Se on iso työmaa keskustassa meneillään

Anonyymi-ap

Liikennejärjestelytkin on kun isommallakin paikkakunnalla. Nosturiauto komiasti puomi ylhäällä elementtilöitä nosteloo. Se on nyt ison paikkakunnan meininkiä.
Kyllä en olisi mokomalle peltilaatikolle rakennuslupaa myöntänyt. Eikä mitään Erkontien mutkaa olisi pitänyt antaa tehdä. Koko keskusta on pilalla seuraaviksi vuosikymmeniksi, niin sinun kun minun eliniäksi.
Prisma ei tuo mitään uutta paikkakunnalle, ei mitään mikä kääntäisi väkiluvun nousuun tai tekisi muutenkaan paikkakunnasta houkuttelevan.
Pilasitte loputkin Orimattilasta mokomalla vouhotuksella.

46

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaaha jarrumies taas asijalla. Paavon porukkaa taitaa olla.

      • Anonyymi

        Vai jarrumies. Ei vaan tolkunmies joka tajuaa että näin kun nyt olassa toimitaan menetetään kaikki mahdollisuudet ja pitäisi muistaa että jokainen mahdollisuus on tsäänssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai jarrumies. Ei vaan tolkunmies joka tajuaa että näin kun nyt olassa toimitaan menetetään kaikki mahdollisuudet ja pitäisi muistaa että jokainen mahdollisuus on tsäänssi.

        Käki kukkuu kaukana.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Turha rumistus keskustasn.
      No empä oo SS-ketjun asiakas miutenkaan.

    • Anonyymi

      Orimattila kasvaa ja kehityy. Kiitos perussuomalaisten,

    • Anonyymi

      Persut nuo sen ison osuuskaupan tänne halusivat. Saavat halpaa keppanaa ja edulliset verkkapöksyt. Sopii tyyliin.

      • Anonyymi

        Onhan täällä Tokmanni.

        Hinnat muutenkin on Orimattilassa kalliimpaa kuin Lahdessa. Tästä on siis todennäköisesti tulossa kallis Prisma, jossa ei ole vieläkään mitään palvelua (tavalla, jolla yleensä tarkoitetaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä Tokmanni.

        Hinnat muutenkin on Orimattilassa kalliimpaa kuin Lahdessa. Tästä on siis todennäköisesti tulossa kallis Prisma, jossa ei ole vieläkään mitään palvelua (tavalla, jolla yleensä tarkoitetaan).

        "Onhan täällä Tokmanni."

        Vai onkohan? Itse en siellä ole enää aikoihin käynyt. Ja pari muutakin juttua mulle on kerrottu muuttuneen sitten sen. Loppupeleissä silti tuskin yhtään mikään muuttuu, kun ne on samat vuosikymmenestä toiseen kuten se tasoristeys Käkelässä -.- Eikös ne nytkin sen radan jättäneet, mutta poistivat sitten tien? Oiva raitkaisu, kuten tässä rakentaa tien PÄÄLLE. Luovaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onhan täällä Tokmanni."

        Vai onkohan? Itse en siellä ole enää aikoihin käynyt. Ja pari muutakin juttua mulle on kerrottu muuttuneen sitten sen. Loppupeleissä silti tuskin yhtään mikään muuttuu, kun ne on samat vuosikymmenestä toiseen kuten se tasoristeys Käkelässä -.- Eikös ne nytkin sen radan jättäneet, mutta poistivat sitten tien? Oiva raitkaisu, kuten tässä rakentaa tien PÄÄLLE. Luovaa!!

        ...Vois säästöjä löytää lisääkin noista teistä. Voisi kaikki tiet poistaa. Mä voisin tulla äänestämään tähän mukaan, koska ei MINUA haittaa onko siellä teitä vai en, kun en minä sitä käytä <3 Musta vois tulla vaikka poliitikko.


    • Anonyymi

      Ilman reippaita ja osaavia Perussuomalaisia orimattila olisi kusessa.

    • Anonyymi

      Hianoo kun Orimattilassa tapahtuu ja juntit saavat taas ihmetellä ja purnata olemattomia.

      • Anonyymi

        Joo. Juntit=Persut


    • Anonyymi

      Tullee kommee pytinki. Orimattilalaiset ovat ylpeitä kaupungilaisia Prismastaan.

      • Anonyymi

        Eilen tulivat syrjä kulmilta katsomaan laajennusta kun kävivät alkossa. Iso oli hämmstys että näinkö kommee rakennnus tulee.


    • Anonyymi

      Orimattilalaisena olen hyvinkin niin iloinen kun nyt keskustassa rakennetaan ja kaikki raha ei mene Hennaan. En tiedä onko persut taustalla vaikuttamassa mutta hyvälle näyttää.

    • Anonyymi

      Se on iso työmaa keskustassa meneillään.

      Joka maaseudun kuntaa huoralaitos !
      Mistä rahat ja hurat keskusta?

    • Anonyymi

      Tosi hienoo että me Orimattilalaisetkin näkee Prisman rakentamisen. Ollaan kuin isossa maailmassa.

      • Anonyymi

        On se iso työmaa kun sitä kauppaa laajentaa. Oli se meille Artjärviläisillekkin iso näky kun käytiin viinakaupassa.


    • Anonyymi

      Harva orimattilalainen on ikinä nähnytkään noin isoa työmaata, saatikka että tajuaisivat mitään rakentamisesta.

      • Anonyymi

        Näimpä on. Kerrankin Orimattilalaiset pääsevät kurkkaamaan ison maailman menoa. Ovat monetkin tottuneet vaan koti kylän ja persujen touhuihin.


    • Anonyymi

      Kyllä on hienoo olla Orimattilainen. Keskustaan nousee iso Prisma ja Perussuomalaiset johtaa kunnan menoa. Tosi hienoo.

