... näin talviaamuna....

Lämmin kahvi lämmittää sydäntä ja mieltä...
Hyvää huomenta susiprinssi sedältä 🐺☕❄️🤍

38

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ☕️

      • Samoin. ☕️🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Samoin. ☕️🐺

        Miten nukuit☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten nukuit☕️

        Nukuin melko hyvin ja sikeästi. Tässä vaan yritän heräillä tähän päivään.
        Jotenkin masentavaa keli ja muutenki.
        Mites sä nukuit?☕🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nukuin melko hyvin ja sikeästi. Tässä vaan yritän heräillä tähän päivään.
        Jotenkin masentavaa keli ja muutenki.
        Mites sä nukuit?☕🐺

        Ihan ok☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok☕️

        Se on kiva...


    • Huomenta ja häh? tuleeko siellä lunta?!😰

      • Täällä on niin viileä keli. Yöllä pakkasta ja nyt on vaan +3 astetta... Luntakin voi olla luvassa joku päivä. Ainakin 2 viikkoa saattaa olla näin kylmää. Siis onhan tää ihan pyllystä. ☕
        Hyvää huomenta Prinsessallekin. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Täällä on niin viileä keli. Yöllä pakkasta ja nyt on vaan 3 astetta... Luntakin voi olla luvassa joku päivä. Ainakin 2 viikkoa saattaa olla näin kylmää. Siis onhan tää ihan pyllystä. ☕
        Hyvää huomenta Prinsessallekin. 🙂

        No voi helvetti☕️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No voi helvetti☕️

        Noh ei me säille mitään mahdeta... Toivottavasti koko kesä ei ole tällainen. ☕️


      • mustasusi kirjoitti:

        Noh ei me säille mitään mahdeta... Toivottavasti koko kesä ei ole tällainen. ☕️

        Paitsi että nyt kartta näyttää, että ens viikolla voi olla helteitä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Paitsi että nyt kartta näyttää, että ens viikolla voi olla helteitä...

        No ei ole ainakaan etelä-suomessa helteitä luvassa. Siellä jyväskylän seudulla sitten näköjään on hellettä luvattu joka ei yletä etelä-suomeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole ainakaan etelä-suomessa helteitä luvassa. Siellä jyväskylän seudulla sitten näköjään on hellettä luvattu joka ei yletä etelä-suomeen

        Ei nuo ilmastomallit tällä hetkellä tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Joku väitti että on 2 viikkoa jäätävää ja lunta sataa, nyt kartta näyttää että tulee hellettä koko etelä-Suomeen. Lapissa on varmaan lunta edeleenki ja pohjoistuuli puhaltaa. Siellä kesä alkaa vasta heinäkuussa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei nuo ilmastomallit tällä hetkellä tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Joku väitti että on 2 viikkoa jäätävää ja lunta sataa, nyt kartta näyttää että tulee hellettä koko etelä-Suomeen. Lapissa on varmaan lunta edeleenki ja pohjoistuuli puhaltaa. Siellä kesä alkaa vasta heinäkuussa.

        kerro toki mikä kartta koska forecan sivuilla ei tuo sun helle näy


      • Anonyymi kirjoitti:

        kerro toki mikä kartta koska forecan sivuilla ei tuo sun helle näy

        Sellainen sivu kuin Ventusky. Jos sitä osaat käyttää. Siellä ei ole mitään valmiiksi selitettyä vaan satelliiteistä kerättyä tietoa koko maapallon säätilasta. Sieltä voi valita aikajanalta eri ajankohtia ja siirtyä vaikka ens viikkoon, niin näkee ennusteen tulevista säistä. Näitä ne meteorologitkin tiirailee ja sitten esittää telkussa mitä supertietokoneet oli mieltä matala- ja korkeapaineiden sijainista tulevina päivinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellainen sivu kuin Ventusky. Jos sitä osaat käyttää. Siellä ei ole mitään valmiiksi selitettyä vaan satelliiteistä kerättyä tietoa koko maapallon säätilasta. Sieltä voi valita aikajanalta eri ajankohtia ja siirtyä vaikka ens viikkoon, niin näkee ennusteen tulevista säistä. Näitä ne meteorologitkin tiirailee ja sitten esittää telkussa mitä supertietokoneet oli mieltä matala- ja korkeapaineiden sijainista tulevina päivinä.

        Miksi forecan sääsivuilla ei nuo helteet näy . ei ole edes luvassa 20 astetta. Miksi foreca valehtelee että ei ole tulossa hellettä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi forecan sääsivuilla ei nuo helteet näy . ei ole edes luvassa 20 astetta. Miksi foreca valehtelee että ei ole tulossa hellettä

        No sitä minäkin mietin, että mitä hemmettiä taas... Onko ennusteet nyt niin epävarmoja, ettei tiedetä mitä tapahtuu? Vähän luulen näin.


    • Luulin itsestäni liikoja. Olen hävinnyt. Täällä minulle enää ole mitään...

      • Anonyymi

        Kyllä se kuule siitä☕️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuule siitä☕️

        Vähän kun jani valittaa niin saa huomiota. On huomannut keinon miten saada palstoilla huomiota.


      • Anonyymi

        Eikö mies tiina-maija tmv digannutkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuule siitä☕️

        Mikä ja mistä? Masentaa niin paljon että taidan mennä nukkumaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä ja mistä? Masentaa niin paljon että taidan mennä nukkumaan.

        Niin nukkuminen on ratkaisu masennukseen ja poistaa sen sulta. Sitten kun heräät niin sua taas masentaa


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nukkuminen on ratkaisu masennukseen ja poistaa sen sulta. Sitten kun heräät niin sua taas masentaa

        No miksikäs tämä elämä tästä muuttuu nukkuessa? Ei miksikään. Samaa yksinäistä vanhentumista tää vaan on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miksikäs tämä elämä tästä muuttuu nukkuessa? Ei miksikään. Samaa yksinäistä vanhentumista tää vaan on.

        no mene nukkuu jos sua nukuttaa. sä taas jäit roikkuu tänne ettet vaan menetä mitään kommentointia


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mene nukkuu jos sua nukuttaa. sä taas jäit roikkuu tänne ettet vaan menetä mitään kommentointia

        ei mua varsinaisesti väsytä, mutta on niin tylsä elämä ettei keksi muutakaan tekemistä. Vaikka vois täällä kyllä siivota. Ei vaan jaksa välittää sotkustakaan, kun ei täällä ketään muita ole ku minä ite vaan aina. Ikinä ei kannata viiskymppisenä ihastua ja jäädä jumiin kehenkään ja huomata että nyt se seurusteleekin jonkun mahtijätkän kanssa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ei mua varsinaisesti väsytä, mutta on niin tylsä elämä ettei keksi muutakaan tekemistä. Vaikka vois täällä kyllä siivota. Ei vaan jaksa välittää sotkustakaan, kun ei täällä ketään muita ole ku minä ite vaan aina. Ikinä ei kannata viiskymppisenä ihastua ja jäädä jumiin kehenkään ja huomata että nyt se seurusteleekin jonkun mahtijätkän kanssa...

        Niin totta puhut😂🔥


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ei mua varsinaisesti väsytä, mutta on niin tylsä elämä ettei keksi muutakaan tekemistä. Vaikka vois täällä kyllä siivota. Ei vaan jaksa välittää sotkustakaan, kun ei täällä ketään muita ole ku minä ite vaan aina. Ikinä ei kannata viiskymppisenä ihastua ja jäädä jumiin kehenkään ja huomata että nyt se seurusteleekin jonkun mahtijätkän kanssa...

        no soita sun ystäville joista oot täällä puhunut. Ystävät aina piristää. eikö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta puhut😂🔥

        Mua ei kyllä naurata yhtään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        no soita sun ystäville joista oot täällä puhunut. Ystävät aina piristää. eikö

        Ei mulla ole ketään kelle soittaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ei mua varsinaisesti väsytä, mutta on niin tylsä elämä ettei keksi muutakaan tekemistä. Vaikka vois täällä kyllä siivota. Ei vaan jaksa välittää sotkustakaan, kun ei täällä ketään muita ole ku minä ite vaan aina. Ikinä ei kannata viiskymppisenä ihastua ja jäädä jumiin kehenkään ja huomata että nyt se seurusteleekin jonkun mahtijätkän kanssa...

        Sulla meni kolme vuotta että tajusit ettei Netta rakasta sua. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Netta kuitenkin rakastaa sitä mahtijätkää joten ei voi olla mikään idiootti se jätkä. Miksi Netta ei valinnut poikaystäväkseen yli 50 vuotiasta miestä. Luulis niitä olevan jyväskylässä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulla ole ketään kelle soittaa...

        Missä ne sun ystävät on joista oot täällä puhunut. eikö heillä ole puhelinta entä ne kaverit joista olet täällä puhunut. voisit heille soittaa jos ystäville ei voi soittaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulla ole ketään kelle soittaa...

        mitä sille vaasan kaverille on käynyt. Luulin että hän on sun ystävä. Nytkö ei olekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla meni kolme vuotta että tajusit ettei Netta rakasta sua. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Netta kuitenkin rakastaa sitä mahtijätkää joten ei voi olla mikään idiootti se jätkä. Miksi Netta ei valinnut poikaystäväkseen yli 50 vuotiasta miestä. Luulis niitä olevan jyväskylässä

        Niin meni ja nyt ei tarvii enää haaveilla mistään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin meni ja nyt ei tarvii enää haaveilla mistään.

        Mä sanoin sulle monta kertaa että mene eteenpäin elämässä mutta ei sä jäit rypemään itsesäälissä ja siinä toivossa että netta rakastuisi suhun


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mua ei kyllä naurata yhtään...

        Sori.;(


    • Anonyymi

      No nytkö ei narratiivi kelpoo kun setä on ihan setänä

    • Anonyymi

      Ei helvetti. Tuo trolliäijä on höpissy täällä yksinään taas koko päivän 🙈

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe