Mitä tarkoittaa aktivointi / yllytys ja miten se toteutetaan?

Anonyymi-ap

Helpoin tapa on korkoa korolle ja seuraamus seuraava, joka päivä, joka ikinen päivä. Nimittäin tämä kyseinen on on kiteellinen perheellinen liikemies kun ei ole ryytimaalla ..... Tai siis änkyräkännissä.

Mutta mikä tärkeintä on minä, minääää ja MinääääÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Änkyräkännikateusko iski`Kyllä voi pitää monin tavoin ja paljon on hauskaa vietetty Pattayalla, kuin myös muuallakin.

SInulla on erikoinen käsitys "hauskanpidosta", varsinkin lasten kanssa. Ehdotit että pitäisi viedä thaimaanlomalla lapset keskelle viidakkoa majaan, jossa ei ole sähköä, puhelinta eikä vesijohtoja,

Minä kutsun tuota keskitysleiriksi, törkeäksi pahoinpitelyksi ja lasten huostaanoton perusteeksi.

Olen leireillyt Thaimaassa aikoinaan yhteensä 9 kuukautta. Lomaillut ennen talviasumista yhteensä 12 kuukautta. Talviasunut ennen varsinaista asumista yhteensä noin 26 kuukautta. Asunut 82 kuukautta. Yhteensä 139 kuukautta.

139 kuukaudessa on 4170 vuorokautta. 100 päivää siitä on 2,3%. En toki ole ollut 24tuntia änkyräkännissä, vaan arvioisin että pikkutunneilla ilta on päättynyt liialliseen humalatilaan.

Muutamaa tapausta lukuunottamatta aina poistunut omin jaloin baarista tai bileistä ja lähes aina ollut toimintakykyinen seuraavana päivänä. Ei se änkyrävaihe kauaa kestä, rakas lapsonen.

Ennen talviasumista lomaillessa pelattiin miltei joka päivä golfia. Sitä ei voi pelata kammo krapulassa. Muistan kahdesti keskeyttäneeni golfkierroksen krapulan vuoksi. Ukonilman vuoksi ainakin tusinan kertaa.

Kerran murtui tuore murtuma kämmenselässä uudelleen golfatessa ja luu törrötti ihon alla. Tiukka side ja jotakin jätskitikkuja tueksi, pelasin siten vielä loppuloman. Suomessa siihen laitettiin sitten metallia.

Tekevälle sattuu kaikenlaista. Tekemättömälle ei mitään. Raha on siitä kiva juttu että se mahdollistaa tekemisen ja porukalla tekeminen on aina hauskempaa.

Ei vaan olla vieläkään kuultu yhden yhtä tarinaa sinun elämästäsi, paitsi lapsekkaita valheita miljoonajahdeista ja rantahuviloiden savusaunoista, sekä vaimon uimahyppytorneista joista leiskautetaan kympistä voltilla avantoon helmikuussa Paraisilla.

2010

5

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kyrvånsyylå kertonut ongelmistasi ja yksinäisyydestäsi ammatti- ihmisille?

      • Anonyymi

        Olen harkinnut AA-kerhoa AAA-luokitellun yhtiöni laskuun.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harkinnut AA-kerhoa AAA-luokitellun yhtiöni laskuun.

        2010

        Tuplanolla ja unelmien yritys.


    • Anonyymi

      Päivän aktivoituminen ja kestotilaus tällä kertaa.
      ------------------------------------------------
      Puhut Saarikukkanen Senssun suulla.

      Santtu ei juo eikä naiset kiinnosta, ei golfaa eikä sukella, haahuilee yksikseen, kertoo mopovuokraamisen vaaroista, ei käy patikoimassa eikä saariretkillä...

      Minusta tuo kuulostaa siltä että siellä ollaan etsimässä poikain keskinäistä rakkautta minibudjetilla. Kuin suoraan hinaajan käsikirjasta.

      Samaten on Saarilutkuttajan osalta. Aivan päivänselvä keijo.

      Jopo ei keuli niin Saaristoritari selaa Tinderistä hinaajia pukkaamaan kannikkaan.

      Se on miehen elämää se, eikä pyöriä pashat housussa päissään yksin haaveilemassa poikien posliinipakaroista, kun ei sitten sitäkään uskalla tehdä.

      2010

      • Anonyymi

        Etkö sinä kirjoittanut käsikirjoituksen, rakkautta minibudjetilla. Kuin suoraan hinaajan käsikirjasta, minä vain oikoluin sen, kun maksoit käteisellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1879
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1420
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      89
      1285
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      458
      961
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe