Eläkeläinen Voi Saada Lainan Ilman Ikärajaa!

Anonyymi-ap

Moni eläkeläinen luulee, ettei voi saada lainaa koska on niin vanha. Että ikä olisi automaattisesti este.
Nyt on aika tuulettaa asenteita.
Markkinalta löytyy monta lainanmyöntäjää, jotka eivät edes halua tietää hakijan yläikää, riittää yleensä että ovat täysi-ikäisiä ja että muut vaatimukset täyttyvät.
https://kingrahoitus.fi/lainaa-elakelaiselle/

40

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei noihin parane mennä.

    • Anonyymi

      Jos eläkkeellä tarvii lainaa ja on omistusasunto, niin eikös nk ’käänteinen asuntolaina’ olisi hyvä. Tuon ymmärrän niin, että eläkeläinen myy asuntonsa jollekin pankille tai hypoteekille tai muulle luotettavalle taholle, jotka ainakin aikoinaan näitä mainosti, ja saa oikeuden asua asunnossaan loppuikänsä.
      Tuo kuullostaa turvalliselta ja vaivattomalta. Itselläni tosin ei siitä ole kokemusta…

    • Anonyymi

      Eläkeläinen ei tarvitse lainaa

      • Anonyymi

        Ja mistähän sinä sen tiedät?
        Suomessa on yli miljoona eläkeläistä, joten monta eri elämäntilannetta joukossa löytyy…


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ellei ole työelämän aikana edes omaa asuntoa ostanut, niin miksi se pitäis liki 70 vuotiaana vielä velaksi ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, ellei ole työelämän aikana edes omaa asuntoa ostanut, niin miksi se pitäis liki 70 vuotiaana vielä velaksi ostaa.

        Eihän tuossa avauksessa kaiketi mainittu mitään asuntolainasta….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa avauksessa kaiketi mainittu mitään asuntolainasta….

        Ei kai mihinkään pikku ostoksiin lainaa tarvita 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai mihinkään pikku ostoksiin lainaa tarvita 😄

        Ei tarvita, ei.
        Eihän avauksessa kaiketi mainittu mitään pikku ostoksista…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita, ei.
        Eihän avauksessa kaiketi mainittu mitään pikku ostoksista…

        Ei mainittu ei , mutta mihin ihmeeseen eläkeläinen tarvitsee lainaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mainittu ei , mutta mihin ihmeeseen eläkeläinen tarvitsee lainaa?

        Jaa’a vaikea sanoa, kun avaaja tai kukaan ei sitä ole kertonut.
        Kysehän olikin siitä, että eläkeläisen on mahdollista saada lainaa. Sehän on hyvä juttu, eikös? Ja eiköhän eläkeläinen itse osaa arvioida tarviiko lainaa vai ei, ehkä jopa paremmin kuin monet nuoremmat.

        Jos joku noista yli miljoonasta eläkeläisistä vaivautuisi kertomaan sinulle, että uteliaisuutesi tulisi tyydytettyä ja saisit rauhan. Kiinnostaako sinua muidenkin lainanottajia tarpeet lainaan yhtä paljon? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa’a vaikea sanoa, kun avaaja tai kukaan ei sitä ole kertonut.
        Kysehän olikin siitä, että eläkeläisen on mahdollista saada lainaa. Sehän on hyvä juttu, eikös? Ja eiköhän eläkeläinen itse osaa arvioida tarviiko lainaa vai ei, ehkä jopa paremmin kuin monet nuoremmat.

        Jos joku noista yli miljoonasta eläkeläisistä vaivautuisi kertomaan sinulle, että uteliaisuutesi tulisi tyydytettyä ja saisit rauhan. Kiinnostaako sinua muidenkin lainanottajia tarpeet lainaan yhtä paljon? Miksi?

        Kerro sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä.

        Eipä minua kiinnosta mihin ihmiset lainojaan ottavat. Enkä nyt sinun puolestasi viitsi vaivautua…

        Etköhän sinä löydä jonkun eläkeläisen kertomaan. Jos tuttavapiirissä ei ole, niin vieraile paikoissa, jossa on mahdollista tavata eläkeläisiä, jospa sieltä löytäisit jonkun, joka osaisi aittaa sinua tuossa sinua kovasti vaivaamassa ongelmastasi… kyllä sinun pitää ratkaista tuo ongelmasi ennenkuin siitä seuraa jotain kurjempaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä.

        En tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä minua kiinnosta mihin ihmiset lainojaan ottavat. Enkä nyt sinun puolestasi viitsi vaivautua…

        Etköhän sinä löydä jonkun eläkeläisen kertomaan. Jos tuttavapiirissä ei ole, niin vieraile paikoissa, jossa on mahdollista tavata eläkeläisiä, jospa sieltä löytäisit jonkun, joka osaisi aittaa sinua tuossa sinua kovasti vaivaamassa ongelmastasi… kyllä sinun pitää ratkaista tuo ongelmasi ennenkuin siitä seuraa jotain kurjempaa…

        Menkää muualle kinaamaan siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää muualle kinaamaan siitä!

        Vastailen vain minulle esitettyihin kysymyksiin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailen vain minulle esitettyihin kysymyksiin…

        Ei sulta ole mitään kysytty….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulta ole mitään kysytty….

        Miksi alat kinaamaan? . Mene muualle kinaamaan siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi alat kinaamaan? . Mene muualle kinaamaan siitä.

        Mene itse😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, ellei ole työelämän aikana edes omaa asuntoa ostanut, niin miksi se pitäis liki 70 vuotiaana vielä velaksi ostaa.

        Minulle naurettiin, kun hain lainaa , ikäni on 83v, ja olen takuueläkkeellä.
        En saanut lainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle naurettiin, kun hain lainaa , ikäni on 83v, ja olen takuueläkkeellä.
        En saanut lainaa.

        Kaikki lainat pitää olla maksettu kun 80v täysin joten ei ihme jos naurettiin.


      • Anonyymi

        Jotkut eläkeläiset joutuvat turvautumaan lainarahaan, koska laikilla eläkeläisillä ei ole syystä tai toisesta säästöjä mistä ottaa jos eteen tulee jokin iso menoerä kuten vaikka kallis hammasremontti jonka joutuvat itse täysimääräisesti maksamaan koska saavat kuitenkin eläkettä sen verran etteivät saa tällaseen menoerään sellaisia tukiakaan mitä pienempiä eläkkeitä saavat voivat saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän sinä sen tiedät?
        Suomessa on yli miljoona eläkeläistä, joten monta eri elämäntilannetta joukossa löytyy…

        Ei se silti tarvitse lainaa. Elämän aikana on saatu mitä tullaan saamaan ja tulevaisuuden tulotkin paremmin tiedossa kuin muilla kansanryhmillä


    • Anonyymi

      Vielä eläkkeelläkin ollessa pitäisi saada elää velalla, omituinen elämä?

      • Anonyymi

        Älä muuta sano.


    • Anonyymi

      Jaaha se on kiva asia, mutta maksaminen takaisin voi olla vaikeampi jos pieni eläke.Mutta pieni Laina kesälomalla on mukavaa, elää hetken kuin rikas eläkeläinen ilman huolta , lounastaa gourmetilla ja mukava kallis hotelliyöpyminen ja kuuden tunnin ooppera esim....Sitten on kiva muistella että oli hauska ja huoleton pari päiväinen kun maksaa takasin lainattua.

      • Anonyymi

        Minä otan matkaluottoa, on kiva syksyllä lähteä etelään , nyt syksyllä lähden Meksikoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan matkaluottoa, on kiva syksyllä lähteä etelään , nyt syksyllä lähden Meksikoon.

