Muija oli saanut kimppaa ja rahaa

Anonyymi-ap

Tää tapahtui 90 luvun alussa sillosen avopuolison kans kun asuttiin yhdessä Lounais-Suomen pikku kaupungissa. Perjantain muija sano et menee likkakaverinsa kans muutamalle ja ehkä vähän tanssii, ja sehän mulle kävi kun itekki olin kavereitten kans menos viettää saunailtaa. Sanokin et tuskin kovin myöhään sil menee kun ei ollu rahaakaan niin paljoo. Itse tulin kotiin noin 04 aikaa pienes kännis ja muijaa ei näkyny koton. Join siin viel muutaman paukun ku aattelin et se varmaa menny kaverinsa luo yöksi. Olin kans siin nukahtanu ja heräsin noin aamu ysin aikaa kun huomasinki et muija nukku olkkarin sohval ja vaatteet oli lattial mytyssä pelkkä ns torkkupeitto jotenki pääl. Yritin herätel mut oli aivan sammunu, pistin sil peittoo paremmin päälle kun huomasinki et sen tissit ol fritsuil ja pakaroilla mustelmii. Katoinpa samal sen pillunki ja olipa naidun näkönen. Aatelin siin et voi vittu kenen kans ollukkaan. Ollaan kyl kimppakivaa harrastettu aikasemmin mut yhteisestä päätöksestä ja hyvää seksiä meil oli kotona ja paljonki. Huomasin sen farkun taskusta pilkotti rypistyny kirjekuori joka piruttani avasin. Helvetti siel oli 600mk ja Motelli lännentien sellane kait muistilappu. Siin luki et olit aivan mahtava pano ja otetaanko kahen viikon päästä uusiksi ja vois tulla viel yks Anttikin mukaan. Terkuin Oskari .Pentti. ja Ralf. ja sen jälkeen lankapuhelin numero. Kyllläpä pisti vituttaa mut aattelin olla siitä sanomat mitään et joko kertoo ite. Nappasin kyl siitä 200 itelleni. Ni oltii sillo ite pääl kakskymppisiä. Sori kirjotus ym virheet. Ehkä jatkan et miten kävi sit parin viikon päästä tai sit en.

11

5070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun ex muijalle kävi vähän samal taval ,tuli kans lauantaina iltapäivällä himaan melko jurris ja meni nukkuun , muutaman kuukauden päästä kun väänneettiinkin eroo niin purskahti itkuun ja sano että oli ollu jonkun vanhemman miehen hotelli huoneessa naitavana ja oli tapaillu sitä ukkoo senkin jälkeen ja sai kuulemma rahaa siittä et oli antanu sille pillua ,mistään kimppa jutusta ei puhunu mitään.

• Anonyymi

Alottaja täs. Se harmi jos ero teil tuli kun noin oli tehny. Meillähä ol ollu kimppaa aikasemmi mut muija tais vaan ajautua tuohon tilanteeseen kännis ollu kun se viikon jälkeen kertoi miten se meni. Oli muuten vaivautunu koko viikon ni sen ol pakko avautua eikä tienny rahoista mitään kun niistä sanoin tietäväni ja uudesta treffi pyynnöstä.

• Anonyymi

Kivan vapaamielistä elämää oli.

• Anonyymi

Kyl kommentoida saa mut ei tollasia loppuunkulutettuja lapsellisia Niuvanniemen ym juttuja. Ne ei kuulu tänne. Eli jos ei ole mitää järkevää sanottavaa ni sillon kantsii ol hiljaa.

• Anonyymi

Kääkö katteeks toiset saa sinä et hähähää

• Anonyymi

Vittu tota samaa paskaa.

• Anonyymi

Ihan kivaa niinku porilaist juttuu!

• Anonyymi

No mie hermostuin, kun muija ja tytär olivat aina tilipäivänä rahaa kärttämässä ja anopin meillä asuminen ei yhtään helpottanut tilannetta.
      Oli aina säksättämässä, että kyllä vaimolle ja tyttärelle pitää rahaa enemmän antaa.

Kerran oli taas sama tilanne päällä ja hermostuin kerrankin kunolla. Kaikkien olis pitäny saada viissataa talvitakkien ostoon muka. Pistin vähän ranttaliksi, muijan, anopin ja tyttären pihalle.

Sanoin ettei ole takaisin tuloa, ennenkuin jokainen itse tuovat kerrankin minulle viisisataa.

Ei menny kun pari tuntia ja tytär kotoutui ja löi viisi satalappusta kouraani. Eukko viipyy pari päivää ja kas kymmenen viiskymppistä lyötiin käteeni.
      Anoppi viipyi vähän pitempää, eukko oli jo huolissaan, mutta kotiutui perkules reilun kahden viikon päästä ja mätti käsilaukukusta ryppysiä vitosen seteleitä sata kappaletta.

• Anonyymi

Toi tais ol jo vähän vanhempi vitsi?

• Anonyymi

Siis motelli lännentie Uusikaupunki.

• Anonyymi

Tuo kimppakiva aivan upeeta. Kaikista ei ole moiseen ja miehetkin jotka sellasesta haaveillu ni tosipaikan tullessa eivät pystykkään siihen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      145
      1839
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1668
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1568
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1363
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      96
      1288
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      72
      995
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      147
      993
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      99
      974
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      192
      878
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      218
      817
    Aihe