Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

Anonyymi-ap

Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suoraan pyytäneet kiinnostuksen kohdetta kahville/ulos, mutta ovat omien sanojensa mukaan tehneet kiinnostuksensa muuten selväksi. Mitä siis olette tehneet ilmaistaksenne kiinnostuksen?

Koska toinen ole antanut vastakaikua tai tullut vastaan, hän ei ilmeisesti ole kiinnostunut. Tai oletteko ajatelleet, että ehkä kohde ei vain ole tajunnut epämääräisiä vihjeitä.

63

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itte oon kyl mölynny sen verran tunnistettavasti, ettei pitäis olla mitään epäselvää 🙄

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sama muttei ne koppavikaiset mielisairaat jampat mitään tajuu. Stalkkaa entistä enemmän ja yrittää jopa yliajoa autolla prkl. Konkreettinen esimerkki löytyy Turust päi, Joonas Peitilä.


    • Anonyymi

      "kaipaajat eivät ole koskaan suoraan pyytäneet kiinnostuksen kohdetta kahville/ulos"

      "Kylmiltään" on turha pyydellä mitään. Tarvitaan ensin keimailujakso ja sen jälkeen flirttailujakso. Ja kun pyytää kahville, niin siitä tulee kahvisuhde tai ei mitään. Kun munasarjakas ja mies käyvät kuumina toisiinsa niin silloin mennään juoksujalkaa hetekalle, tai mihin tahansa vähän syrjemmälle peuhaamaan.

      • Anonyymi

        Ei oe käyny sulle teorioiva käntty, kertaakaan tuo.


      • Anonyymi

        Tuo sun ”munasarjakas” nimitys on todella kuvottava. Voisitko harkita kirjoittavasi jatkossa käyttäen sanaa ”nainen”. Se olisi pieni edistys noissa ääliömäisissä sepustuksissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sun ”munasarjakas” nimitys on todella kuvottava. Voisitko harkita kirjoittavasi jatkossa käyttäen sanaa ”nainen”. Se olisi pieni edistys noissa ääliömäisissä sepustuksissasi.

        Hän on omasta mielestään varmaan erittäin kekseliäs ja verbaalinen kuin lapsi olisi löytänyt itsensä ekaa kertaa


    • Anonyymi

      Olipa ylläri että vain harva on vastannut tähän kiusalliseen kysymykseen.
      Ei varmasti löydy montaa kaipaajaa, jotka oikeasti ovat pyytäneet kiinnostuksen kohdetta ulos tai yleensä mihinkään, vaikka omien sanojensa mukaan ovat tehneet kaikkensa.
      Ja kyllä, olen tehnyt itsestäni pellen useaan otteeseen, mutta kestän sen, eikä siihen kuole. Jollakin pervolla tavalla tykkään siitä.
      Vielä en ole häntä saanut.

      • Anonyymi

        Ei ylläri lainkaan. Sinun kirjoittaessasi tuo aloitus oli ollut täällä pari tuntia. Voit itse ehä olla täällä vastailemassa kellonympäri, mutta osalla on muutakin tekemistä.

        Moni täällä on kysynyt asiasta ikävöintinsä / ihastuksensa kohteelta IRL. Siitä oli jo aiemmin keskustelu. Joten ei tämä mikään uusi asia ole.

        Ja kyllä, olen kysynyt. Henkilö oli naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ylläri lainkaan. Sinun kirjoittaessasi tuo aloitus oli ollut täällä pari tuntia. Voit itse ehä olla täällä vastailemassa kellonympäri, mutta osalla on muutakin tekemistä.

        Moni täällä on kysynyt asiasta ikävöintinsä / ihastuksensa kohteelta IRL. Siitä oli jo aiemmin keskustelu. Joten ei tämä mikään uusi asia ole.

        Ja kyllä, olen kysynyt. Henkilö oli naimisissa.