    • Anonyymi

      On se hullu maailma!
      Kunhan veikkailin erilaisia sotaan liittyviä teorioita ja kaikki viestini poistettiin :D Se oli 11.05.2024 aamulla, kun visioin eri syitä miten Orimattila näyttäisi valmistautuvan sotaan näillä rakennushankkeillaan. Vitsailin, mutta kyllähän se vähän vakavaksi pistää, kun viestit poistettiin. Hmmm?

    • Anonyymi

      Ei saa vitsailla Orimattilalaisten kustannuksella. Sitä ei hyvällä silmällä katsota. Nyt Orimattila rakentaa ja kasvaa kun elämme voimakasta Perussuomalaisten aikaa.

      • Anonyymi

        Perussuomalaiset pitää Orimattilan oikeilla raiteilla. Hennaankin palataan kun saadaan kaupunkin rahat kuntoon.


    • Anonyymi

      Nää muut puolueet ei oo saanu aikaan muuta kuin pahaa. Persut pesee linkoo ja kuivaa! Näi o!

    • Anonyymi

      Nyt rakennus työmaalls on iso Pekka niskan nosturi. Jos et ole ennen nähnyt niin kannattaa mennä katsoon ja ottaa kuvakin jos on sellanen kännykkä. Mulla ei ole kuin vanha Nokialainen.

      • Anonyymi

        Onko ihan Pekkaniska Oy:n nosturi Orimattilassa? Se on sitten ison maailman meininkiä. On ku oltaisiin hellksingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihan Pekkaniska Oy:n nosturi Orimattilassa? Se on sitten ison maailman meininkiä. On ku oltaisiin hellksingissä.

        Oli ainakin tännään Pekkaniskan valtava nosturi siinä isolla Prisman raksalla. Otin oikein kuvankin siitä. Harvinaista Orimattilassa tämä. Erkkontien remontti on alkanut. Kiva seurata kun kerrankin tapahtuu.


    • Anonyymi

      Onhan tuo nyt tosi hieno juttu, että tekevät Erkonmutkan torilaitaa viistäen, alkaa tuokin kylä saada kaupunkimaista ilmettä paitsi, että se oksettava ostoskeskus Orimatti pilaa kaiken, se pitäisi vetää nurin samantien ja uutta pytinkiä paikalle

      • Anonyymi

        Me persut hoidamme Matin nurin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me persut hoidamme Matin nurin!

        Ette muuten hoida Mattia nurin. On sen varran vahva tekijä tässä tuppukylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette muuten hoida Mattia nurin. On sen varran vahva tekijä tässä tuppukylässä.

        Ori polvilleen.


      • Anonyymi

        On pillurallin kiertäjillä haastetta tulevaisuudessa, kun tulee mutkia matkaan.


    • Anonyymi

      Ompas iso työmaa ja paljon koneita ja kaivureita ja iso nosturi. Piti oikein puikkelehtiä kun haki alkosta helle juomaa.

    • Anonyymi

      Kyllä on Orimattilalaiset saaneet herkkua jo etukäteen. Ensin saavatten seurata rakentamista aitiopaikalta ja lopulta asioida Prismassa. Kyllä tämä varmaan näin alkupalana käy. Pääruokana saatte sitten Hennan jossa kohta alkaa isot rakennushommat kun korona on voitettu ja Venäjä voittaa ukrainan ja sota päättyy.

      • Anonyymi

        Muuten hyvä näkemys mutta neukku ei voita mitään. Hennaan satsataan seuraavaksi kymmenisen miljoonaa.


    • Anonyymi

      Olipa hieno työmaa vaikka siellä ei nyt lauantaina ollut koneet töissä. Näin Artjärven perämettiltä tulleena sai ihmetellä miten Orimattila kasvaa voimalla. Varmaan se uusi kaupunkin johtaja ja tämä yrittäjä nainen Villikkalasta on pannu tuulemaan.

    • Anonyymi

      Voiko keskustassa vielä ajaa autolla Erkonkatua vai pitääkö auto jättää kauvemmaksi?

      • Anonyymi

        Jos tulet Artjärven suunnasta niin kannattaa jättää oma auto bussi pysäkille ennen keskustaa.


      • Anonyymi

        Varsinaista liikenteenohjausta ei ole mutta Marenkin ukot auttavat kyllä ja ne ärrän edustan kytsääjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinaista liikenteenohjausta ei ole mutta Marenkin ukot auttavat kyllä ja ne ärrän edustan kytsääjät.

        Vahva suositus että kannattaa ottaa aikaa asiointeihin kun tulee Erkontien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva suositus että kannattaa ottaa aikaa asiointeihin kun tulee Erkontien kautta.

        Onko puomi otettu pois mihin olen hevosen jättänyt kun s marketissa käyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko puomi otettu pois mihin olen hevosen jättänyt kun s marketissa käyn?

        Kyllä niin vituttaa kun se puomikin on poistettu. Nyt pitää hevonen jättää kirkon puomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niin vituttaa kun se puomikin on poistettu. Nyt pitää hevonen jättää kirkon puomiin.

        Sähköhevonen, vai oikein bensa.


    • Anonyymi

      Orimattilalaiset ovat olleet innoissaan kun ovat nähneet suuria nostureita Prisman työmaalla.

      Hienoa kun on saatu isonmaailman vehkeitä Orimattilaankin. He silmät iloisina toteevat.

    • Anonyymi

      Pitäs saada liikenteen ohjaaja Erkontielle jossa on Prisman laajennus. Nyt kun ne tuolilla istuskelut loppuu niin ne ukot voisi ohjata liikennettä ettei vaan sattuis mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe