Yöjunalla Kemijärvelle

Anonyymi-ap

Moi, voisko joku mua tietävämpi vastata seuraaviin kysymyksiin:
1. Kannattaako yöjunassa valita ISTUMAPAIKKA ylä-vai alakerrasta?
2. Onko junassa nettiyhteys? (wifi vai toimiiko mobiilidata)
3. Mitkä on teidän mielestä välttämättömät jutut mukaan junaan?
4. Pystyykö junassa nukkua miten?
Kiitos jo etukäteen kaikille ja toivoisin vastauksia kysymyksiin! :)

3

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heippa! En tiedä onko matkasi jo ohi vai vasta edessä mutta ajattelin silti vastata kysymyksiisi! :)
      1. Jos haluat nähdä maisemia puiden yli, yläkerta on siihen paras vaihtoehto! Junan heilunta saattaa luonnollisestikin yläkerrassa tuntua enemmän, mutta se ei ainakaan itseäni häirinnyt mitenkään liikaa.
      2. Junassa on ilmainen wifi-yhteys, mutta jos haluat katsoa elokuvia tai sarjoja, niin ne kannattaa ladata jo valmiiksi, jotta voit katsoa niitä mahdollisesti myös offline-tilassa.
      3. Oma viltti on kiva junassa ja jos haluat mahdollisimman mukavan kokemuksen niin ota mukaan myös varavirtalähde puhelimellesi. Ja korvatulpatkin ovat hyvät, jos olet herkkäuninen!
      4. Junassa ei ehkä parhaimpia yöunia saa, mutta unimaskilla ja korvatulpilla sekä mukavalla pukeutumisella pystyy vaikuttamaan asiaan.

• Anonyymi

Kemijärveen asti kun ajelee niin sille onkin pitkä matka. Itse aina ottanut pullon viiniä mukaan tai kukin makunsa mkaan niin aika kuluu rattoisasti.

• Anonyymi

en usko että Torniosta Kemi järvelle edes kulkee yöjunia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5348
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4621
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4380
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3563
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      43
      2660
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2591
    Aihe