        Jos jännitystä kaipaa Meksiko hyvä mutta vielä jännempää vois olla suomalaisen matkustaa Venäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jännitystä kaipaa Meksiko hyvä mutta vielä jännempää vois olla suomalaisen matkustaa Venäjälle.

        Ei sinne nyt pääse.


    • Anonyymi

      Eläkeläisen pikkuvippien ja -lainojen tarve tuskin poikkeaa mitenkään muunkaan kansanosan tarpeista. Eläkeläisellä on lisäksi varmat tulot, joten takaisin maksu on varmempaa.

      • Anonyymi

        En maksa takas mitään , perikunta saa hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En maksa takas mitään , perikunta saa hoitaa.

        Lainanantajille oleellinen pointti on, että saa rahansa takaisin. Ei liene väliä kukan sen maksaa…

        Voihan ihan kuka tahansa lainanottaja menehtyä ennenkuin laina on maksettu takaisin. Lainanantaja on kyllä varautunut parhaansa mukaan tähänkin, esim vakuuksien tai takaajien avulla.
        En nyt lainanottajana niin kovin huolissani olisi siitä, saako lainanantaja rahansa joskus takaisin. Sen lainanantajan murhe ja epäilemättä kyllä osaavat hommansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainanantajille oleellinen pointti on, että saa rahansa takaisin. Ei liene väliä kukan sen maksaa…

        Voihan ihan kuka tahansa lainanottaja menehtyä ennenkuin laina on maksettu takaisin. Lainanantaja on kyllä varautunut parhaansa mukaan tähänkin, esim vakuuksien tai takaajien avulla.
        En nyt lainanottajana niin kovin huolissani olisi siitä, saako lainanantaja rahansa joskus takaisin. Sen lainanantajan murhe ja epäilemättä kyllä osaavat hommansa.

        Perikunta hoitaa jokaisessa tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perikunta hoitaa jokaisessa tapauksessa.

        Ei ole perikunta vastuussa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole perikunta vastuussa .

        Ei ole, ei.
        Laina maksetaan mahdollisesta perinnöstä. Perillisten omasta omaisuudesta ei niitä maksella…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole perikunta vastuussa .

        Juu, mutta kuitenkin mulla oma talo, kun perikunta sen myy niin niistä rahoista maksetaan mun velat ensin pois ja jos jotain jää niin kakarat saa ne puolittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta kuitenkin mulla oma talo, kun perikunta sen myy niin niistä rahoista maksetaan mun velat ensin pois ja jos jotain jää niin kakarat saa ne puolittaa.

        👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Minä tarttisin lainaa mutta 200€ riitäisi.Hakisin ruokaa ja ruohonleikkuriin bensaa.

      • Anonyymi

        Mene sossuun.😊, jos sieltä saisit, eikä tarttis hakea lainaa.


      • Anonyymi

        Syöt sen heinän


    • Anonyymi

      Kansaneläkeläinen ja Takuueläkeläinen,eläketulot ovat todella pienet,ei niitä voida enää pankkilainoilla rasittaa,Korkeintaan kunnasta haettavalla toimeentulo avustuksella.Ei ikä ole lainalle este sinäänsä. Eläkeen suuruus ei vain anna mahdollistaa pankkilainoja.Toisaalta voi pien eläkeläinen tehdä sijoituksia 50€/kk
      säästötilille,tämä toisin vaikuttaa toimeentulotukeen.
      Hoitokoti paras ratkaisu,siellä jää 200€/kk käyttövaraa. Joita voinee sitten sijoitella,
      muitten samankaltaisten kanssa vaikka "sököä "pelatessa. Kimppakivaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      133
      3108
    2. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      118
      1376
    3. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      130
      1194
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1132
    5. Rauhaa et tule koskaan saamaan

      Me olemme sodassa nyt ja ikuisesti
      Ikävä
      74
      920
    6. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      804
    7. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      72
      773
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      53
      764
    9. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      39
      764
    10. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      67
      752
    Aihe