Mua ahdistaa tosi paljon menkkojen alku ( oon 10 Agender tytön kehossa) sattuko se? Milt se tuntuu? Missä teil alko? Mikä on hyvä paikka et ne alkaa? Minkä ikäsenä teil alko
Menkat ahdistaa
1
248
Vastaukset
- Anonyymi
Mul ite alko 10v koulussa, olin iha paniikis ku se oli semmost ruskee punasta, luulin et veriripuloin mut mun öiti oli puhunu mulle menkoista ennen nii tiesin et ne oli varmaa menkat nii heti ku pääsin kotii menin kertoo mun äitille ja se autto eteenpäi. ei oo oikeastaa mitän hyvää paikkaa missä vois alkaa mut jos oot siinä iässä et vois alkaa jo kannattaa pitää sidettä mukana jokapaikas. itel ainaki ekat vuotopäivät sattuu tosi paljon alavatsaan eikä pysty oikee tehä mitää mut auttaa ku ottaa särkylääkettä ja käy liikkumassa. mun mielestä ei tarvi jännittää menkkoja, se on ilonaihe ja susta tulee nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038