ja hinta on tärkeinb
mistä houkutuskuvat
7
1252
Vastaukset
- kokemusta
käy googles ja kirjoota AA Produktioon tai jotain... tai sitte ari allinen
sieltä sitä löytyy monen sorttista kuvaa.
ja hinta on mikä on.
ite ostin sieltä paketin jossa oli 12 kyyhkyn kuvaa ja hinta oli jotain... en muista, mutta käy kattomas - ukkoteeri
Ei sieltä kannata ostaa mitään,rosvo hinnat.
- jep jep
mutta kerroppas halvempi vaihtoehto ???
- juupa juu
http://www.printecase.fi/
eipä mitään halpoja tälläkään. Kärkkäiseltä saa kyyhkykuvia 30€/12kpl ja sorsat tais olla jotain 16€/5kpl- Nimetön
sorsankuvat löytötex jämsä 2.90kpl/tuulos tarjoustalo 2.20kpl että siinä päivän tarjoukset.
- Pelimies
Jos tarkoituksesi on hankkia teerenkuvia, niin meneppä osoitteeseen www.eralle.net ja sieltä tee-se-itse osioon. Mutta netistä tilattuna on melkoisen kallista tuo kuvien osto. Eiköhän nuita löydy useuimmista urheiluliikkeistä ja muistakin vähemmän urheiluliikkeistä.
- -----
senkun vaan ostat naisten mustia sukkahousuja ja tunget sisälle jotain täytettä ja muotoilet teeren näköiseksi.(toimii)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866