Lapsuusmuisto

Anonyymi-ap

Naapurustossa asui varmaankin 30v korvilla oleva nainen miehensä kanssa. Kaverini kanssa olimme 10-11 vuotiaita, kun ensimmäistä kertaa näimme liveseksiä. Tämä nainen oli autossa panemassa vieraan miehen kanssa. Se oli jännää katseltavaa pikkupojalle. Aivan alaston nainen autossa harrastamassa seksiä. Vähitellen huomasimme, että nainen tekee sitä muutaman eri miehen kanssa samalla paikalla. Joidenkin katselukertojen jälkeen jäimme salakatselusta kiinni. Hätistelivät meidät muutaman kerran huutamalla pois. Lopulta uskaltauduin seuraamaan naisen puuhia yksin. Silloin huomasin, että nainen näki minut ja antoi katsoa. Aina jos kaverini oli mukana, niin hätisteli meitä pois. Aloin siis käymään yksin kyttäyskeikoilla. Tiesin missä nainen naapurustossa asuu, joten aloin käymään siellä suunnalla myös. Keäsisin katselin pensasaidan suojista, kun nainen makoili alasti auringossa. Haaveillen katselin, kun hän levitti aurinkorasvaa iholleen. Talvisin saatoin nähdä, kuinka hän harrasti seksiä miehensä kanssa olohuoneen sohvalla, pöydällä tai ikkunaa vasten. Näitä herkullisia katseluhetkiä jatkui monta vuotta.

Nainen siis selvästi antoi pienen pojan katsella noita todella kiihottavia hetkiä, kunhan olin yksin. En uskaltanut runkata tai lähestyä naista mitenkään. Jos nainen oli yksin auringossa makoilemassa tai masturboimassa terassilla tms, niin en enää niin kovin piiloutunut, sillä itseä kiihotti ajatus, että nainen tarkoituksella näyttäytyy minulle.

Näistä on jäänyt itselle vahvat mielikuvat. Nytkin jos näen jonkun ottavan aurinko alasti, niin kiihotun täysin. Jokainen auto epämääräisessä paikassa parkkeerattuna saa ajatukseni palaamaan siihen naiseen. Ja olen jokaisen kumppanin yllyttänyt rohkaistumaan samankaltaiseksi paljastelijaksi, kuin se nainen oli. Onkin mielenkiintoista kuinka lapsuuden kokemukset saavat aikaan näin vahvoja haluja aikuisenakin. Jälkeenpäin ajateltuna nainen ei ollut mitenkään erikoinen. Pienikokoinen, hoikka ja isorintainen, joka pukeutui hyvin usein hameeseen ja korkokenkiin. Edelleen runkkailen muistoille siitä naisesta. Ja jokainen kumppanini tai seksisuhteeni on muistuttanut jollakin tapaa minua siitä naisesta.

Nytkin muistellessa ja tätä kirjoittaessa olen aivan kivikovana ja haluaisin taas palata katselemaan sitä alastonta naista, joka tuhmasti antoi pienelle pojalle ikuisen fetissin ja trauman.

14

3881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinällänsä erittäin hyvä kertomus, jossa aikuinen ihminen saa aikaan lapselle trauman. Tässä trauma ei ole vakava tai vaarallinen, josko edes häiritsevä, mutta kertoo hyvin kuinka ne syntyvät aika helpolla.

      • Anonyymi

        No lapsellista sanoa traumaksi tuollaista kivaa,,,
        ,Kun aikuisten oikeasti traumaa aiheuttaa elintaso kuilu joka rikkaiden ja köyhien välillä, asunnot , autot, kännykät, vaatteet, harrastukset,
        oikeat asiat niitä syviä traumoja aiheuttaa!
        Ei se että joku pikkupimu saa munaa 12 vuotiaana jos haluaa aikuiselta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lapsellista sanoa traumaksi tuollaista kivaa,,,
        ,Kun aikuisten oikeasti traumaa aiheuttaa elintaso kuilu joka rikkaiden ja köyhien välillä, asunnot , autot, kännykät, vaatteet, harrastukset,
        oikeat asiat niitä syviä traumoja aiheuttaa!
        Ei se että joku pikkupimu saa munaa 12 vuotiaana jos haluaa aikuiselta ...

        Trauma, elintasokuilu ja pikkupimu?? What!? Minulle samoja lääkeitä myös!! XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trauma, elintasokuilu ja pikkupimu?? What!? Minulle samoja lääkeitä myös!! XD

        Sulle kyllä on ihan eri lääkkeet. Niitä saat niuvanniemeltä.


      • Anonyymi

        Et tiedä traumoista ja varsinkaan niiden synnystä mitään.

        Älä yritä esittää mielenterveyden asiantuntemusta kun et ymmärrä edes perusteista mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä traumoista ja varsinkaan niiden synnystä mitään.

        Älä yritä esittää mielenterveyden asiantuntemusta kun et ymmärrä edes perusteista mitään!

        Menikö tunteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin?

        Ei mennyt. Sinä et tiedä traumoista mitään kuten jo totesin, mutta kuitenkin yritit esiintyä muka asiantuntijana.

        Ja nyt sitten yrität väistää ja kysyt tunteistani, yrittäen ohjata keskustelua toisaalle. Haluaisitko kertoa jotain siitä miksi yrität väistää vastuustasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt. Sinä et tiedä traumoista mitään kuten jo totesin, mutta kuitenkin yritit esiintyä muka asiantuntijana.

        Ja nyt sitten yrität väistää ja kysyt tunteistani, yrittäen ohjata keskustelua toisaalle. Haluaisitko kertoa jotain siitä miksi yrität väistää vastuustasi?

        En ole sama henkilö. Ehkä siksi sinusta väistän vastuuta.. Huvitti vain sinun ulinasi ja siksi kommentoin. Sori siitä. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama henkilö. Ehkä siksi sinusta väistän vastuuta.. Huvitti vain sinun ulinasi ja siksi kommentoin. Sori siitä. ;D

        Tunnet siis olevasi toinen henkilö. Onko sinulla useasti tuollaisia tuntemuksia, jotka pakottavat sinut reagoimaan toisen persoonasi aiheuttamiin tilanteisiin tai tapahtumiin?


    • Anonyymi

      Mä oli 15 v kun näin naapurissa asuvan naisen naimassa vieraan miehen kanssa autossa metsätien varrella , kyllä kiihoitti nuorta poikaa ,oli pakko runkata.

    • Anonyymi

      Otahan ne bentsot spede Buaahaa

      • Anonyymi

        Mitäs buaahaa spede et ole niitä ottanut. Oisko jo aika hähähää


    • Anonyymi

      sulla on äiti ongelmia

    • Anonyymi

      Se on hyvä etten ole ainoa joka miettii kauas taakse päin. Pieni ero vaan omaan tarinaani. Kun tutustuin häneen olimme kumpikin aikuisia. Tutustuimme netissä ja juttelimme kasvotta seksistä. Hän tiesi että runkkaan hänelle ja asioille joista hän ei tykännyt kokeiluidensa jälkeen. Oleellisinta oli ikäero. Hän minua hieman yli kymmenen vuotta nuorempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe