moottoripyörällä

via Balticalle, kokemuksia?

Olen autolla muutaman kerran ajanut ko reittiä pitkin, mutta nyt olisi haaveissa prätkällä! Kokemuksia, vinkkejä, varoituksia?!

6

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expat

Eipä tuo Via Baltica muuksi muutu, ajat sitä sitten autolla, moottoripyörällä, mopolla, jopolla tai vaikkapa härkävaljakolla. :)

Tylsähkö pätkä, suoraa tietä ja metsää molemmin puolin. Siirtymäreittinä etelään hyvä, tosin paljon mielenkiintoisia kohteita jää pikkuteiden varsille.

• lisäinfoo
    • varkaudet

Kovasti on varoiteltu moottoripyörävarkaista, että jopa valvotulla parkkipaikalla ei se olisi turvassa... Voihan olla ettei vahti "näe" mitään.. En tiedä mutta alkaa epäilyttää etttä onko liian altista lähteä varastuttaa mieluista pyörää..

• Expat

...on parempi pysyä kotona, vai mitä? Oman pyöräni jätän aina vartioidulle paikalle, eikä ainakaan toistaiseksi ole mopo hallustani lähtenyt, vaikka kerran Montenegrossa olin varma että illalla näimme toisemme viimeisen kerran. Jos lähtee, niin sitten lähtee, siksi minulla on vakuutukset.

• lisävakuutusko?
        Expat kirjoitti:

...on parempi pysyä kotona, vai mitä? Oman pyöräni jätän aina vartioidulle paikalle, eikä ainakaan toistaiseksi ole mopo hallustani lähtenyt, vaikka kerran Montenegrossa olin varma että illalla näimme toisemme viimeisen kerran. Jos lähtee, niin sitten lähtee, siksi minulla on vakuutukset.

omavastuu on moninkertainen tavallisessa vakuutuksessani, mutt oletko hommannut jonkun lisävak?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2295
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      180
      1903
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1755
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      113
      1581
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      26
      1524
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      111
      1305
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      170
      1131
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1083
    9. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      153
      1020
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      59
      1015
    Aihe