Ypöyksin yössä

Näin se menee. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä.😥🐺🌃🌬️❄️

22

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalijaakin menee. Suomi on vaikeuksissa. Ei tuo ole edes huolestuttavaa koska Tsekki on aina paha Suomea vastaan ja on sen kotikisat vieläpä. Yleensä Suomen peli paranee nihkeän alun jälkeen. Yllättävän tasaisia tuloksia tulee niin hyviä, kuin huonoja joukkueita vastaan. Onko nälkää? Sitä minä mietin. Suomi on kuitenkin menestynyt niin hyvin viime vuosina että se on vähän niin ja näin. Sen nälän puutteen näkee kärpistä kun ne on voittaneet niin paljon mestaruuksia, että nyt on ollut suvantovaihe jonkin aikaa. Asuin sopivasti sielläpäin silloin kun ne voittivat mestaruuksia ;). "Gloryhunterin" elämää siis ;D.

    • Mä en pysty peliäkään katsoo ku ei ole töllöä...

    • Anonyymi

      Hyvää iltaa ei vielä väsytä.🫡☕️

      • Ei niin. Ei pitkään aikaan väsytä täälläkään. Ehkä olis kuitenki parempi mennä vaa nukkumaan. Tästä tämän paremmaksi muutu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niin. Ei pitkään aikaan väsytä täälläkään. Ehkä olis kuitenki parempi mennä vaa nukkumaan. Tästä tämän paremmaksi muutu.

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niin. Ei pitkään aikaan väsytä täälläkään. Ehkä olis kuitenki parempi mennä vaa nukkumaan. Tästä tämän paremmaksi muutu.

        ai nytkö on taas paha olla. voi voi vali vli


    • Seksispämmikin alkoi taas näköjään. Nyt se tekee aloituksia joka paikkaan. Tästä se taas lähtee.

    • No ei tarvii sitten tänne enää tulla.

      • Anonyymi

        Toivottavasti pysytkin poissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pysytkin poissa.

        Kyllä pysyn. Tämän päiväinen osoitti, ettei täällä minua enää tarvita.


    • Kuollut palsta 🪦

      Hyvästi, elämä,
      sä hauras kehrä,
      joka loistit valossasi
      kuin aamu-usvaan kietoutuva
      kesän viimeinen kukka.

      Sinussa oli riemua,
      hiljaista toivoa ja haaveita
      yhtä hauraana
      kuin varjo veden pinnalla.

      Jätän hyvästit nyt,
      mutta muistoissasi säilyy
      polku, jonka kerran kuljin,
      hymy ja kyynel, kaikki mitä annoit.

      • Anonyymi

        Elämä on kuin kipinän leimahdus. Tuuli käy hänen ylitseen, eikä häntä enää ole.⁸


    • Anonyymi

      Paikanvaihto tekee hyvää

      • Niin kyllä muilla vaihtuu paikka, ja löytyy rakkaus ja vaikka mitä. Minä mätänen tänne kotiini yksin. Hyvästi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kyllä muilla vaihtuu paikka, ja löytyy rakkaus ja vaikka mitä. Minä mätänen tänne kotiini yksin. Hyvästi.

        Susikin voi muuttua yhtäkkiä kuutiksi🤣🪓🙈


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kyllä muilla vaihtuu paikka, ja löytyy rakkaus ja vaikka mitä. Minä mätänen tänne kotiini yksin. Hyvästi.

        Ihanaa 👍


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kyllä muilla vaihtuu paikka, ja löytyy rakkaus ja vaikka mitä. Minä mätänen tänne kotiini yksin. Hyvästi.

        Hyvästi me emme enää ole tekemisissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästi me emme enää ole tekemisissä.

        Enää? Tuskin ollaan koskaan oltukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kyllä muilla vaihtuu paikka, ja löytyy rakkaus ja vaikka mitä. Minä mätänen tänne kotiini yksin. Hyvästi.

        No ihan ite sitä paikkaa pitää vaihtaa. Ei kai se vaihdu jos mätänee vaan kotona. Eihän se oo ku etsii kämpän mihin muuttaa, pakkaa kamat ja siirtää ne sinne uuteen kämppään. Etsii halutessaan myös uuden työpaikan. Ja kas, paikka on vaihtunut. Niin ne muutkin tekee kun paikkaa vaihtavat.


    • Anonyymi

      Yksin on täällä kaikki, sitä syntyy yksin ja kuolee yksin. Ja kaikesta romanttisesta hölynpölystä huolimatta jonakin päivänä katsoo taaksepäin elettyä ja näkee ajoittaisista seuralaisista huolimatta kulkeneensa yksin koko matkan. Ei yksinäinen ainakaan koko matkaa mutta pohjimmiltaan ja lopulta kuitenkin yksin. Itsekunnioitus vaatiikin ettei etsi onneaan toisten sydämistä ja mielistä.

    • Anonyymi

      Toivon, että et ole enää koskaan yksin,

      Ja, KOKO Suomi huolehtii sinusta ja rakkaimmistasi kuin kukkaa kämmenellä,

      niin, pitkään kuin se vaatiikin, ja, aika, tässä, ei todellakaan ole tärkein asia,

      maailmassa ja Suomessa,

      N

    • Anonyymi

      Huomenta susi ja hyvää lauantaita 🫡☕️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe