Kuminauha peniksen juureen

onko kokemuksia

Onkohan kukaan teistä kokeillut laittaa kuminauhaa peniksen juureen nainnin ajaksi. Olen jostakin lukenut että se auttaa erektiovaikeuksissa. Kokeilin itse sitä runkatessa, ja tuntui olevan tehokas lääke.

Olen vain miettinyt, tohtisiko tuota laittaa myös nainnin ajaksi, mitähän vaimo tuumaa jos huomaa. Mahtaa naurun remakka syntyä, ja tunnelma on silloin pilalla. Onko kenelläkään kokemuksia?

10

9204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkea kumtavaraliikkeesee...

hae sieltä sopivan kokoinen O-renkas, esim. diisseliliikkeet jossa on myynnissä tiivisteitä myy näitä. Nainti ja runkku on vallan toista kun kaikki on nipussa, kokeilkaa! ;)
      Mulla ainakin ekankerran vaimo valitti, sullahan on tänään iso, mitä sä nyt oot tehnyt, senjälkeen joka kerta O-renkas.

• huhhuhuuu

Laitoin kerran ja eukko kummasteli,mutta hyväksyi tilanteen.Jos olis ruvennu nauramaan niin olisin jättäny hommat sikseen.Oli vissiin liian kireellä kun kirveli jälkeenpäin.Mutta hyvää teki.Ainaski ittellä oli semmonen olo että molo olis ollu himpun verran isompi.
      Koita vaan.

• Sitä samaa sulle

Kuolion vielä tost saat ko menet sammumaan lenkki vehkeissäsi, ja vain tiedoksi että se paksu suoni siinä on valtimo.

• mitta kunnolla

ja jos useampi, nehän ei O-renkaat maksa oikeastaan yhtään mitään.
        Vastaavia voi ostaa seksikaupasta mutta O-renkaita saa sillä hintaa koko pussillisen.
        Sopiva kireys O-renkaalla on silloin kun mulkku ja kassit saa hyvin laitettua O-renkaan lävitse, tietenkin silloin kun ei vielä seiso.
        Turvallisia hetkiä ja kunnonpanoja, ja tiedoksi, mulkku seisoo kyllä isompana koska veri pakkautuu kunnolla mulkkuun. Myös se auttaa orkkuun, se ei päästä heti lirahtaan vaan pitää saada kunnonkiihotus ja sitten räjähtää kunnolla.
        O-rengas on silloin sopiva kun nainninjälkeen voi kives kerrallaan poista kalut renkaasta. Jos on liian kireä niin joutuu katkaisemaan O-renkaan.

• Anonyymi

ei tuu kuolioo kun pidän viikon peniksen juuressa.
        jumppelo

• kokeilua

Kokeilkaapa rengas neljän sentin välein, kyllä tekee poikaa. Viisi rengasta antaa jo hyvän säväyksen.

• Anonyymi

tuli spermat kun vedin käteen kuminauha 10 kertaa peniksen juureen.

• Anonyymi

Vedä se tarpeeksi kireälle, niin tipahtaa koko hyödytön vehje pois.

• Anonyymi

Sen jälkeen kun 67v ikäisenä eturauhaseni sai hajasäteilyä ja ko. rauhasen eritys väheni mutta kivekset toimivat, niin vaimoni ryhtyi varmistelemaan asiaa sitoen kengännauhan kivesteni tyven ja siittimeni ympärille siten, että vuotoputki jää vapaaksi.
      Kivekset omaan "pakettiinsa" ja nyöri koko systeemin tyven ympärille.
      Joskus hän käyttää pitkää, ohutta nyöriä joka mahdollistaa minun "talutteluni" nyöristä vetäen.
      Yhtään hutia ei ole tullut 8:aan vuoteen.

• Anonyymi

Tollain kastroidaan eläimiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      77
      3646
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      33
      2989
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      78
      2721
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2654
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2455
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2292
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1927
    8. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      15
      1792
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1776
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1673
    Aihe