Kuka tietää milloin kauppa-auto aloittaa taas kesä kokeilun Hollolassa ja Hämeenkoskella? Ajaa kuulemma Kutajärveltä Tennilään ja Hämeenkoskelle saakka määräpäivinä kahdesti viikossa
Myymäläauto
14
244
Vastaukset
- Anonyymi
Jos liikun sielläpäin kauppa-auton ollessa lähettyvillä, ihan mielenkiinnosta ja nostalgian tunteesta täyty poiketa. Idealle 👍👍👍
- Anonyymi
Kanatan vanhaa järjestelmää...
1960 luku - Anonyymi
Nykyaika on kirosana mulle no thank you.
- Anonyymi
Internat pois kännykät pois.
- Anonyymi
Internet tuhosi kansan kunnian
- Anonyymi
Kaikille töitä
- Anonyymi
Normaalia työtä
- Anonyymi
Tuomitsen nykyisen systeemin en ole mukana.
- Anonyymi
Ennen kärsittiin hiljaa kadulla osattiin paremmin
- Anonyymi
Mitä ihmettä nää kommentit on, eivät liity aiheeseen millään tavalla 🤦♂️ Yrittäjälle suosittelisin markkinointia, jotta ihmiset tietäisivät koko kauppa-autosta ja sen aikatauluista.
- Anonyymi
Se on Messilän pitäjien uusi sähköllä ja kaasulla toimiva auto. Kulkee ainakin vesijärven ranta-alueet ympäri Kukkilasta ympäri ja käy joinain päivinä kait hämeenkoskella. Isot mainokset on messilässä ja pysäkeillä joissa lukee ajat ja että TÄSSÄ PYSÄHTYY MYYMÄLÄAUTO 15 05 2024 ALKAEN
- Anonyymi
😍😍 hyvä että saa möksälle maitoa ettei tarvihe peräsuoli ulkona kilometri kaupalla pyärällä kirkolle sotkea
- Anonyymi
Siikaniemessä käy joka päivä
- Anonyymi
TV osuus, matkailu Autot.
Hyvin sujuu ylihyppiminen,käsillä katsominen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235