Olkaa varuillanne - huijaus meneillään Suomessa

Anonyymi-ap

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan näitä. Kerran tuli ilmoitus,että korttini suljettu ja ohjeet avata sivua...
      Menin automaatille kokeilee ja kortti toimi!

      • Anonyymi

        Minulle on tullut monta kertaa Postin huomautus paketin saapumisesta. Epäselvyyden ratkaisemiseksi pyydetty tietojani
        Samoin on vaadittu minua päivittämään pankkini yhteystiedot ja uhattu sulkea tilini, jos en toimi heti.
        En enää mene lankaan.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on tullut monta kertaa Postin huomautus paketin saapumisesta. Epäselvyyden ratkaisemiseksi pyydetty tietojani
        Samoin on vaadittu minua päivittämään pankkini yhteystiedot ja uhattu sulkea tilini, jos en toimi heti.
        En enää mene lankaan.
        Mkr.

        Posti ei kysy henkilötietoja puhelimessa.
        Jos paketti toimitetaan kotipakettina eli jakaja tuo sen koti ovelle niin sitä ennen jakaja soittaa sopiiko aika samana päivänä. Kuittausta käytetään joiden tuotteiden osalta niillä on niinku laite mukana ab hassu pehmeä kynä jolla ei supynny kuin harakan varpaista raapustaa jotain.
        Jos teillä on omaisia taimtutyuja jotka jo hieman dentoituneita niin välistänsä heitä näistä huijarista.
        Minä ihmettelen miten Savoss päästävät kotiinsa KULKIJOITA! . SITTEN KATOAA RAHAA YM. Vai vettä. Miksette pidä ovia kiini ja kun tulee ovi kiini.Tuntomerkit talteen oudoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posti ei kysy henkilötietoja puhelimessa.
        Jos paketti toimitetaan kotipakettina eli jakaja tuo sen koti ovelle niin sitä ennen jakaja soittaa sopiiko aika samana päivänä. Kuittausta käytetään joiden tuotteiden osalta niillä on niinku laite mukana ab hassu pehmeä kynä jolla ei supynny kuin harakan varpaista raapustaa jotain.
        Jos teillä on omaisia taimtutyuja jotka jo hieman dentoituneita niin välistänsä heitä näistä huijarista.
        Minä ihmettelen miten Savoss päästävät kotiinsa KULKIJOITA! . SITTEN KATOAA RAHAA YM. Vai vettä. Miksette pidä ovia kiini ja kun tulee ovi kiini.Tuntomerkit talteen oudoista.

        Posti toimittaa paketteja myös kauppojen pakettiautomaatteihin. Niistä tulee tavallinen tekstiviesti, jossa kerrotaan lokeron numero, ja siihen avauskoodi. Ilmoittavat myös päivämäärän mihin mennessä paketti pitää noutaa.
        Tekstiviestiin ei vaadita mitään vastausta.
        Selkeä homma.


    • Anonyymi

      Huijaukset ovat yhä monipuolisempia sekä hämärämpiä.

      Vain silloin kun itse tietää, mitä on tekemässä, on syytä antaa pankin kirjaantumistunnukset. Pankki tai poliisi ei niitä koskaan yllättäen pyydä.

      https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010513422.html


      "Älä missään nimessä klikkaa näitä viestejä: Suomalaisiin kohdistuu 3 huijausta, ja jokaisessa on ennen­näkemätön koukku."

    • Anonyymi

      Minulle niitä ei tule vaikka kuinka odotan huijarin soittoa. Olisi hauska hööpöttää häntä. Ei myöskään tule noita tekstiviestejä eikä sähköpostiinkaan mitään.
      Olen huijareiden mustalla listalla vissiin!
      No ei, minulla on ainoastaan peruspuhelin, älyluuri viettää laiskanpäiviä hyllyssä virrattomana. Peruspuhelimen akku kestää viikon, joten voin huoletta poistua sähkötöpselin vierestä.
      Puhelimessani on myös suoramarkkinointiesto, se oikea, maksuton, ja toimiva joka on voimassa 3v kerrallaan. Robinsoniksi kutsutaan.
      Se ei päästä markkinointipuheluita vaan blokkaa suorilta pois.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe