röökiii

jokupelletyttö

Mä oon polttanu mun kaverin kaa sen röökejä, ja mun tekee kauheesti mieli röökii.
Myyks kiskat hyvin röökii jos valehtelee olevansa täysikänen?mistä sais sytkäreit?kaupast kai, mut saaks alaikäset ostaa?
VINKKEJÄ RÖÖKIN OSTAMISEE!?

13

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GabbaGabbaHey

älä polta. tupakka tappaa. se ei tee susta yhtään sen kovempaa. lopeta heti alkuunsa. pojatki tykkää enemmän tytöstä joka ei polta. PISTE.

• L&M

Taas joku on mennyt lukemaan ruotsalaisten tutkimuksen jossa todetaan, että tupakka tappaa.
        Itse ostan pienestä kioskista, jossa ei kysellä papereita.

• KASVA

JA KASVA VITUN PISSIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jokupelletyttö

Siis jos haluu röökii ni PITÄÄKÖ olla pissis!
        jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset?

• ..........
        jokupelletyttö kirjoitti:

Ota rusina ruma tyttö.

• mie
        jokupelletyttö kirjoitti:

hevari oon ja poltan! verta ja hevosia

• teiniXXX

kiskat myy röökii, mut en tiiä jos sanoo olevansa täys ikäne.. riippuu myyjäst... ja epäilen et sytkäreit muudään ala ikäsille.. jos ei muudä osta tuli- tikkui.. xDD

• jätkä16v.

ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
        sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille.

• Sammakko.
        jätkä16v. kirjoitti:

ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
        sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille.

1/1.000.000 ?

Itse oon ainakin ostanut 15 tai 16 vuotiaasta asti tupakat ynm. itse, eikä ole papereita kysytty kuin pari kertaa.
        Ja aika harvoin keltään kysytään papereita sytkärin ostossa, eikä tulitikuissa ole ikärajaa.

• Anonyymi

Suurin osa kaupoista ei myy alaikäiselle, vaan kysyvät nuorilta henkilöiltä henkkareita. Voi olla aika etsiminen, jos meinaat löytää paikan, josta saat ostettua.

Eli hyvä sauma lopettamiseen. En halua saarnata, mutta tiedän kokemuksesta, että tupakasta on todella vaikea päästä irti. Jos nyt saisin päättää, en olisi koskaan polttamaan aloittanutkaan.

• mä van

mulle myytii vaikka myyjä tuntee mut hyvin ja tietää että oon ala-ikänen

• dsfs

Mulle on myyty sytkäreitä, vaikka varmasti tietävät ettten 18 ole, lähellekkään.
      Ja tulitikkuja nyt varmasti voit ostaa, on kyllä helvetin tyhmää jos ei tulitikkuja myydä alle 16 vuotiaalle :P

• Anonyymi00013

Voiko joku myydä röökii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      90
      6128
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      146
      2599
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      163
      2433
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      31
      2269
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      45
      2208
    6. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      69
      2135
    7. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      72
      1682
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1471
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1375
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1319
    Aihe