Keskisen kyläkauppa

reissaaja

Onko kukaan käynyt? minkälainen se on?
Aattelin, kun kesän aikana olis tarkoitus pohjoisen suuntaan mennä, että kannattaako painaa jarrua sen verran, että pari tuntia ois Tuurin kyläkaupassa.

11

2356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smbody

vähintää joka toinen viikko tulee käytyä.. kannattaa käyä.. edes kerran.. :) en usko että tulet pettymään..

• Kyllä siellä kannattaa (ainakin kerran) käydä, jos ei tarvitse pitkää mutkaa tehdä. Pari tuntia kuluu varsin hyvin. Itse kauppa on laaja. Lisäksi ympärillä on runsaasti muita liikkeitä ja puoteja.
      Täksi kesäksi valmistunee taas jotain uutta.

• katja

Keskiseltä saa jotain tuotteita aika halvalla tai ainakin paljon edullisemmin kuin esim. Helsingistä. Cd-levyt ainakin on halvempii, ostan ne aina Keskiseltä. Ruuhka on joskus raivostuttava, kannattaa yrittää käydä arkena. Tykkään kyläkaupasta tosi paljon, siellä käydessä on aina ihana lomatunnelma :)

• Tepi

Hohhoi, kaksi kertaa tullut käytyä. Kaupassa on paljon romua ja rättiä kovalla hinnalla. ns. laatutuotteet kalliimpia kuin muualla (verrattuna vaikka Sokokseen ja Stockkaankin). Ruokapuoli ala-arvoinen, sitkeät ja kylmät pihvit, kasvikset aivan muussina, perunapuoli kuin peruskoulussa 20 vuotta sitten. Salaatissa limamöykkyjä (valmiiksileikattua?), ei houkutellut syömään, palautimme keittiöön ja vaadimme rahamme.

• Shappailijat

Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Totta, että merkkituotteet ovat samaa hintaluokkaa kuin muuallakin (cd:t tosin halvempia), mutta ei siellä ketään pakoteta mitään ostamaan vasten tahtoaan :)Mutta ilman ostoksiakin ihmeteltävä paikka. Jollakin riittää ideoita.

Ja mitä ruokaan tulee, minä olen kyllä aina saanut hyvää ruokaa ( ja olen käynyt siellä useammin kuin 2 kertaa). Ei siellä mitään gourmepihviravintolaa ole, mutta siihen hintaan mitä ruoka-annos maksaa laatu on hyvää. Ainahan noita ruikuttajia löytyy, joilla on johonkin paikkaan mennessä on jo etukäteen asenne, että tämä paikka on perseestä ja mikään ei toimi.

• lomalainen
        Shappailijat kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Totta, että merkkituotteet ovat samaa hintaluokkaa kuin muuallakin (cd:t tosin halvempia), mutta ei siellä ketään pakoteta mitään ostamaan vasten tahtoaan :)Mutta ilman ostoksiakin ihmeteltävä paikka. Jollakin riittää ideoita.

Ja mitä ruokaan tulee, minä olen kyllä aina saanut hyvää ruokaa ( ja olen käynyt siellä useammin kuin 2 kertaa). Ei siellä mitään gourmepihviravintolaa ole, mutta siihen hintaan mitä ruoka-annos maksaa laatu on hyvää. Ainahan noita ruikuttajia löytyy, joilla on johonkin paikkaan mennessä on jo etukäteen asenne, että tämä paikka on perseestä ja mikään ei toimi.

onkohan

• löytyy
        lomalainen kirjoitti:

onkohan

Kauppa-alueen pihassa on ilmaisia vaunupaikkoja.
        Myös suihkuun pääsee ilmaiseksi.

• joo

Myrrysnaamat ovat yksi Suomen seitsemästä vitsauksesta.

• myrrysnaama
        joo kirjoitti:

Myrrysnaamat ovat yksi Suomen seitsemästä vitsauksesta.

mitä ihmettä tarkoitat? myrrysnaamoja löytyy joka maasta kaikkialta maailmasta. olet ilmeisesti vielä siinä iässä että kaikki nimenomaan suomessa tuntuu ihan kamalalta ja välimeren pakettimatkalla kaikki on toisin. minä sen sijaan allekirjoitan keskisen kyläkaupan helev..n huonon laadun tuon edellisen kommentoijan tavoin. nähtävyytenä hauska juttu, mutta tavarat laadutonta krääsää ja halvalla. saimpas tuhlattua 15 euroa ko.puljuun, joka tavara rikkoutui ensimmäisellä käyttökerralla ja kun kuitit menee roskiin, ei voinu edes reklamoida. sen nimittäin oisin tietenkin mielenkiinnosta tehnyt (paremman tekemisen puuttessa). hassu juttu keskellä ei mitään, säälittää alueen muut yrittäjät.

• "koukannut"

keskisen kautta ja varasin sen "pari tuntia" TYHMYYKSISSÄNI!!!
      Harmittaa niin vietäväst, kun siellä ei ehtinyt olla pidempään!!!
      No joskus uusi "koukkaus" ja enempi aikaa...
      Siinähän on karavaani alue vieressä.
      Ja olen kuulut että siellä ois muina kesinä yhtenäpäivänä grillattu makkaraa ja lihaa ILMAISEKSI niiten siellä silloi parkissa olleiden kanssa???
      Joitakin SATOJA kiloja!?
      TOSIKO?

• Sillä tunnen Keskisen suvun.

Joka kerta kun vierailen suomessa täältä canadasta niin se on MUST että menemme vaimon kanssa Keskiselle...ei ole yhtään väliä mitä muut pyytää tavaroistaan mutta sinne keskiselle mennään.
      Olen Alavuden poikia ja koti oli 4km. Tuurista.
      Vielä voin sanoa että minun kodissani vielä raksuttaa isoisä Toivo Keskiseltä ostettu antiikki seinäkello Junghans ja tämä ostos tehtiin 50 luvulla. Toivo isoisä silloin kulki talosta taloon pienen matkalaukun kanssa myyden kaikkea käytettyä tavaraa..ja kehoitan sinua lämpimästi poikkeamaan siellä, on kaikkea ostosten lisäksi myös paljon ajanvietettä jota muualla ei ole ja olen varma että jo tiedät ne asiat. Terveisin Canadan Finni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7230
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4604
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1758
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1277
    Aihe