Venlan pikkusiskolle pitäis nimi keksiä pian...!
Nimi tytölle?
22
1155
Vastaukset
- 2 tyttöä
Vilja Olivia tai Vera Charlotta
- -n-
... kannatan Viljaa! Todella kaunis nimi ja sopisi hyvin Venlan kaveriksi. Muita nättejä V-alkuisia ovat Viola, Vanja, Verna ja Vilma. Kävisikö joku näistä?
- Verla
tai vaikkapa Venna!
- *_*
Ai että Venla ja Venna?? Kaksi "samaa" nimeä?
Alkuperäiseltä kysyisin, että tarviiko olla edes samalla kirjaimella alkava? - mörkö
*_* kirjoitti:
Ai että Venla ja Venna?? Kaksi "samaa" nimeä?
Alkuperäiseltä kysyisin, että tarviiko olla edes samalla kirjaimella alkava?Ei tarvi olla samalla kirjaimella alkava mutta mieluummin tuollainen vanhan tyylinen nimi kun Venlaki on!
- ehdotus
mörkö kirjoitti:
Ei tarvi olla samalla kirjaimella alkava mutta mieluummin tuollainen vanhan tyylinen nimi kun Venlaki on!
Ella
Olisi ainakin vanhanaikainen, mutta nykyään kyllä alkanut jo liiaksi yleistymään.
- salme
Essi
Anna
Anni
Minttu
veera
Salla
Lotta
Emmi
kaisa
Tuuli
Viivi
Henna - eve
toinen nimi Veera Maria,
- kuikka
samalla kirjaimella alkavaa nimeä. Kauniita olisivat esimerkiksi:
Aino
Maria
Olivia
Emilia
Amalia
Alma
Elsa
sekä ehdoton ykkönen olisi mielestäni ILONA! - ehdotus
Taisia on kaunis vanha nimi, joka sopii sekä pienelle että suurelle tyttölapselle. Toinen nimi voisi olla Katariina, Kristiina, Paraskeva tms.
- *_*
Aino
Helmi
Iida
Katri veera maria henrietta
- tuulia
onko kiva?
- yleistynyt
vaikkakin vanha nimi! Mieluummin vaikka Saara, Helmi, Anna, Edla, Eedit..
- Kirella
tai
Vilma Miljaana
Viivi Ester - tarja
Enni....
- Sara
tai Viivi
- Ole hyvä
aino,anni,aini,aili,aila,auli,airi.
eeva,enni,enna,essi,elina,erika,eevi,evita,
kerttu,katri,kaisa,kirsi,kaisla.
julia,jutta,jaana
milka,mirja,mari,minna,
helmi,henni,hanna
salla,salme,satu,saila,sara
nina,nelli,noora
viivi,venna,veera,vera,vuokko,vaula,vilja,vanamo,valpuri - nella
ihana olisi, ja sopiva.
- venlalle
no Viivi tietysti.
- Siiri
Venla ja Tanja
- k.f
olisiko viena hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511