Mua ahdistaa tosi paljon menkkojen alku ( oon 10 Agender tytön kehossa) sattuko se? Milt se tuntuu? Missä teil alko? Mikä on hyvä paikka et ne alkaa? Minkä ikäsenä teil alko
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mul ite alko 10v koulussa, olin iha paniikis ku se oli semmost ruskee punasta, luulin et veriripuloin mut mun öiti oli puhunu mulle menkoista ennen nii tiesin et ne oli varmaa menkat nii heti ku pääsin kotii menin kertoo mun äitille ja se autto eteenpäi. ei oo oikeastaa mitän hyvää paikkaa missä vois alkaa mut jos oot siinä iässä et vois alkaa jo kannattaa pitää sidettä mukana jokapaikas. itel ainaki ekat vuotopäivät sattuu tosi paljon alavatsaan eikä pysty oikee tehä mitää mut auttaa ku ottaa särkylääkettä ja käy liikkumassa. mun mielestä ei tarvi jännittää menkkoja, se on ilonaihe ja susta tulee nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505