        Joo joo,kaikki on aina muka varattuja.Taidat olla vähän yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ylläri lainkaan. Sinun kirjoittaessasi tuo aloitus oli ollut täällä pari tuntia. Voit itse ehä olla täällä vastailemassa kellonympäri, mutta osalla on muutakin tekemistä.

        Moni täällä on kysynyt asiasta ikävöintinsä / ihastuksensa kohteelta IRL. Siitä oli jo aiemmin keskustelu. Joten ei tämä mikään uusi asia ole.

        Ja kyllä, olen kysynyt. Henkilö oli naimisissa.

        Yksi harvoista asiallisista vastauksista täällä.

        Juuri tästä syystä minäkään en kertonut omaa tilannetta. Yhteyttä on jo otettu ja pyritty lähestymään. Kaikki palstalla eivät ole saamattomia tossukoita. Tämä aihe on niin kaluttu jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo,kaikki on aina muka varattuja.Taidat olla vähän yksinkertainen.

        Sinulla ei tunnu nykyään olevan öisin muuta puuhaa kuin kommentoida tälle palstamiehelle ilman mitään määränpäätä


    • Anonyymi

      No, nyt on hyvä avaus. Mielenkiintoisia pohdintoja odotellessa.

    • Anonyymi

      Niin. On erikseen mitä haluaisi tehdä ja mitä nykytilanteessa voi tehdä, voin tehdä nyt enemmän kuin aikaisemmin, silti melko kokemattomana yhteyden aloittajana en ole voinut osoittaa kiinnostustani naiseen, joka on saattanut näyttää hänestä vähemmän vakuuttavalta. Hän kyllä itsekin on kierrellyt ja kaarellut viehkeästi, muutaman merkitsevän katseen olen onnistunut pyydystämään, mutta jotenkin tuntuu, että hän nauttii kiemurtelemisestani.

    • Anonyymi

      Olin silloin rakkaudesta sekaisin. Kuvittelin täällä palstalla että juuri hän vastailee mulle, ja siitä johtuen laitoin hänelle viestejä missä kerroin tunteeni häntä kohtaan. Kerroin myös että tavoitin hänen viestinsä tunnisteiden kautta jollain netin palstalla. Siihen se loppui. Olen myös yrittänyt lähestyä häntä esimerkiksi soittamalla hänen ovikelloaan ja menemällä hänen työpaikalleen (julkinen tila, baari). Edelleenkin elättelen toiveita, vaikka hänellä onkin pitkäaikainen naisystävä.

      • Anonyymi

        Voikohan olla että olet juuri HÄN, nainen joka on välillä lähelläkin....


      • Anonyymi

        Ovikellon soittaminen ollut kyllä rohkeaa, siinä oltiin jo punaisen langan päässä jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovikellon soittaminen ollut kyllä rohkeaa, siinä oltiin jo punaisen langan päässä jostain.

        Jos asuu vaikka naapurissa? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asuu vaikka naapurissa? 🤔

        Niin, hymyilevä naapuri avaa oven, takaa kuuluu: ”Et taida tajuta sitten omaa parastasi”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hymyilevä naapuri avaa oven, takaa kuuluu: ”Et taida tajuta sitten omaa parastasi”.

        Ja kolmas itkee sivussa muuten vaa? Viittaan siihen, että et taida uskoa itsekään omia juttujasi mitä suollat naisena päälleliimatusti esiintyvälle, mekkoa voisit jo sovittaa kun faktat on mitä on ja stereotypiat käytökselle


    • Anonyymi

      Yhdelle edelliselle annoin puh.numeron lapulla. Ei kuulunut viestiä eikä mitään, sitten pari kuukautta myöhemmin sanoi leikkisästi "en oo hukannu sun puh.numeroa tai mitään, mutta mulla on jo valitettavasti poikaystävä". Tuumasin sille vain "eipä siin mitään, näit sattuu" ja lopetin siihen.

