bestmanin tehtävät??

APUVA!!

Kertokaa mitä bestmanin tehtäviin kuuluu!!

4

5035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän

riippuu. Keskustelepa sulhasen kanssa. Ainakin sormuksen pitäminen kirkossa ja antaminen sulhaselle kuuluvat tehtäviin, sitten mahdollisesti hääjuhlassa juontamiset, puhe yms. jos ei ole erillistä henkilöä noihin tehtäviin.

• että keskustelet asiasta

Hääparit antavat eri tehtäviä kaasolle/bestmanille/muille ystäville. Yhtä oikeaa tapaa ei ole, vaikka juuri nämä sulhasen polttareiden järjestäminen, sormuksesta huolehtiminen ja hääjuhlan seremoniamestarina toimiminen yleensä kuuluvatkin bestmanin hommiin.

Kannatan sitä, että keskustelette hääparin kanssa tehtävistä, joita he haluaisivat sinun hoitavan.

• Kaasona 05

Niin, se riippuu vähän ihmisestä, et minkä luontoinen on. Mä toimin mun siskoni kaasona ja sulhasen veli on bestman.

Bestman huolehti sulhasen polttareista ja hääpäivänä toimii kuskina kirkkoon ja juhlapaikalle, tulee mun kanssa kättelemään vieraat ja sitten avustaa jos tarvis. Koska kumpikaan meistä ei ole hirveen puhelias ihminen, hääpari otti häihinsä seremoniamestarin kaverista, jolta homma sujuu luontevasti. Parempi niin kuin että mä tai bestman jännitettäis koko päivä puhumista :D

Lisäks me suunnitellaan muutama leikki yhdessä hääparin kanssa hääpaikalle ja sit keskenämme muutama yllätysleikki hääparille. Eipä siinä sen kummempaa.

Kaasona olen auttanut morsianta hääkoristeiden tekemisessä, mutten kyllä ole sitä mitenkään ylivoimaiseksi kokenut. Polttareiden järkkääminen oli haastavinta, tai oikeastaan se, että saatiin aikataulut sovitettua yhteen tapaamisten osalta.

Mut ei noihin tehtäviin kaadu :) Ja jos tuntuu ylivoimaiselta, niin ei kannata ottaa tehtävää vastaan, aina se on parempi kieltäytyä kuin olla tehtävässä vastoin tahtoaan, siitä tulee vaan paha mieli sekä itselle että hääparille.

• Anonyymi

Vestmamannin tehtävä on keppi ja porkkana, piiripieni pyörii.. Siellä kokoomus hyörii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2284
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1995
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1582
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1498
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1394
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1135
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1094
    Aihe