Muija oli saanut kimppaa ja rahaa

Anonyymi-ap

Tää tapahtui 90 luvun alussa sillosen avopuolison kans kun asuttiin yhdessä Lounais-Suomen pikku kaupungissa. Perjantain muija sano et menee likkakaverinsa kans muutamalle ja ehkä vähän tanssii, ja sehän mulle kävi kun itekki olin kavereitten kans menos viettää saunailtaa. Sanokin et tuskin kovin myöhään sil menee kun ei ollu rahaakaan niin paljoo. Itse tulin kotiin noin 04 aikaa pienes kännis ja muijaa ei näkyny koton. Join siin viel muutaman paukun ku aattelin et se varmaa menny kaverinsa luo yöksi. Olin kans siin nukahtanu ja heräsin noin aamu ysin aikaa kun huomasinki et muija nukku olkkarin sohval ja vaatteet oli lattial mytyssä pelkkä ns torkkupeitto jotenki pääl. Yritin herätel mut oli aivan sammunu, pistin sil peittoo paremmin päälle kun huomasinki et sen tissit ol fritsuil ja pakaroilla mustelmii. Katoinpa samal sen pillunki ja olipa naidun näkönen. Aatelin siin et voi vittu kenen kans ollukkaan. Ollaan kyl kimppakivaa harrastettu aikasemmin mut yhteisestä päätöksestä ja hyvää seksiä meil oli kotona ja paljonki. Huomasin sen farkun taskusta pilkotti rypistyny kirjekuori joka piruttani avasin. Helvetti siel oli 600mk ja Motelli lännentien sellane kait muistilappu. Siin luki et olit aivan mahtava pano ja otetaanko kahen viikon päästä uusiksi ja vois tulla viel yks Anttikin mukaan. Terkuin Oskari .Pentti. ja Ralf. ja sen jälkeen lankapuhelin numero. Kyllläpä pisti vituttaa mut aattelin olla siitä sanomat mitään et joko kertoo ite. Nappasin kyl siitä 200 itelleni. Ni oltii sillo ite pääl kakskymppisiä. Sori kirjotus ym virheet. Ehkä jatkan et miten kävi sit parin viikon päästä tai sit en.

15

4774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun ex muijalle kävi vähän samal taval ,tuli kans lauantaina iltapäivällä himaan melko jurris ja meni nukkuun , muutaman kuukauden päästä kun väänneettiinkin eroo niin purskahti itkuun ja sano että oli ollu jonkun vanhemman miehen hotelli huoneessa naitavana ja oli tapaillu sitä ukkoo senkin jälkeen ja sai kuulemma rahaa siittä et oli antanu sille pillua ,mistään kimppa jutusta ei puhunu mitään.

      • Anonyymi

        Alottaja täs. Se harmi jos ero teil tuli kun noin oli tehny. Meillähä ol ollu kimppaa aikasemmi mut muija tais vaan ajautua tuohon tilanteeseen kännis ollu kun se viikon jälkeen kertoi miten se meni. Oli muuten vaivautunu koko viikon ni sen ol pakko avautua eikä tienny rahoista mitään kun niistä sanoin tietäväni ja uudesta treffi pyynnöstä.


    • Anonyymi

      Kivan vapaamielistä elämää oli.

    • Anonyymi

      Kyl kommentoida saa mut ei tollasia loppuunkulutettuja lapsellisia Niuvanniemen ym juttuja. Ne ei kuulu tänne. Eli jos ei ole mitää järkevää sanottavaa ni sillon kantsii ol hiljaa.

      • Anonyymi

        Äläs nyt buaahaa ja spede pitää siellä keskenään kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt buaahaa ja spede pitää siellä keskenään kivaa.

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et hähähää

        No pidä sinä kivaa buaahaa spedes kaa. Ei muuten käy yhtään kateeksi mitä siellä niuvanniemellä touhuatte.


    • Anonyymi

      Vittu tota samaa paskaa.

      • Anonyymi

        Mitäs syöt sitä.


    • Anonyymi

      Ihan kivaa niinku porilaist juttuu!

    • Anonyymi

      No mie hermostuin, kun muija ja tytär olivat aina tilipäivänä rahaa kärttämässä ja anopin meillä asuminen ei yhtään helpottanut tilannetta.
      Oli aina säksättämässä, että kyllä vaimolle ja tyttärelle pitää rahaa enemmän antaa.

      Kerran oli taas sama tilanne päällä ja hermostuin kerrankin kunolla. Kaikkien olis pitäny saada viissataa talvitakkien ostoon muka. Pistin vähän ranttaliksi, muijan, anopin ja tyttären pihalle.

      Sanoin ettei ole takaisin tuloa, ennenkuin jokainen itse tuovat kerrankin minulle viisisataa.

      Ei menny kun pari tuntia ja tytär kotoutui ja löi viisi satalappusta kouraani. Eukko viipyy pari päivää ja kas kymmenen viiskymppistä lyötiin käteeni.
      Anoppi viipyi vähän pitempää, eukko oli jo huolissaan, mutta kotiutui perkules reilun kahden viikon päästä ja mätti käsilaukukusta ryppysiä vitosen seteleitä sata kappaletta.

      • Anonyymi

        Toi tais ol jo vähän vanhempi vitsi?


    • Anonyymi

      Siis motelli lännentie Uusikaupunki.

    • Anonyymi

      Tuo kimppakiva aivan upeeta. Kaikista ei ole moiseen ja miehetkin jotka sellasesta haaveillu ni tosipaikan tullessa eivät pystykkään siihen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe