Pikkusisko ärsyttää

Tyttö89

Mun pikkusisko on tosi ärsyttävä ja lellitty kakara!! Se saa kaiken mitä se haluaa!!! On epäreilua,kun se voi tulla yhtäkkiä mun huoneeseen kun mulla on kavereita ja kun käsken sen lähteä meneen kun en halua sitä sinne, niin se menee valittamaan mutsille, et kiusaan sitä ja haukun kavereideni kanssa sitä!! Vaik en olis edes tehnyt mitään!! Siksi monesti mutsi tulee mun huoneeseen ja käskeen mun kavereita lähteen meneen kun kiusaatte pikku-Iidaa!! Siis miten saan mutsin luottamaan muhunkin,kun mä oon yleensä se "pahantekijä"?

10

1873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-ukko

      Minulla niitä riiviöitä oli kaksittain.
      Lahjoin heistä toisen puolelleni...
      Ryhtyivät tappelemaan keskenään ja minä sain olla rauhassa.

    • Tuulihaukka

      Luulenpa vähän, että taidat olla tilanteessa "mission impossible". Muutama vuosi vielä ja voit etsiä itsellesi rauhaisan sopukan johon ei kenelläkään ole ilman lupaasi mahdollista tulla.
      Olet nyt nähnyt kotonasi erään kasvatusmallin. Kun perustat omaa pesuettasi, olet tässä kohden viisaanpi, tiedät miltä puolueellinen tuomio tuntuu. Monasti sisarussuhteet saattavat korjaantua ihan ihmeellisesti, kun kumpikin sisaruksista elää omissa kuvioissaan. Myös suhteet vanhempiin voivat vielä siinäkin vaiheessa korjaantua, kun tiukat tilanteet eivät enää ole arkipäivää.

    • dollgirl

      Mutta eiköhän tossa ookkii hyviä puolia. En tiiä luonnettasi, mutta minä ainakii käytäsin tilannetta hyväkseni..siis sillä tavalla et voisin olla enemmän ulkona, kavereiden kanssa ja muuta. Vasta kun (jos sinulla on kännykkÄ) äitisi soittaa sinulle voit sanoa hänelle, että sinun mielestäsi on ärsyttävää kun katot vierestä miten pikkusiskosi valehtelee sinusta äitillesi ja muuta.

    • Kun kerrot kuinka vanha sisko on?

    • argh

      etpä oo tosiaankaa ainut tuossa hommassa..oon itte 14 vuotta ja mun pikkusisko on 5. se on aina ärsyttämässä, ja jos on kavereita se tunee mun huoneesee, eikä lähe millää pois ja sitten kun raahaan sen väkisin pois, se mennee itkemää äitille ja isäpuolelle että minä tein sitä ja tätä. en kestä sitä.! sitten se aina kälättää mun asioita jokaiselle ja joskus jopa keksii omasta päästä kaikkee ja niitä huutelee pihoilla.. mä voisin ampua sen!!!!!!!!!! :@

    • jokuvaa1235

      Mun pikkusisko on kauheen ärsyttävä ! se saa kaiken mitä haluu pyysin kerran kameran koteloo joka makso vaa 8e, no mun pikkusisko sai sitte yli 30e maksavan jutun.....se kertoo mun asioista kaikille ja rupee itkee vaik en oo ku koskenu siihe. Se valittaa porukoil kaikesta että mä oisin muka lyöny sitä vaik en ois.....en oikeesti kestä sitä !

    • aesthetic

      keskustele vanhempies kanssa siitä, että miten sun pikkusisko ärsyttää sua, kyllä ne ymmärtää. Ja voithan sä sanoa äidilles vaik et teette läksyjä kimpassa kavereitten kaa sun huoneessa, sitte kun sun pikkusiskos valittaa että se ei saa mennä sun huoneeseen ja että sä ''kiusaat'' niin äitis pyytää sun siskos jättämään sut ja sun frendit rauhaan. Ja joskus voi tehä niin että meet sun siskos huoneeseen sillo kun se haluu olla yksin, sitte ku se menee valittaa että sä kiusaat nii sanot vaa että sä halusit vaan tavata pikkusiskos ja halata sitä ja olla sen kanssa.

    • ärsyttäjä55

      sama täälä

      • ärsytäjä55

        mun pikkusisko on ihan hiton ärsyttävä ja lellitään kokoajan se seuraa ja seuraa mua vaan


    • Vihainen iso-sisko

      Mä oon ite kohta 13 ja mun sisko on 11.
      Äiskä Ei usko mua ja sit mun Ärsyttävä sisko tulee ja pilaa kaiken.
      Jos sanon et en ollu koneella niin tietysti neiti näsäviisas (siskoni) tulee kommentoimaan!
      Se hiippailee mun huoneessa ja tutkii KAIKKI paikat niiku sillä olis oikeus!
      Äiti tai isi ei ota asiaa kuuleviin korviin ja vaikka kuinka valittais niin MITÄÄN EI TAPAHDU!
      Joku vois sanoo tästä pressale et se säätäs jonkun kuuntelun vähimmäisajan.
      Ja ehkä voisin hakee lähestymiskieltoo mun huoneeseen ja valvontakameeraakin oon ajatellu.
      INHOAN LELLITTYÄ SISKOANI YLI KAIKEN!
      Ja vile kun sen besu tulee meille niin halleluja!
      Ne on vielä ihan samanlaisii lellittyjä pissiksiä!
      Ja kun vielä ne molemmat ovat hevosharrastajia niin puhtia riittä ikävä kyllä!
      Joku vois kyllä laittaa tästä viestii Sauli Niinistölle!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe