Uimastringit

Zannah

Sokoksen mainoslehdessä näin MIESTEN UIMASTRINGIT ja täytyy sanoa vaikka melko vapaamielisenä itseäni pidänkin, niin en oikein osaa kuvitella niitä miesten päälle meikäläisillä uimarannoilla..

Vaikkei sillä ettenkö varmaan mielelläni katselis jos eteen sattuis tupsahtamaan..

7

2609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulisin...

      Mainosalan ihmisenä olen jo muutama vuosi sitten tullut huomaamaan, että maailmalla kasvaa mainonta ja markkinointi homoille ja, valitettavasti, myös pedofiileille.

      Monet suuret muotilehdet ovat täynnään kuvia nuorista naismaisen kauniista miehistä, poikasista oikeastaan, eri asennoissa ja meikattuina, mainostaen milloin mitäkin mutta selkeä viesti on: tule ja ota minut! Vetoaa parhaiten vanhoihin homoihin...

      Samoin tuo pikkupimujen käyttö meiikikuvissa: oksettaa ihan katsella kun tyttöjen huulet ovat sutatut ympäriinsä milloin milläkin huulikiilteellä, silmät viiruina ja hiukset sekaisin: pedofiilin unelmahan se on kun nuori tyttönen on kuin suihinoton jäljiltä!

      Joten, enpä usko minäkään heteromiesten käyttävän niitä, ainakaan julkisesti.

    • Puistattaa vieläki

      Näin pari vuotta sitte yhellä miehellä rannalla sellaset stringit, ei ollu kovin vetoavan näköset! karttakaa miehet niitä, please!

    • naku

      Ajatelkaa, kun tuo muoti on tehty sellaiseksi, ettei kangasta enää tarvita kuin pieni pliisu ja saumaustakin erittäin vähän yksinkertaisten mallien ompeluun. halvinta olisi siirtyä suoraan nakupukuihin, mutta sitähän tuo bisnesmaailma ei haluaisi, kun kankaan suikaleita ei enää voisi myydä kovalla hinnalla.

    • eetvard vähälupsake

      Siinähän pallit roikkuu näkyvillä.

      • boxerimallissa on enempi tilaa =P


    • stringaaja

      Itse käytän kesällä lähes aina stringiuikkareita. Olen rannalla aina kun kelit ja työ vain sallivat.
      Nuo Sokoksen uikkarit ovat kooltaan aika isot, itse käytän paljon pienempiä uikkareita. En oikein ymmärrä, mitä niin ihmeellistä on siinä, että käyttää stringiuikkareita. Itse käytän niitä sen takia, että saa paremman rusketuksen ja ne ovat mukavammatkin päällä, eikä tarvitse koko ajan siirtää uikkareiden kangasta pakaroiden välistä.

      Positiivista on se, että ylipäätään jostain kaupasta Suomessa löytää stringiuikkareita miehille. Muutama vuosi takaperin niitä ei löytynyt mistään muualta paitsi netistä. Sokokselle pisteitä - Stockalta ei vastaavanlaisia uikkareita löydy!

    • 435t34534y

      No nykyään ei löydy mistään ja kaupoissa on vaan jotain vitun polvihousuja. Siis mitä? älytöntä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe