Eli onko ketään kuullut mitään vedenpuhdistustabletista???
yhdessä matkaoppaassa luki "matkalle mukaan"
listassa veden puhdistus tabletit,itse en ole ikinä semmoisista edes kuullut.onko jollain kokemuksia??
vedenpuhdistus tabletti????
7
4774
Vastaukset
- Jäbä
Kuultu on. Niitä käytetään kun auton syyläriin joudutaan kaataan likasta vettä jostain ojasta.
- turha
Sillin tarviit jos olet jossain jumalan selän takana, paikassa missä ei pullotettua vettä ole. Itse en ole kyllä ikinä käyttänyt, juon vaan samoista paikoista kuin paikallisetkin...en tietenkään mistään katuojasta.
- kivirta
vedenpuhdistus-tabuja saat apteekista, esim. Puritabs. Annostus on muistaakseni seuraava; juomaveteen 2 tabl/litra, hedelmien pesuun 1tabl/litra. Annetaan vaikuttaa puolisen tuntia. Olen käyttänyt itse niitä keski-Afrikassa ja Kaakkois-Aasiassa, missä puhdas vesi on ollut välillä kortilla. Toimii hyvin, tosin vesi ei maistu ihan niin hyvälle(vähän kuin uima-altaan vesi...;-)). Suosittelen, jos ei halua hankkia parasiitteja tahi a-hepatiittia.
- vastauksesta
taidan kuitenkin tyytyä siihen pullo veteen.
- Aasian seikkailija
Aasian joka kolkassa on vesipullot niiiin halpoja, että turha mielestäni aölaa lotraamaan tablettien kanssa. Pullovettä saa ihan joka paikasta :-)
- ........
en vain ole ikinä ennen kuullut niistä siksi kysyin.ja pullo vettä olen aina juonut ja tulen juomaan,mutta kun vieraillessa jonkun kotona,niilä tapana tarjota keitetyä vettä.(maku ei hirveen hyvä)eikä sitä aina kehtaa kieltäytyä... ja muut lapset juo,niin tottakai omanikin haluaa juoda samaa!mietin voisiko tabletin huomaamatta sujauttaa lasiin : )
taidampa unohtaa!
- vettä
Minä taas olen juonut katuojastakin, mutta tietenkin käytin asianmukaista vedenpuhdistinta. Nou problem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465791Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki563098- 1832665
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112412mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132119- 282105
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151806- 141419
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621185