      Seuraavalta kysyin suoraan vaan kasvotusten onko hän sinkku, vastasi ei ole, jolloin lopetin homman siihen tuhlaamatta yhtään enempää aikaani.

      • Anonyymi

        löytyy, löytyy sekä tyttö että poikaystävä: olen nääs bi-, hetero-, homo-, trans- ja panseksuaali samassa persoonassa - meteoseksuaalia unohtamatta... ja varauslistat täynnä.... lesbos unohtu, sori!


    • Anonyymi

      Kaivattuni kanssa olen tapaillut jo jonkin aikaa tosielämässä, mutta hän katoilee ja hänellä on vaikeuksia puhua tunteistaan suoraan. Täällä palstalla kirjoitukset osuvat oudon hyvin tosielämän tilanteisiin ja olen oppinut uusia näkökulmia. Niistä on ollut arjessamme apua.

    • Anonyymi

      Kun ei ole ollut selviä tunnisteita. Viestit vähän arpomista mikä keneltäkin. Jotain kirjotuksia tunnistaa.

      • Anonyymi

        Kerrotko miten tunnistat ne viestit?


    • Anonyymi

      Ihastukseni, komistukseni, yön pimeiden tuntien sydämeni valtaaja ja kaipuuni kohde on jonkin verran nuorempi (säädyllisyyden rajoilla), joten en lähde häntä ahdistelemaan yhteydenotoilla. Jos aloitetta ei hänen puoleltaan tule, hyväksyn kohtaloni ja jatkan matkaa elämässä kuten tähänkin saakka. Onnellinen olen, jos hän on onnellinen. <3

      • Anonyymi

        Aikuinen mies kuvailee itseään komistukseksi, jo itkis jo itse mannerheimkin


    • Anonyymi

      Pienenä jo opin,että saan kaiken haluamani.

    • Anonyymi

      En mitenkään muuten ollut kuin virallisesti ja yritän olla ammattimainen vaikka välillä ajatukset harhailee hänessä.

      • Anonyymi

        Missä tapaatte ammattimaisissa merkeissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapaatte ammattimaisissa merkeissä?

        Ihan töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan töissä.

        Ei liene ainutlaatuinen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene ainutlaatuinen tilanne.

        Ei varmasti.


    • Anonyymi

      Kerran meni tuijottelemaan mutta se oli virhe. Olen siitä syvästi pahoillani.
      En lähestyisi koskaan ikinä.

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut sillä tavalla että ajattelisin meillä olevan mahkuja. Olen liian ujo ja ahdistunut siihen. Lähentyminen kanssani ei onnistu... varsinkin kun ei minua edes näe missään. Mutta olen melko varma ettei minua kaivata enkä aio kaipausviestejä kirjoitella. No välillä se kaipaus on vaan liikaa ja silloin tänne saatan jotain kirjoittaa. Mieheltä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo on ihan kermeaa tuo puskista 'kaivattuaan' lähestyminen. Olin ulkomailla vankimielisairaalassa töissä, ja yksi vanki kotilomalla päätti lähestyä ihastustaan, minua. Ai s**ana että pelästyin. Älkää ihmiset lähestykö ihastuksissanne toisia, ellei kyse ole baarista tai muusta sosiaalisesta riennosta; ei ole läheskään aina toivottua.

      • Anonyymi

        Varsinkin jos tunkee itseään henkilön elämään joka on onnellisesti avioliitossa. Painajainen on valmis.🤤💦


      • Anonyymi

        Melkein uskottavaa, mutta missähän maassa mielisairaita vankeja päästetään lomalle? Eihän niitä Suomessakaan päästetä ilmeisesti lomille vankimielisairaalasta, koska jos sinne joutuu niin on vaarallinen yhteiskunnan muille jäsenille, että pois pääsee vasta kun varmistutaan ettei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein uskottavaa, mutta missähän maassa mielisairaita vankeja päästetään lomalle? Eihän niitä Suomessakaan päästetä ilmeisesti lomille vankimielisairaalasta, koska jos sinne joutuu niin on vaarallinen yhteiskunnan muille jäsenille, että pois pääsee vasta kun varmistutaan ettei ole.

