Nyt on Suzuki PV:ssä läppäsylinteri alle 50 kuutiosentiä (41 mm), 14 mm Delortto kaasari ja tehopakoputki, joka pitää semmosen metelin että kyllä lähitienoo kuulee, että ollaan liikenteessä,toisaalta hyvä kevytliikenteen väylällä, että kuuluu.
Suzuki kulkee keveyesti 60km/h ylämäessä ikääkuin kiihtyy ja tehot tulee esiin. mutta on paha hallita semmoisessa vauhdissa,vaihteitten kanssa saa pelata kokoajan, että pysyy oikeat kierrokset ja vääntö. Ohjaustanko on kuin polkupyörässä josta on paha pitää kiinni, sarvet niin kummasti vinossa.Olen erittäin pettynyt koko peliin,itseasiassa vaarallinen peli liikenteessä.
Vertaan sitä kiinalaiseen Feying, Fude moposkootteriin jolla on helppo ja hyvä ajaa. Todella loistavat ajo-omonaisuudet, vaikka ei kulje ja kiihdy niin hyvin kuin Suzuki PV.
Suzuki PV
3
1053
Vastaukset
- minä
ainakin poliisi tykkää mopostas. jos se kulkee yli 65km/h. jos sanot että PV on vaikea hallita nopeudessa 60km/h niin sinulla on huonot ajotaidot tai mopossa on aivan jotain ihme virityksiä. kun puhuit ohjaustangon olevan kuin pyörässä niin olen erimieltä. PV:ssä on hyvä ohjaus, mutta onko mopossasi PV:n oma ohjaustanko? ja mitren ne sarvet on vinossa? onko joku kaatunut mopolla? koska mielestäni PV:n sarvet ovat mielestäni hyvät. mutta jos ne menee vinoon kaatuessa, niin silloin ohjaaminen heikentyy huomattavasti. eihän mopolla saakkaan mennä kuin 45km/h. eli eihän ajotaidot tarvi olla kuin sen luokkaa, että hallitsee mopon 45km/h vauhdissa.
- THC
mun molle meni vakiona 35KM/H
- pv rulez:)
must on hyvinkin outoa että sun peevee on vaikee hallita 60 vauhdissa koska niillä ajetaan myös 120km/t.mun peevee on ainaki todella hyvä hallita ja jopa parempi ku monet muut uudet mopot ja tanko ja sarvet ihan suorat että sun yksilössä on joku erityinen vika tai sit kaaduttu tai jotenki muute kummasti viritetty..=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255