hei vaan!
Ajattelin, jos joku täällä osaisi antaa pientä vinkkiä.
Olen nyt vähän katsellut kultaliikkeitten kuvastoissa olevia kihloja mutta kaikki tuntuvat olevan niitä diana-kihloja.
Etsin valkokultaisia sormuksia, joissa EI ole nikkeliä. Tahtoisin sormusten olevan simppelit, joissa olisi jotain pieniä simppeleitä yksityiskohtia.
Sormukset saisivat maksaa maksimissaan 150€/sormus.
Jos joku tietää jonkun hyvän www-sivun tai paikan pääkaupunkiseudulla, jossa olisi tämän tapaisia kihloja niin vinkkiä saa antaa.
kihlat
tyttö
3
1351
Vastaukset 3
- ..-...-..
sivuilla voi itse suunnitella sormuksen. Oma valkokultainen sormus maksoi 195€. Tai myös keltakultaisista sormuksista voi teettää valkokultaisen version.
- niissä
dianoissa on sitten vikana?
- Jore
Jos sitä pitää kysyä, niin on turha vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561