röökiii

jokupelletyttö

Mä oon polttanu mun kaverin kaa sen röökejä, ja mun tekee kauheesti mieli röökii.
Myyks kiskat hyvin röökii jos valehtelee olevansa täysikänen?mistä sais sytkäreit?kaupast kai, mut saaks alaikäset ostaa?
VINKKEJÄ RÖÖKIN OSTAMISEE!?

13

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GabbaGabbaHey

älä polta. tupakka tappaa. se ei tee susta yhtään sen kovempaa. lopeta heti alkuunsa. pojatki tykkää enemmän tytöstä joka ei polta. PISTE.

• L&M

Taas joku on mennyt lukemaan ruotsalaisten tutkimuksen jossa todetaan, että tupakka tappaa.
        Itse ostan pienestä kioskista, jossa ei kysellä papereita.

• KASVA

JA KASVA VITUN PISSIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jokupelletyttö

Siis jos haluu röökii ni PITÄÄKÖ olla pissis!
        jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset?

• ..........
        jokupelletyttö kirjoitti:

Ota rusina ruma tyttö.

• mie
        jokupelletyttö kirjoitti:

hevari oon ja poltan! verta ja hevosia

• teiniXXX

kiskat myy röökii, mut en tiiä jos sanoo olevansa täys ikäne.. riippuu myyjäst... ja epäilen et sytkäreit muudään ala ikäsille.. jos ei muudä osta tuli- tikkui.. xDD

• jätkä16v.

ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
        sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille.

• Sammakko.
        jätkä16v. kirjoitti:

ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
        sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille.

1/1.000.000 ?

Itse oon ainakin ostanut 15 tai 16 vuotiaasta asti tupakat ynm. itse, eikä ole papereita kysytty kuin pari kertaa.
        Ja aika harvoin keltään kysytään papereita sytkärin ostossa, eikä tulitikuissa ole ikärajaa.

• Anonyymi

Suurin osa kaupoista ei myy alaikäiselle, vaan kysyvät nuorilta henkilöiltä henkkareita. Voi olla aika etsiminen, jos meinaat löytää paikan, josta saat ostettua.

Eli hyvä sauma lopettamiseen. En halua saarnata, mutta tiedän kokemuksesta, että tupakasta on todella vaikea päästä irti. Jos nyt saisin päättää, en olisi koskaan polttamaan aloittanutkaan.

• mä van

mulle myytii vaikka myyjä tuntee mut hyvin ja tietää että oon ala-ikänen

• dsfs

Mulle on myyty sytkäreitä, vaikka varmasti tietävät ettten 18 ole, lähellekkään.
      Ja tulitikkuja nyt varmasti voit ostaa, on kyllä helvetin tyhmää jos ei tulitikkuja myydä alle 16 vuotiaalle :P

• Anonyymi00013

Voiko joku myydä röökii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      282
      3522
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      42
      2537
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      84
      2130
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      109
      1973
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      47
      1872
    6. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      31
      1657
    7. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      128
      1485
    8. Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.

Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi
      Savonlinna
      21
      1193
    9. Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."

Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1151
    10. Nainen sä olet

Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest
      Ikävä
      65
      1147
    Aihe