Terveyspalvelut Hämeenlinnassa

Anonyymi-ap

Aikoja ei ole monisairaalle antaa vuositarkastukseen.
Mutta on varaa maksaa konsulteille, HAMKin siirto, toriparkki ym...

Viipurintien terveysaseman siirto Ahveniston mäelle...

Että hävettää olla Hämeenlinnalainen

47

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko Tampereella toimivammat palvelut?

    • Anonyymi

      Paikkakunta tunnetaan Hölmölänä.

      • Anonyymi

        Melko kevyt nimi krooniselle fasismille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko kevyt nimi krooniselle fasismille.

        Miksi pelkäät fasismia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelkäät fasismia??

        Olen juutalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelkäät fasismia??

        En minä fasismia pelkää, punakaartilaisia on vain, tällä hetkellä, liian vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä fasismia pelkää, punakaartilaisia on vain, tällä hetkellä, liian vähän.

        Saamme varmasti apujoukkoja Kuubasta ja Pohjois-Koreasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamme varmasti apujoukkoja Kuubasta ja Pohjois-Koreasta.

        Miksi ei Kiinasta sehän se isoin kommunismin mätäpaise on?


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä avaajan kanssa. Sinun tulisi muuttaa heti pois täältä Moskovaan. Muuttoapua tarjoan ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Tuskin mielenongelmiesi kanssa pystyt apua antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mielenongelmiesi kanssa pystyt apua antamaan.

        Hullujen apuun ei kannata luottaa.


    • Anonyymi

      Iha sama missä asut, sama ilmiö.

      • Anonyymi

        Muille helpompaa kun ei olisi täällä itkemässä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muille helpompaa kun ei olisi täällä itkemässä .

        Toivon että vastaat vielä sanoistasi vaikka viimeisellä tuomiolla. Kiusaaja olet, onko hyvä olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että vastaat vielä sanoistasi vaikka viimeisellä tuomiolla. Kiusaaja olet, onko hyvä olla?

        Miksi minulta kysyt en voi tietää? Kysy viimeiseltä se tietää.


    • Anonyymi

      Onneksi minulla on varaa käydä yksityisellä lääkäriasemalla.
      KÖYHÄT KYYKKYYN HÄMPTÖNISSÄÅ

    • Anonyymi

      Siirsin osoitteeni (lapseni kotiin) toiseen kaupunkiin koska täältä ei lääkäripalveluja saa.

      Maksan siis veroni muualle ja haen sieltä tarvitsemani palvelut.

      Asun siis edelleen kuitenkin tässä kuihtuvassa kaupungissa. Mutta veroja en maksa kun en saa palvelujakaan.

      • Anonyymi

        Tähän on tultu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän on tultu!!

        Minun verorahoja ei käytetä toriparkkeihin. Eikö aivan hulluutta ole HAMKin siirtokin keskustaan...toki jäänee ajatuksen tasolle, onneksi.
        Onneksi kuntavaalit on vuoden päästä. Kysytään sitten mitä kokoomus on asioista mieltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän on tultu!!

        Älä kerro enempää emme halua tietää mihin olet tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun verorahoja ei käytetä toriparkkeihin. Eikö aivan hulluutta ole HAMKin siirtokin keskustaan...toki jäänee ajatuksen tasolle, onneksi.
        Onneksi kuntavaalit on vuoden päästä. Kysytään sitten mitä kokoomus on asioista mieltä...

        Oletko ääliö. Ei ne kerro sulle totuutta ei tarvitse ja kaikilla samoilla on omat varmat äänestäjänsä hankittuna joten mikään ei muutu voit niellä kiukkusi torvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ääliö. Ei ne kerro sulle totuutta ei tarvitse ja kaikilla samoilla on omat varmat äänestäjänsä hankittuna joten mikään ei muutu voit niellä kiukkusi torvi.

        Imbesilli kuvittelee että äänestämisellä olisi jotain vaikutusta ja vieläpä hänen yhdellä äänellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imbesilli kuvittelee että äänestämisellä olisi jotain vaikutusta ja vieläpä hänen yhdellä äänellään.

        Hönö yksikin ääni on sinulla liikaa saati 100.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hönö yksikin ääni on sinulla liikaa saati 100.

        Ei ole kuin yksi ääni. Äänestän kyllä aina pahinta vaihtoehtoa aiheuttaakseni vahinkoa. Voit siis kertoa minulle ketä ei missään nimessä saa äänestää niin äänestän häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hönö yksikin ääni on sinulla liikaa saati 100.

        Osui ja upposi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi.

        Siltä todellakin vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Esimerkillistä toimintaa, mieleltään viallista roskahallintoa ei pidäkkään tukea ja rahoittaa. Heille olisi oikea paikka hoitolaitos, mutta se olisi toki kovin kallista ylläpitää, mutta onko vaihtoehtoja, kun meillä on nämä ihmisoikeussopimukset, joista he tietenkään eivät ole kuulleetkaan, mutta jotka on laadittu myös heitä varten.


    • Anonyymi

      Tähän on tultu on varmasti kiva ja ihan fiksun kuuloinen hokema. Varmaan joku keisari superneron keksimä. Mutta tänne laotettuna se on erittäin typerän kuuloinen. Laita seuraavaksi vaikka. Heureka.

