Mä oon polttanu mun kaverin kaa sen röökejä, ja mun tekee kauheesti mieli röökii.
Myyks kiskat hyvin röökii jos valehtelee olevansa täysikänen?mistä sais sytkäreit?kaupast kai, mut saaks alaikäset ostaa?
VINKKEJÄ RÖÖKIN OSTAMISEE!?
röökiii
13
880
Vastaukset
- GabbaGabbaHey
älä polta. tupakka tappaa. se ei tee susta yhtään sen kovempaa. lopeta heti alkuunsa. pojatki tykkää enemmän tytöstä joka ei polta. PISTE.
- L&M
Taas joku on mennyt lukemaan ruotsalaisten tutkimuksen jossa todetaan, että tupakka tappaa.
Itse ostan pienestä kioskista, jossa ei kysellä papereita.
- KASVA
JA KASVA VITUN PISSIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jokupelletyttö
Siis jos haluu röökii ni PITÄÄKÖ olla pissis!
jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset? - ..........
jokupelletyttö kirjoitti:
jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset?Ota rusina ruma tyttö.
- mie
jokupelletyttö kirjoitti:
jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset?hevari oon ja poltan! verta ja hevosia
- teiniXXX
kiskat myy röökii, mut en tiiä jos sanoo olevansa täys ikäne.. riippuu myyjäst... ja epäilen et sytkäreit muudään ala ikäsille.. jos ei muudä osta tuli- tikkui.. xDD
- jätkä16v.
ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille. - Sammakko.
jätkä16v. kirjoitti:
ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille.1/1.000.000 ?
Itse oon ainakin ostanut 15 tai 16 vuotiaasta asti tupakat ynm. itse, eikä ole papereita kysytty kuin pari kertaa.
Ja aika harvoin keltään kysytään papereita sytkärin ostossa, eikä tulitikuissa ole ikärajaa.
- Anonyymi
Suurin osa kaupoista ei myy alaikäiselle, vaan kysyvät nuorilta henkilöiltä henkkareita. Voi olla aika etsiminen, jos meinaat löytää paikan, josta saat ostettua.
Eli hyvä sauma lopettamiseen. En halua saarnata, mutta tiedän kokemuksesta, että tupakasta on todella vaikea päästä irti. Jos nyt saisin päättää, en olisi koskaan polttamaan aloittanutkaan.- mä van
mulle myytii vaikka myyjä tuntee mut hyvin ja tietää että oon ala-ikänen
- dsfs
Mulle on myyty sytkäreitä, vaikka varmasti tietävät ettten 18 ole, lähellekkään.
Ja tulitikkuja nyt varmasti voit ostaa, on kyllä helvetin tyhmää jos ei tulitikkuja myydä alle 16 vuotiaalle :P - Anonyymi00013
Voiko joku myydä röökii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1787255Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2344055Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi703362Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut812924Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi132221Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42085100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es31872Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351541Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik461456Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun471391