Moi, voisko joku mua tietävämpi vastata seuraaviin kysymyksiin:
1. Kannattaako yöjunassa valita ISTUMAPAIKKA ylä-vai alakerrasta?
2. Onko junassa nettiyhteys? (wifi vai toimiiko mobiilidata)
3. Mitkä on teidän mielestä välttämättömät jutut mukaan junaan?
4. Pystyykö junassa nukkua miten?
Kiitos jo etukäteen kaikille ja toivoisin vastauksia kysymyksiin! :)
Yöjunalla Kemijärvelle
3
491
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa! En tiedä onko matkasi jo ohi vai vasta edessä mutta ajattelin silti vastata kysymyksiisi! :)
1. Jos haluat nähdä maisemia puiden yli, yläkerta on siihen paras vaihtoehto! Junan heilunta saattaa luonnollisestikin yläkerrassa tuntua enemmän, mutta se ei ainakaan itseäni häirinnyt mitenkään liikaa.
2. Junassa on ilmainen wifi-yhteys, mutta jos haluat katsoa elokuvia tai sarjoja, niin ne kannattaa ladata jo valmiiksi, jotta voit katsoa niitä mahdollisesti myös offline-tilassa.
3. Oma viltti on kiva junassa ja jos haluat mahdollisimman mukavan kokemuksen niin ota mukaan myös varavirtalähde puhelimellesi. Ja korvatulpatkin ovat hyvät, jos olet herkkäuninen!
4. Junassa ei ehkä parhaimpia yöunia saa, mutta unimaskilla ja korvatulpilla sekä mukavalla pukeutumisella pystyy vaikuttamaan asiaan. - Anonyymi
Kemijärveen asti kun ajelee niin sille onkin pitkä matka. Itse aina ottanut pullon viiniä mukaan tai kukin makunsa mkaan niin aika kuluu rattoisasti.
- Anonyymi
en usko että Torniosta Kemi järvelle edes kulkee yöjunia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877