meinaan olen aatellut hankkia ko.kaiuttimet...
Onko kellään tietoa Radiotehnikan Supersound S-150- kaiuttimista?
12
7489
Vastaukset
- Iley
Älä hommaa. Mulla on vanhemmat radioteknikan kaapit ja ne ei kestänyt ku joitakin tunteja.... = laatu on mitä sattuu
- ämyri
Käyttäny 5v keskikaiuttimena kotiteatteri- systeemissä ja on ihan toimiva vekotin. Töllö on ämyrin päällä. (toimii kätevästi tv-alustana)
- Smirnoff90
Omistan juuri kyseiset Supersound S-150 kaiuttimet.
Ostin ne käytettynä pari vuotta sitten ja hyvin ovat palvelleet minua ensin 2.0 vahvistimessani ja sitten 5.1 kotiteatterin etukaiuttimina. - Art Audio
17 vuotta jo käytetty ja toimii- nämä on tehty valuraudasta.
- Exhorder_
Osta, jos et välitä hyvästä äänenlaadusta.
- Anonyymi
Mulla ollut jo 20 vuotta ja silloin ostin testien perusteella voittajat, suosittelen👍
- supersoundi on hyvä!
mulla on supersoundin s-300 25-30vuotta vanhat ja toimii vieläkin
- Superiisoundii
Mulla oli supersound nimiset 3-tie kaiuttimet joissa oli kaks kymppituumasta, toinen passiivinen. Juma että ne soi lujaa! Yks kaveri kun kävi niin etti kaapit ja sängynaluset "Täälä on varmasti subbari jossain..." Kohtuu hienostikkin halvoiksi. Niissä ei lukenut tuota radiotehnikaa, mutta samaa tavaraa oli. mallia en muista, mutta tuollaiset kun sais taas.....
- amfiton
löytyy
tällaset neukkuämyrit amfiton 50 AC 022. vanhat mutta lähes käyttämättömät, ja soi lujaa... mulla ei oo kerrostalossa noille käyttöä, myydään tarjousten perusteella.
- veskulo52
Mulla olisi 3 kpl ArtAudio lattiakaappia ja kahteen teräsjalat semmoset vähän sienen muotoiset. Etukankaassa on kissan tekemiä kynnen reikiä, mut ämyrit on ehjät.
Tarttee luopua, kun on joutunut pienempään kämppään ja mamma vaatii, että pitää olla hyllymallia.
Laitan kuvaa jos kiinnostaa ketä:
Laita yhteystietoja: [email protected]
Halvalla myyn: koko paska (siis ei ne kaiuttimet oo) vaan 100 juoroo ja kuljetuskulut päälle, jos et hae Mansesta. - Leffafriikki
Mulla löytyy kyseiset kaiuttimet ja pakko sanoa, että hyvät on olleet. Ovat toimineet moitteettomasti kotiteatterin pääkajareina. Basso on terävää, mutta myös matalaa, eikä puuromaista kuten mun edellisis kajareissa. Nyt olis myynnis ku muutan pienempään asuntoon.
- Anonyymi
Moi... Olen ollut tyytyväinen kaikki 27 vuotta. Hinta laatu suhde todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812