        No ihan kuule Englannissa, missä vankeja pidetään myös vankilaivoissa rannikon edustalla, samoin maahanmuuttajia yms., joita ei haluta yhteiskuntaan vapaasti heilumaan. Laitokset tursuavat asukkaita. Nilkkapantaa vaan, niin jokainen pääsee jonkinasteiseen vapauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kuule Englannissa, missä vankeja pidetään myös vankilaivoissa rannikon edustalla, samoin maahanmuuttajia yms., joita ei haluta yhteiskuntaan vapaasti heilumaan. Laitokset tursuavat asukkaita. Nilkkapantaa vaan, niin jokainen pääsee jonkinasteiseen vapauteen.

        Ja melkein uskottavaa, että ikävä palstan käyttäjä olis ollut töissä Englannissa. Ihmiskunta olis kuollut sukupuuttoon jo, jos ei kukaan olis ikinä lähestynyt omaa kiinnostuksen kohdettaan missään tilanteessa.

        Ja sinä kehtaat täällä vielä huudella ettei saa ketään lähestyä missään tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja melkein uskottavaa, että ikävä palstan käyttäjä olis ollut töissä Englannissa. Ihmiskunta olis kuollut sukupuuttoon jo, jos ei kukaan olis ikinä lähestynyt omaa kiinnostuksen kohdettaan missään tilanteessa.

        Ja sinä kehtaat täällä vielä huudella ettei saa ketään lähestyä missään tilanteessa.

        No ohhoh, jos töissä oleminen Englannissa on jotain niin suurta ja ihmeellistä, että sitä ei todeksi voisi uskoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ohhoh, jos töissä oleminen Englannissa on jotain niin suurta ja ihmeellistä, että sitä ei todeksi voisi uskoa. :)

        Monellehan se sattaa ollakin aika ihmeellistä. Itse luulen, että suurin osa palstalaisista on ihmisiä, jotka eivät juuri matkustele saati asu ulkomailla, ja palsta on ikäänkuin tosielämän korvike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein uskottavaa, mutta missähän maassa mielisairaita vankeja päästetään lomalle? Eihän niitä Suomessakaan päästetä ilmeisesti lomille vankimielisairaalasta, koska jos sinne joutuu niin on vaarallinen yhteiskunnan muille jäsenille, että pois pääsee vasta kun varmistutaan ettei ole.

        Mutta jos kokeiluna, että palaako vaikka Kuopion miekkamies takaisin vai ei, mistä tuota muuten tietäisi, daa. Mutta joo, tämän palstaäijän narratiivien faktat on aina vähän mitä ne on, sitä ehkä juuri kysyitkin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja melkein uskottavaa, että ikävä palstan käyttäjä olis ollut töissä Englannissa. Ihmiskunta olis kuollut sukupuuttoon jo, jos ei kukaan olis ikinä lähestynyt omaa kiinnostuksen kohdettaan missään tilanteessa.

        Ja sinä kehtaat täällä vielä huudella ettei saa ketään lähestyä missään tilanteessa.

        ” Ja sinä kehtaat täällä vielä huudella ettei saa ketään lähestyä missään tilanteessa.” En minä vaan tämän äijän pakinasta semmosta lukenu? Sulla taitaa olla ihan oma sivu auki ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ohhoh, jos töissä oleminen Englannissa on jotain niin suurta ja ihmeellistä, että sitä ei todeksi voisi uskoa. :)

        Mietin vaan että miksi Englannissa asuva ihminen käyttäisi suomalaisia palstoja ikävöintiin. Jotenkin aivan turhalta touhulta tuntuu ajatus siitä, että ikävöidään jotain henkilöä samalla kun asutaan toisessa maassa ja itketään siitä nettiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Ja sinä kehtaat täällä vielä huudella ettei saa ketään lähestyä missään tilanteessa.” En minä vaan tämän äijän pakinasta semmosta lukenu? Sulla taitaa olla ihan oma sivu auki ns

        "Tuo on ihan kermeaa tuo puskista 'kaivattuaan' lähestyminen.", tuosta saa vähän sellaisen kuvan, ettei ketään saisi lähestyä ellei tunne jo paremmin, tai oo höpöttänyt viikkoja/kuukausia/vuosia.

