun pienillä aivoilla luotu otsikko. Täynnä virheitä. Osta lenkkarit ja juokse kuin Forrest Gump.
Kattokaa nyt tota otsikkoa ja mikä idari asialla. 🤣- Anonyymi
Olen mittamiehen kanssa samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mittamiehen kanssa samaa mieltä.
Mää oon ja samaa mieltä. Mää oon hauska myös.
- Anonyymi
Oli surkeeta seurattavaa. Lasten ja nuorten polkeminen persuille ja kuntajohdolle naureskelun paikka. Puhelimia selataan ja suut pysyy kiinni. Vaaleja ennen oli eri puheet.
- Anonyymi
Näin on ja persut menettää johto asemansa Orimattilassa. Oma etu paras etu. Persut pettää aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ja persut menettää johto asemansa Orimattilassa. Oma etu paras etu. Persut pettää aina.
määkiminen oli kaiken huippu! mikä näitä persuja vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä mikään vaivaa. Normaali olotila niillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä mikään vaivaa, ovat omia itseään. Jotkut näistä pitää vielä idolinaan hakkaraisia-turtiaisia, uutena tulossa pyssy-vornanen katalogiin . Sopivat Orimattilan imagoon, vai sopiiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä mikään vaivaa, ovat omia itseään. Jotkut näistä pitää vielä idolinaan hakkaraisia-turtiaisia, uutena tulossa pyssy-vornanen katalogiin . Sopivat Orimattilan imagoon, vai sopiiko?
Täysin samoja tyyppejä löytyy Orimattilan persuista.
- Anonyymi
Mikä määkiminen? Voisiko joku kertoa?
- Anonyymi
Mittamies osoitti persun sivistyksen tason.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittamies osoitti persun sivistyksen tason.
🤣...
- Anonyymi
Kalkkikärryn työntä taitaa tykätä Gallen tarjoamista pikku namuista. Ainakin maistui vai söikö pakosta.
- Anonyymi
Yhteisestä rasiasta syövät, ostettu toisilleen myönnetyistä palkankorotuksista ja bonuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteisestä rasiasta syövät, ostettu toisilleen myönnetyistä palkankorotuksista ja bonuksista.
Ettei vaan oli liian lähekkäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan oli liian lähekkäitä.
On ne läheisiä.
- Anonyymi
Kuuntelin. Selkeä Viljanen imitaatio. Ne tietää jotka tietää. Tyhmät ei.
- Anonyymi
Joo, kuitti tiettyyn suuntaan. Aika hyvä viel, mut ei nää tissiposket tajuu. Raah raah!
- Anonyymi
Vissiin joku demari tää aloittaja kun ei osaa ees kirjoittaa.
Vihreetkään ei oo noin idiootteja. - Anonyymi
Kerrakin hyvä alotus. Puuttuu ajankohtasen asiaa. Monikaan täällä ei uskalla puhua totuutta.
- Anonyymi
Aloittaja täällä hei ... anteeksi kirjoitus virheet mutta näkö hieman huono ( ja ulkonäkö myös)
Demari en ole ...ihan tätä toista pähkinän mutustelijaa äänestin joka on takkinsa kääntänyt se on nyt nähty . Mut pääasia , et on päässy Gallen kans samalle rasialle .- Anonyymi
Alottaja on reilu ja tunnusti syntinsä. Nou hättää kerranko sitä ihminen erehtyy.
Wille&Galle samalla rasialla :-D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alottaja on reilu ja tunnusti syntinsä. Nou hättää kerranko sitä ihminen erehtyy.
Wille&Galle samalla rasialla :-DNo miekin aloitin keskustalaisena tän ketjun ja ärsytti kun persu plagioi meitiin ”jaa” sotahuudon. Kyl toi kuuluu Viljaselle. Tostakin pitäs teostomaksu maksaa. Sen verta kuuluisa jaa-huuto.
- Anonyymi
Hieno avaus oli. Sisältö ratkaisee. Muutama kirjoitusvirhe mitään haittaa. Sitä ihmettelen miten tuo yksi persu huomasi ne virheet. Olisko luetuttanut tekstisi yo pikkuserkullaan joka asuu Tikkurilassa.
- Anonyymi
Pakko nostaa tää, kunnon idiottii tää aloittaja. Toi otsikko ihan face palm osastoa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mikäköhän pyllypoika tää aloittajakin on? Urhea anonyymi.
- Anonyymi
Persut itse täällä kirjoittaa. Haluaa huomioo mioo mioo.
- Anonyymi
Aloittaja on idiootti. Ei osaa kirjoittaa. Meuhkaa tietämystään enemmän.
- Anonyymi
Joo leikkii jotain osaajaa ja tietäjää, jää vain kuitenkin apukoulun opppilaaksi joka ei osaa ees kirjoittaa. Luultavasti känninen demari. Näitä riittää.
- Anonyymi
Tämä kokous oli Orimattilan valtuuston historian pohjanoteeraus. Wille ja Galle samalla kupilla ja seurassaan muut mistään mitään tietämättömät päättäjät.
- Anonyymi
Malttoivat kuitenkin olla tekemättä kainalopieruja. Tohtoritason käytöstä persuiksi.
- Anonyymi
Mikä Idiootti tää aloittaja on? Ei osaa ees kirjoittaa. Eli ei siis ainakaan persu.
- Anonyymi
Kyllä hän on persussuomalainen. Tai oli. Ei saanu kenkää kuten Teuvo ja Vornanen.
- Anonyymi
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu
Persu Persu Persu Persu - Anonyymi
Onhan se syötävä välillä kun oli pitkä kokous. Banaani olis ehkä ollut sopivampi kätösiin.
- Anonyymi
Kesken kokouksen ei pidä mussuttaa mitään.
- Anonyymi
No voi, opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Hyvin sain selvää aloituksesta. Kyllä sillä pärjää persujen kanssa Orimattilassa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368630Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611213Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40774Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?69731- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657