      • Anonyymi

        Ihana päivä olen onnellinen!!!


    • Anonyymi

      Kokoomus on se kaiken pahan alku ja juuri. Aivan hölmöjä esityksiä. ..toriparkki, Hamk, jäähalli moottoritien katteelle...
      Mun kaveripiiri on vaihtanut puoluetta kokoomuksesta persuihin. Olen tehnyt tätä myyräntyötä jo 5 vuotta.

      Ei ole muuten kokoomuslaisia kansanedustajia juuri ollut hämptonista...saati ministereitä...yrittäneitä kyllä on...

    • Anonyymi

      Se on Tarja Filatov ketä minä äänestän. Niin olen tehnyt ennenkin ja homma toimii! Suosittelen kaikille jolla on nokan koputtamista.

      • Anonyymi

        Jaa olen itse tosi pettynyt häneen. Kyllä köyhistä pitäisi pitää paremmin huolta. Hän vaan toteaa lehtijutuissaan että nykyään köyhä ei elä eikä pistä tikkua ristiin sen asian puolesta kuitenkaan. Juurisyyhän köyhyyteen on liian pieni palkka. Kyllä sille voi tehdä jotain mikäli olisi tahtoa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa olen itse tosi pettynyt häneen. Kyllä köyhistä pitäisi pitää paremmin huolta. Hän vaan toteaa lehtijutuissaan että nykyään köyhä ei elä eikä pistä tikkua ristiin sen asian puolesta kuitenkaan. Juurisyyhän köyhyyteen on liian pieni palkka. Kyllä sille voi tehdä jotain mikäli olisi tahtoa siihen.

        Darjalta ja tovereiltaan loppuisivat äänestelijät aika nopeasti jos köyhyyttä ei olisi. Siksi on tavallista kehittää kaikenlaista näennäisparannusta ilman tarkoitustakaan ratkaista asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Darjalta ja tovereiltaan loppuisivat äänestelijät aika nopeasti jos köyhyyttä ei olisi. Siksi on tavallista kehittää kaikenlaista näennäisparannusta ilman tarkoitustakaan ratkaista asiaa.

        Demaritovereita äänestää hyvätuloinen keskiluokka, joka kuvittelee demaritoverien pitävän huolta kaikista. NOT. Demarien kannatus siten perustuu kliseeseen jota ei ole ollut olemassa sitten viime vuosituhannen marxilaisten tulopoliittisten neuvotteluiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa olen itse tosi pettynyt häneen. Kyllä köyhistä pitäisi pitää paremmin huolta. Hän vaan toteaa lehtijutuissaan että nykyään köyhä ei elä eikä pistä tikkua ristiin sen asian puolesta kuitenkaan. Juurisyyhän köyhyyteen on liian pieni palkka. Kyllä sille voi tehdä jotain mikäli olisi tahtoa siihen.

        Sille ei voi tehdä mitään. Pieni palkka kuuluu olla naisaloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille ei voi tehdä mitään. Pieni palkka kuuluu olla naisaloilla.

        Ilmaisella punamaggaralla ja irvistyskuvalla varustetuilla stideillä ostetaan äänet.


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009952374.html

      Torin vessa maksoi yli 266 000 euroa – näin hintaa perustellaan

      Vessa otettiin juuri käyttöön Hämeenlinnassa.


      https://yle.fi/a/74-20073230

      Kovat pakkaset ja nopea lauhtuminen olivat liikaa Hämeenlinnan torin uuden vessan putkille

      Torin uusi julkinen vessa on ollut kuukauden päivät poissa käytöstä. Tammikuun alun kovat pakkaset vaurioittivat putkia.

      • Anonyymi

        Sinulla taas ei putkissa veri kierrä ylös asti.


    • Anonyymi

      Tarja on seksikäs. Kateelliset persut ovat taas äänessä, ymmärtäähän sen kun oma käkätin on kuin linnun takapuoli.

    • Anonyymi

      Muutin kirjat Riihimäelle, en enää käytä näitä näivekaupungin palveluita

      • Anonyymi

        Hyvä juttu, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu, kiitos siitä.

        Riihimäki taisi nyt mennä konkkaan.


      • Anonyymi

        Mitä jos kuitenkin muuttaisit nä äkkiä takaisin. Tuollainen verokarkuri kun ei säästy haukuilta kesäriennoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kuitenkin muuttaisit nä äkkiä takaisin. Tuollainen verokarkuri kun ei säästy haukuilta kesäriennoissa.

        Monisairaille tulisi tarjota muuttorahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monisairaille tulisi tarjota muuttorahaa.

        Ja sulle kyytiä Siperiaan.


    • Anonyymi

      Minä laitan kuriin tämän maanpetturin jos hän suutaan vielä piäksää.

      Oi kallis hämeenlinnan maa aulanko sulo pohjolaa laa laa la laa... Ei löydä maata nyt parhaampaa

    • Anonyymi

      _eräreikä

      yhden pisteen vihje - enempää pisteitä ei ole - kaupungin virallinen nimi on Hämeenlinna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe