Mä oon polttanu mun kaverin kaa sen röökejä, ja mun tekee kauheesti mieli röökii.
Myyks kiskat hyvin röökii jos valehtelee olevansa täysikänen?mistä sais sytkäreit?kaupast kai, mut saaks alaikäset ostaa?
VINKKEJÄ RÖÖKIN OSTAMISEE!?
röökiii
13
871
Vastaukset
- GabbaGabbaHey
älä polta. tupakka tappaa. se ei tee susta yhtään sen kovempaa. lopeta heti alkuunsa. pojatki tykkää enemmän tytöstä joka ei polta. PISTE.
- L&M
Taas joku on mennyt lukemaan ruotsalaisten tutkimuksen jossa todetaan, että tupakka tappaa.
Itse ostan pienestä kioskista, jossa ei kysellä papereita.
- KASVA
JA KASVA VITUN PISSIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jokupelletyttö
Siis jos haluu röökii ni PITÄÄKÖ olla pissis!
jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset? - ..........
jokupelletyttö kirjoitti:
jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset?Ota rusina ruma tyttö.
- mie
jokupelletyttö kirjoitti:
jumalauta kai tääl muutki polttaa ku pissikset?hevari oon ja poltan! verta ja hevosia
- teiniXXX
kiskat myy röökii, mut en tiiä jos sanoo olevansa täys ikäne.. riippuu myyjäst... ja epäilen et sytkäreit muudään ala ikäsille.. jos ei muudä osta tuli- tikkui.. xDD
- jätkä16v.
ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille. - Sammakko.
jätkä16v. kirjoitti:
ensinnäkin,älkää edes alottako(ite oon koukussa ja haluaisin lopettaa mut ei oo helppoo)
sytkäri kuuluu tupakkatuotteisiin joten niitä saa myydä vain 18 vuotiaille.tulitikut ei kuulu tupakkatuott. niitä saa myydä 16 vuotiaille.ja se on 1/1.000.000 että saisit ostettua kessua jos sanosit vaan olevas täysikäne.ne kysyy henkkareita.siinä oli faktaa teineille.1/1.000.000 ?
Itse oon ainakin ostanut 15 tai 16 vuotiaasta asti tupakat ynm. itse, eikä ole papereita kysytty kuin pari kertaa.
Ja aika harvoin keltään kysytään papereita sytkärin ostossa, eikä tulitikuissa ole ikärajaa.
- Anonyymi
Suurin osa kaupoista ei myy alaikäiselle, vaan kysyvät nuorilta henkilöiltä henkkareita. Voi olla aika etsiminen, jos meinaat löytää paikan, josta saat ostettua.
Eli hyvä sauma lopettamiseen. En halua saarnata, mutta tiedän kokemuksesta, että tupakasta on todella vaikea päästä irti. Jos nyt saisin päättää, en olisi koskaan polttamaan aloittanutkaan.- mä van
mulle myytii vaikka myyjä tuntee mut hyvin ja tietää että oon ala-ikänen
- dsfs
Mulle on myyty sytkäreitä, vaikka varmasti tietävät ettten 18 ole, lähellekkään.
Ja tulitikkuja nyt varmasti voit ostaa, on kyllä helvetin tyhmää jos ei tulitikkuja myydä alle 16 vuotiaalle :P - Anonyymi00013
Voiko joku myydä röökii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san906128- 1462599
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1632433Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo312269Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en452208Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää692135Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a721682Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81471- 391375
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291319