Sokoksen mainoslehdessä näin MIESTEN UIMASTRINGIT ja täytyy sanoa vaikka melko vapaamielisenä itseäni pidänkin, niin en oikein osaa kuvitella niitä miesten päälle meikäläisillä uimarannoilla..
Vaikkei sillä ettenkö varmaan mielelläni katselis jos eteen sattuis tupsahtamaan..
Uimastringit
10
3569
Vastaukset
- luulisin...
Mainosalan ihmisenä olen jo muutama vuosi sitten tullut huomaamaan, että maailmalla kasvaa mainonta ja markkinointi homoille ja, valitettavasti, myös pedofiileille.
Monet suuret muotilehdet ovat täynnään kuvia nuorista naismaisen kauniista miehistä, poikasista oikeastaan, eri asennoissa ja meikattuina, mainostaen milloin mitäkin mutta selkeä viesti on: tule ja ota minut! Vetoaa parhaiten vanhoihin homoihin...
Samoin tuo pikkupimujen käyttö meiikikuvissa: oksettaa ihan katsella kun tyttöjen huulet ovat sutatut ympäriinsä milloin milläkin huulikiilteellä, silmät viiruina ja hiukset sekaisin: pedofiilin unelmahan se on kun nuori tyttönen on kuin suihinoton jäljiltä!
Joten, enpä usko minäkään heteromiesten käyttävän niitä, ainakaan julkisesti. - Puistattaa vieläki
Näin pari vuotta sitte yhellä miehellä rannalla sellaset stringit, ei ollu kovin vetoavan näköset! karttakaa miehet niitä, please!
- Anonyymi
Naisten stringit on mukavia, kun vetää narua sivuun ja siten päästää paukun.
- Anonyymi
Piärty on ja kunnolla.
- naku
Ajatelkaa, kun tuo muoti on tehty sellaiseksi, ettei kangasta enää tarvita kuin pieni pliisu ja saumaustakin erittäin vähän yksinkertaisten mallien ompeluun. halvinta olisi siirtyä suoraan nakupukuihin, mutta sitähän tuo bisnesmaailma ei haluaisi, kun kankaan suikaleita ei enää voisi myydä kovalla hinnalla.
- eetvard vähälupsake
Siinähän pallit roikkuu näkyvillä.
- stringaaja
Itse käytän kesällä lähes aina stringiuikkareita. Olen rannalla aina kun kelit ja työ vain sallivat.
Nuo Sokoksen uikkarit ovat kooltaan aika isot, itse käytän paljon pienempiä uikkareita. En oikein ymmärrä, mitä niin ihmeellistä on siinä, että käyttää stringiuikkareita. Itse käytän niitä sen takia, että saa paremman rusketuksen ja ne ovat mukavammatkin päällä, eikä tarvitse koko ajan siirtää uikkareiden kangasta pakaroiden välistä.
Positiivista on se, että ylipäätään jostain kaupasta Suomessa löytää stringiuikkareita miehille. Muutama vuosi takaperin niitä ei löytynyt mistään muualta paitsi netistä. Sokokselle pisteitä - Stockalta ei vastaavanlaisia uikkareita löydy! - 435t34534y
No nykyään ei löydy mistään ja kaupoissa on vaan jotain vitun polvihousuja. Siis mitä? älytöntä!
- Anonyymi
Naiset tykkää todella katsella uimastringejä miehellä,siitä tulee ihan kohu uutinen.
Yks nuori sanoi uuh kavereilleen, yks iäkkäämpi nainen sanoi mua seksipommiksi.
Sipisevät ja hymyilevät, kaseleevat salaa.
Ei se homoksi tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1984213Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä412711Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1192310Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli911998Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2191894Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.271581Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi181425- 1061368
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n481293Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan51965