        Itse lähestyn silloin kun haluan ja koen että haluan lähestyä, oli se sitten että vasta tajunnut naisesta kiinnostuksen merkkejä, tai nähnyt niitä jo pitempään mutten ole kontaktia ottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan että miksi Englannissa asuva ihminen käyttäisi suomalaisia palstoja ikävöintiin. Jotenkin aivan turhalta touhulta tuntuu ajatus siitä, että ikävöidään jotain henkilöä samalla kun asutaan toisessa maassa ja itketään siitä nettiin :D

        Itse en ikävöi ketään, kunhan kommentoin kommentteja. En asu Englannissa enää.


    • Anonyymi

      En mitenkään

    • Anonyymi

      En mitenkään. En voi tehdä mitään ja eikä hän edes tiedä mitään.

      • Anonyymi

        …ja minä en tiedä mistään yhtään mitään😁

        -sivusta


    • Anonyymi

      minä olen hänen kanssaan ihan säännöllisesti tekemisissä ja on ystävystytty. tunne on kuitenkin että kumpikin haluaisi enemmän mutta se ei vaan ole mahdollista. rohkaisin itseni kerran ja pyysin häntä ulos mutta vastaus jäi saamatta. siinä se, ei siitä enempää tule joten tyydyn haaveiluun ja palstailuun :)

      • Anonyymi

        Muuten ihan järkevä ja uskottava vastaus, mutta tuo kohta "kumpikin haluaisi enemmän" osoittaa harhaisuuteesi... sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten ihan järkevä ja uskottava vastaus, mutta tuo kohta "kumpikin haluaisi enemmän" osoittaa harhaisuuteesi... sivusta.

        Koko yön olet kimittänyt trollaavalle miehelle ja juontanut palstalle tätä ”asiaasi”, noinko huonosti taas menee?


    • Anonyymi

      Olen laittanut viestiä ja suoraakin kysynyt ja soittanutkin mutta ei hän halunnut tehdä minun kanssa mitään...

    • Anonyymi

      laittanut suoraan viestiä ett on ikävä 😃🫣❤️

    • Anonyymi

      Kysymällä suoraan haluatko tutustua sanomalla suoraan susta mä olen kiinnostunu kolmas oli itseäni niin paljon nuorempi etten suoraan osoittanu kiinnostustani mitenkään opin jo nuorena että onnistumisen todennäköisyys on olematon kun puuttuu elämänkokemus

    • Anonyymi

      Olen lähestynyt ,yrittänyt ja antanut itsestäni jo ihan tarpeeksi ja se riittää nyt.

    • Anonyymi

      Tärkeintä on pysähtyminen ja ottaa hetkestä kiinni.
      Poikamiehille ja vanhoillepiijoille mahdotonta.

    • Anonyymi

      Erittäin röyhkeillä ja törkeillä vihjauksilla

    • Anonyymi

      Yhdelle tuijottelijalle laitoin viestin. Ei reagointia 🤷🏻🤷🏻‍♀️

      • Anonyymi

        🤳 Hitsin, hitsi. Ei näy. 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤳 Hitsin, hitsi. Ei näy. 🥹

        Jo kolme vuotta sitten lähetetty….


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3724
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      109
      2692
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      264
      2613
    4. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      296
      2344
    5. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      347
      2120
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1575
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1499
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      21
      1470
    9. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      99
      1450
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      142
      1416
    Aihe