Olin tulossa tyttäreni kanssa Särkänniemestä kohti Vaasaa. Autostamme meni jotain rikki ja pysähdyimme maatalon pihaan pyytämään apua. Talon isäntä lupasi auttaa meitä ja pyysi ajamaan auton konehallin. Kun ajoin auton konehalliin sisälle ja ovat sulkeutui, niin huomasin isännällä olevan haulikko kädessään. Hän sanoi käheällä äänellä haluavansa maksun korjauksesta etukäteen ja että meidän olisi syytä totella, niin saisimme lähteä rauhassa. Säikähdin, sillä arvasin mitä hänellä on mielessä. Pyysin häntä jättämään tyttäreni rauhaan ja jos hänen jotain täytyy tehdä, niin lupasin uhrautua tyttäreni puolesta. Hän hymähti ja sanoi, kaikki riippuu siitä, kuinka avulias olisin ja saisinko tyydytettyä hänet. Muuten hän olisi kuulemma pakotettu etsimään tyydytystä tyttärestäni…
Sidottuaan kätemme yhteen ja laitettuaan kaulapannat molemmille, hän käski meidän kävellä navetalle, siellä tämmöiset naudat kuulemma ennenkin on astutettu. Hämärässä navetassa näkyi jokunen lehmä parressa ja mietin mitä hänellä olisi mielessä. Toivoin, että hän pitäisi lupauksensa ja jättäisi tyttäreni rauhaan. Pelkäsin kuitenkin, nuori tyttö olisi liian suuri kiusaus ja siksi päätin yrittää olla hänelle mieliksi.
Hän sitoi tyttäreni, Susannan yhteen navetan tolpista kiinni, erään parren taakse. Minut hän pakotti parren eteen ja laittoi ketjun kiinni kaulapantaani. Käteni hän irrotti köysistä ja sanoi, että ketju ja sidottu tyttäreni pitäisi minut varmaan aloillani. Seisoin paikoillani hammasta purren, kun hän tuli taakseni ja tunnusteli vartaloani vaatteiden läpi. Kädet kulkivat olkapäiltäni rinnoilleni, ensin hellästi hyväillen, mutta sitten äkkiä kovemmin puristaen. Suustani pääsi pieni parahdus, mutta en estellyt. Toinen käsi hivuttautui alemmas kouraisten alapäätäni. Pieni puna nousi poskilleni, koska tiesin Susannan näkevän kaiken ja arvasin hänen näkevän minut myös kohta alasti miehen ottamana. Toisaalta asia hieman kohottiin minua, mutta yritin ajatella muuta, enhän voinut kiihottua raiskauksesta!
Mies irtautui minusta, käveli Susannan viereen ja käski minun riisuutua alastomaksi. Katsoin pelokkaana Susannaa ja riisuuduin nopeasti yrittämättä edes peitellä itseäni. Halusin saada miehen pois Susannan luota. Mies katsoi minua arvostelevasti, sitten katsoi Susannaa ja totesi tyttären olevan vartaloltaan äitinsä näköinen vain vielä osin kesken kasvuinen. Hän tuli luokseni, työnsi sormensa pilluuni varottamatta. Parahdin, koska en ollut kostunut vielä kunnolla ja kolme sormea yhtä aikaa sattui minuun. Mies naurahti ja sanoi minun tarvitsevan vähän valmistelua. En tiennyt mitä hän sillä tarkoitti, kun hän ei näyttänyt sellaiselta mieheltä, joka naisen kiihottamista harrastaisi. Minun piti käydä kontalleni parteen ja mies lyhensi ketjua niin, etten saanut nostettua päätäni hartioita ylemmäs. Kuulin kun hän meni tyttäreni luokse ja irrotti Susannan tolpasta. Mies käski Susannan nuolla minut märäksi, tai muuten kostuttaisi minut paloletkulla. Tyttäreni alkoi hieman itkeä ja lupasi tehdä mitä mies vain haluaa, jos hän ei satuttaisi meitä liikaa. Minua hävetti ajatus, että tyttäreni joutuisi nuolemaan toista naista ja vielä omaa äitiänsä. Yritin vastustella, mutta miehen mulkaisu sai minut toisiin ajatuksiin. Näin jalkojeni välistä, kun Susanna kävi kontalleen taakseni ja pyysi anteeksi minulta. Sanoin, ettei hänellä ollut mitään anteeksi pyydettävää, vaan olemme uhreja ja yritetään hoitaa asia nopeasti. Toivoin, että mies hoitaisi himonsa nopeasti ja päästäisi meidät hengissä pois.
Tunsin Susannan pehmeät, lämpimät kädet pyllylläni, tunsin lämpimän hengityksen pepullani. Sitten tunsin lämpimät, kosteat huulet häpyhuulillani, aivan varovainen kosketus, tunnustellen oikeaa kohtaa. Kieli nuolaisi huuliani ja ujuttautui varovasti kohti kuumaa koloani. Vaikka minua hävetti, niin an voinut sille mitään, että aloin kostua ja vielä näin nopeasti. Susanna vaihtoi asentoa, että ylettäisi hankalassa asennossa paremmin nuolemaan ja sai kielensä yltämään paremmin minuun. Kun Susannan kieli tavoitti ensimmäisen kerran klitorikseni, värähdin voimakkaasti enkä voinut estää huokauksen pääsemistä suustani. Tunsin olevani aivan märkä ja vielä tyttäreni nuolemana… Kun Susanna oli hetken vielä kiihottanut minua, niin mies käski hänen nostaa päänsä minun jalkojeni välistä. Näin hänen kaivaneen kullinsa esiin ja säikähdin sen kokoa. Sillä oli pituutta melko paljon, reilusti yli 20 cm, mutta pahinta oli sen kauhea paksuus. Se oli kuin kaulin. Mies käski tyttäreni siirtyä selälleen alleni, niin että hänen päänsä olisi minun jalkojeni välissä. Itse hän tuli taakseni ja kävi kontalleen pyllyni taakse. Susannan piti ottaa ensin terska suuhun ja kiihottaa mies kuulemma kunnon pano kuntoon. Susannalla ei meinannut suupielet riittää, kun mies puski terskan suuhun. Onneksi mies ei tukehduttanut tytärtäni tuolla hirveällä nuijalla ja otti sen nopeasti Susannan suusta pois ja asetteli sen häpyhuuliani vasten. Pelkäsin olevani liian pieni tuolle jättimelalle, sillä olin pienikokoinen nainen ja pilluni oli edelleen aika pieni. Tunsin paineen lisääntyvän pilluni aukossa….
Tämä on ensimmäinen novellini, jatkanko??
Parressa
Lomalainen
3
10462
Vastaukset
- Innnokas
Jatka ihmeessä. Äitiä voisi vetää perseeseen ja tyttö voisi nuolla limaisen kullin. Eikä sen tarvitsisi siihen loppua, sen voisi tehdä myös toisinkin päin.
- aasi
jatkanko, jatkanko, jatkanko???
Jos olet noin epävarma, niin älä jatka.
Jos taas haluat jatkaa hyvää tarinaasi, niin älä kysele noita typeriä ja ärsyttäviä "jatkanko" kysymyksiä.- tarina
vastenmielinen juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241548Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851264Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939