Tyttöystävä(vaimo)Virosta/Baltiasta

kiitos

Mui! Miten pitäisi menetellä kun olen etsimässä tyttöystävää tositarkoituksella!? Siis tuotavaksi Suomeen jne. Eli yhteyttä johonkin hemmetin maksullisiin palstoihin, joista voi kuvan perusteella valkata mieleisensä ja yrittää sitten s-postilla saada tyttö kiinnostuneeksi itsestään, vai olisiko paras esim. vain mennä perjantai-illalla johonkin yökerhoon Tallinnassa ja suoraan juttusille? Mikä yökerho (osoite?). Olen paljon matkustellut Euroopassa mutta en Tallinnassa tai Baltiassa. Englannilla nyt jotenkuten pärjään / olen pärjännyt. Olisiko joku muu kohde kuin Tallinna vieläkin varteenotettavampi ? Liettua , Latvia jopa Puola? Venäjälle en mielelläni menisi. Kiitos asiallisista vastauksista!

12

4337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

Ne ihmiset, joita "tuodaan" Suomeen eivät ole vaimoja tai tyttöystäviä. Sillä ammatilla on ihan toinen nimi.

Tämä tiedoksesi, mutta onnea etsintään!

• kiitos

Kiitos tuestasi! Käytin ehkä vähän karkeaa sanavalintaa, mutta tuomisilla tarkoitin sitä että JOS ensin puolin ja toisin rakastutaan ja sitten perustetaan perhe = muutetaan yhteen jne.

• 69.
        kiitos kirjoitti:

Kiitos tuestasi! Käytin ehkä vähän karkeaa sanavalintaa, mutta tuomisilla tarkoitin sitä että JOS ensin puolin ja toisin rakastutaan ja sitten perustetaan perhe = muutetaan yhteen jne.

Vo voi, voisit ensiksi tulla pyörimään tallinnaan, esm. sossiklupi ja monet muut menopaikat. Virosta löytyy myös kesäaikana sinkkujen leirejä,jossa on hyvä tarjonta. ps.varo tallinan prostituitoja ja naisia jotka varastavat.

• alkuperäinenn
        69. kirjoitti:

Vo voi, voisit ensiksi tulla pyörimään tallinnaan, esm. sossiklupi ja monet muut menopaikat. Virosta löytyy myös kesäaikana sinkkujen leirejä,jossa on hyvä tarjonta. ps.varo tallinan prostituitoja ja naisia jotka varastavat.

Kiitos asiallisista vastaukista. Prostituoituihin en aikonutkaan kajota, mutta miksi heitä pitäisi varoa? Missä tuo sossuklubi on?

• jesjesjoo1

Miksi pitää tällä tavalla etsimällä etsiä? Ja miksi juuri Virosta/Baltiasta?
      Tässä haiskahtaa taas se naurettavuus että mahtava suomalainen siirtomaaisäntä lähtee alusmaihin hakemaan vähän kotiintuotavaa. Et sä tänne mitään "Vaimo virosta" hakuja tuu kirjottelee, jos sä oikeasti ajattelet että "rakastumme ensin tahoillamme". Vaikuttaa ihan ostamisen meinigiltä, toivot varmaan että joku "kurjuudessa elävä köyhä baltialaistyttö" lähtisi "rikkaan suomalaisen poikamiehen" mukaan kun vähän 50 euron setelin kulmaa lompakosta vilauttaa. Perin naurettavalta vaikuttaa koko touhu.

Miten muutenkaan luulet saavasi jonkun rakkaus-suhteen aikaan oiken tarkoituksella hakemalla? Ei niitä käsittääkseni näin haeta, jos on puhtaat jauhot pussissa..

• JES::

Viron naiset on ihan jes,tottakai joka maasta löytyy luuseritakin,niin myös miehistä.

• jesjesjoo1
        JES:: kirjoitti:

Viron naiset on ihan jes,tottakai joka maasta löytyy luuseritakin,niin myös miehistä.

Ei Virolaisissa naisissa olekaan mitään vikaa, se ei ole pointti tässä. Lue uudestaan se kirjoitus.

• Markow
        JES:: kirjoitti:

JES kun tulee minua vastaan kadulla, ei kasvojaan omakseen tunnista, mutta siitäkö sinun lihava-suomalainen paksujalka"vaimosi" välittää? Ps. Jouduitko seurustelemaan 10 vai 20 vuotta ennen kuin sait pillua tahi sait tunnustaa "rakkauttasi" ilman että pinnallinen Kemiran tehtaan johtajan (tai vastaavan) ylpeä tytär olisi haukkunut sinut "epätoivoiseksi".

Terv: Marko 134 kg

• luonteesi
        Markow kirjoitti:

JES kun tulee minua vastaan kadulla, ei kasvojaan omakseen tunnista, mutta siitäkö sinun lihava-suomalainen paksujalka"vaimosi" välittää? Ps. Jouduitko seurustelemaan 10 vai 20 vuotta ennen kuin sait pillua tahi sait tunnustaa "rakkauttasi" ilman että pinnallinen Kemiran tehtaan johtajan (tai vastaavan) ylpeä tytär olisi haukkunut sinut "epätoivoiseksi".

Terv: Marko 134 kg

parhaat puolet,näyttäisi siltä että joudut etsiskelemään tulevaa vaimoasi vielä kauempaa kuin Baltian maista.Pidä pääsi kylmänä,sinun tapauksessasi vaimon löytäminen saattaa kestää keskimääräistä kauemmin.

• Talar Du Viro

Kuika hyvin puhut viron kieltä ?

• Hasta la vista

Olisi hyvä osata jotakin muuta kieltä kuin suomi - ihan aluksi !

• MummoNeljäViis

Nyt mä sen keksin eli hokasin!!Mulle talonmies Virosta!Kertokee siskot parhaat linkit??!! Oon lähössä huomenna Pärnuun niin voisin samalla muiden tuomisten kanssa tuoda miehen tänne maalle!Ja tietysti tositarkoituksella!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8356
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3792
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      256
      2574
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2185
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2045
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1990
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1793
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe