Miten vaikutti? Psyykkiseen oloon? Entä jaksamiseen? Hävisikö ylenpalttinen uupumus yms. menikö kauan hoidon aloittamisesta että huomasi toimivan?
Tostran *HYVIÄ* kokemuksia kiitos
2
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyt kokemus Tostranista.
Aloitin testogeeli pussukoiden käyttämisen 65 vuotisena. Syynä oli suurempien lihasryhmien kehno palautuminen rankempien treenien jälkeen. Heijastui myös "kotivelvollisuuksiin".
50mg pussukoiden saantivaikeuksien johdosta sain Tostrania 3kk:n tarpeen laskettuna tuolle 50mg päivittäiselle tarpeelle.
Tostran pumppupullo on paljon kätevämpi käyttää ja säätää kerta-annos verrattuna saksilla avattavaan pussukkaan.
Sairaalloisen nuukana pyrin saamaan kaiken mahdollisen tehon molemmista.
Päivittäisen suihkun yhteydessä harjasin kovalla harjalla shamppoo vaahdolla geelattavat alueet kahdesti.
Ihon kuivettua geelaus.
Pussukoilla oma menettelynsä. Tyhjäksi puristamisen ja hieroen levittämisen jälkeen, avaan kynsisaksilla pussukan pituussuuntaan ja hieron siihen jääneen geelin kuivaksi jääneeseen olkapäähän.
Olen elänyt kuvitelmassa, että kaikkinainen vireys liittyy fyysiseen kuntoon.
Nyt, 80v mittarissa, on suuri osa vireydestä päivittäisen pussukan varassa. Oma testotuotanto lienee hyvin vähissä mutta ukko ei le vielä täysin halvaantunut
Jos pystyisin vaihtamaan pussukat Tostraniin niin ryhtyisin säätelemään päivittäistä annostusta.- Anonyymi
Loppu unohtui. Vaikutus palautumiseen ja muuhunkin ilmeni muutamassa päivässä.
Salitreeneihin, 6 krt/vko, vaikutus näkyi ensin aerobisissa treeneissä. Lihasvoiman kuormituksissa maksimeissa ei ollut mitään muutosta mutta parempi palautuminen oli toki plussapuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832