Muutamia kysymyksiä 18-23 vuotiaille tytöille :)
Itse olen 22v ja muutaman viikon päästä
täytän 23v :)
Hieman miehen ulkonäöstä ja muuta yleistä:
1) Tykkäätkö jos miehellä on pulisonget?
ja jos tykkäätte niin miten pitkistä?
2) Jos miehellä on hieman harva ruskea tukka ja
apina-raja on hieman ylempänä kuin normaalisti
niin kierrättekö kaukaa sellaisen jätkän
ja toteat että "onpas ruma"?
3) Tykkäätkö pojasta joka osaa näyttää tunteensa
ja jos on kyse rakkaudesta niin osaa olla
herkkäkin?
4) Pidätkö outona miestä joka kuuntelee
hempeitä lauluja ja saattaa itsekin hieman
lauleskella omaksi ilokseen haaveillen
omasta kullasta jonka syliin painautua..?
5) Oletko koskaan tehnyt samalla tavalla? eli
ajattelet jotain biisiä joka saa sut herkäksi
ja että esim. kävelet jonkun ihanan pojan
kanssa hiekkarannalla ihailen toisianne ja
merta...ja katsotte toisianne silmiin,
vaihdatte helliä suudelmia ja syleilette
toisianne...
Muuten vaan halusin kysyä tuollaisia teiltä tytöiltä...toivon että vastaatte.
Vastauksianne odottaa hieman yli 2kk sitten jätetty sinkkumies...kaipauksella :)
Olisi se niin ihanaa viettää nyt kesääkin jonkun rakkaan ja ihanan tytön kans...huoh...
Onko se vain haave...? ken tietää...
Kiitoksia vastanneille :)
Galluppi!
5
415
Vastaukset
- Eawe
1) Se riippuu vähän minkä tyyliset... ^^' Ja sopiiko henkilölle. Joillakin henkilöillä pidän, joillakin en.
2) En kierrä. ^^ Ei se tee miestä rumemmaksi.
3) Kyllä vain..
4) Enpä oikeastaan..
5) Todellakin. ^^ Useasti.
Tuossa lyhyet vastaukset.. ^^' - just me
1) en ikinä! ne on kamalat! :D
2)riippuu tilanteesta.. :P ei varmaa inspaa jos on harvat hiukset.. :D
3)totta kai!
4)en varmaankaan.. :D suloista vois olla...
5)no tosiaanki! :D mä harrastan sitä usein.. =)
tsemppiä sulle, kyllä löydät vielä jonkun! =) etköhän pärjää ihan tuollaisenakin!Luota ittees!
- Anonyymi
1) Tykkäätkö jos miehellä on pulisonget?
ja jos tykkäätte niin miten pitkistä?
Riippuu ihan miehestä. Toisille sopii ja toisille ei voisi kuvitellakaan.
2) Jos miehellä on hieman harva ruskea tukka ja
apina-raja on hieman ylempänä kuin normaalisti
niin kierrättekö kaukaa sellaisen jätkän
ja toteat että "onpas ruma"?
Ketään en ulkonäön takia kierrä kaukaa, jokainen ihminen on tutustumisen arvoinen näytti, miltä näytti.
3) Tykkäätkö pojasta joka osaa näyttää tunteensa
ja jos on kyse rakkaudesta niin osaa olla
herkkäkin?
Se on ehdottomasti plussaa :)
4) Pidätkö outona miestä joka kuuntelee
hempeitä lauluja ja saattaa itsekin hieman
lauleskella omaksi ilokseen haaveillen
omasta kullasta jonka syliin painautua..?
Miksi pitäisin?
5) Oletko koskaan tehnyt samalla tavalla? eli
ajattelet jotain biisiä joka saa sut herkäksi
ja että esim. kävelet jonkun ihanan pojan
kanssa hiekkarannalla ihailen toisianne ja
merta...ja katsotte toisianne silmiin,
vaihdatte helliä suudelmia ja syleilette
toisianne...
Kyllähän sitä kaikenlaista tulee haaveiltua.- blackmagictiger
Kyllä naisen pitää olla kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530