uskovaiset tytöt tännepäin

etsin seuraa tositarkotuksella

joo elikäs jos oot 18v 25v uskovainen tyttö
ja oot ettii tositarkotuksella miestä
niin olen 25v hoikka uskovainen jätkä lahen läheltä. olet rehellinen
ja luotettava, mieluiten hoikka tai hoikahko
niinkun itsekin olen. niin eiku vastailee.
kuviakin voidaan vaihtaa
[email protected]

13

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvoboost

      siitä sitten vaan istumaan papin kolmannelle polvelle ja sanomaan aamen.

    • Tyttö?

      Uskovainen tyttö? Riittääkö, että uskon 2 2 olevan 4 ja maapallon kiertävän aurinkoa, vai pitääkö uskoa johonkin muuhunkin ihmeelliseen, kuten jonkun maagisen ihmeisän ja hänen vielä maagisemman ihmepoikansa olemassaoloon?

      • gekko...

        ja kaiken huippu on mielestäni lestadiolaiset...mikähän ideä siinäkin on että uskonto kieltää tv katselun, kondomin käytön, kilpaurheilun ja ties minkä muun...aivan järjetöntä


    • ...mahtaa...

      ...olla kyseessä?

      Kun asiahan on niin, että esimerkiksi lestadiolaisen mielestä vaikkapa tavallinen evankelisluterilainen (eli kirkkouskovainen) uskovainen on harhaoppinen ja päätyy iäisyyden grilliin, puhumattakaan kuinka uskovainen hänen mieleestään on helluntailainen, jehovan todistaja tai mormooni.

      Niin että kannattaa olla hyvin tarkka sanomisissaan. Kaikki "uskovaiset" ovat toki mielestään uskovaisia, mutta toisen ryhmittymän edustaja pitää muita silti "vääräuskovaisina" - syntisinä ihmisparkoina.

      Tästä tullaankin kysymykseen, miksi et etsisi hempukkaa oman seurakuntasi karkeloista? Olisipa sitten varmasti sopivaa laatua ja samanmielinen.

    • uskovaane

      Sehän on aivan ku mulle tehty..uskon kaikkee..Mut poju kulta sie oot unohtanu,jos sie oikeesti ihmistä itelles haluisit,et sitä täältä kyll kattelis.Ja aika pikkutarkkaki tunnuut olevan,uskovaaseksi."Hoikka kuten minä"En tiärä yhtäkää uskonlahkoo joka pitää missikisoja,ainakaan julkisesti.Ilmeisesti oot viälä äitin peräkammaris pojuna,jolla on sängynalla muutaki ku pipliigia.Mä voisi sulle lähettää rippikuvani,se on vuorelta-45.

      • yksinäinen susi

        on vanha kuva.
        Ei se tuo poika kyllä tosissaan ole, yrittää jymäyttää kunnon tyttöjä.

        Älkäähän kinkut olko millännekään!


    • Make

      Tuon nuoren miehen viestissä ei ollut mitään ihmeellistä tai moitittavaa. Mutta siihenkin vaan saatiin näin sairaalloisia ja omituisia vastauksia. Olet rohkea mutta ehkä liian hyväuskoinen, kun ole uskaltanut kertoa sähköpostisi.

      Toivottavasti olet saanut asiallisia(kin) vastauksia suoraan mailiisi.

      God Bless You!!

      • lienee joillakin pilkkakirveillä kummallinen tarve takertua jokaiseen itsestään poikkeavaan asiaan / uskomukseen.

        Onneksi emme ole kaikki samanlaisia keskenämme, mitähän siitäkin tulisi. Antakaa siis erilaisuuden kukoistaa, persoonien puhua puolestaan ja sitä rataa..

        peace ünd lub


    • -kiinnostunut-

      kerroppas itestäs vähän lisää niin saat mun kuvan,jos vaan lähetät omas..oon itekkin uskovainen!=)

      • lisää

        no oon työssäkäyvä raitis mies.luterilainen


    • Piipaa

      Eks tää kuulu jonnekin jeesusdeittiin?

    • klopklp

      Olet luterilainen,missä lukee että luterilainen tai joku muu lainen pääsee taivaaseen. Ellette synny uudesti ylhäältä ette pääse taivastenvaltakuntaan, sanoi Jeesus ja ellei teidän vanhurskautenne ole paljon suurempi kuin fariseustenja kirjanoppineiden ette pääse ...ÄLKÄÄ EKSYKÖ, EIVÄT JUOMARIT, AVIONRIKKOJAT, MIEHIMYKSET,VARKAAT JNE PÄÄSE TAIVAASEEEN SANOI JEESUS.SINNE EI OLE PÄÄSEVÄ MITÄÄN EPÄPYHÄÄ EIKÄ SAASTAISTA.TEHKÄÄ PARANNUS JA KÄÄNTYKÄÄ,EI SE ETTÄ VAUVANA KASTETAAN KETÄÄN TAIVAASEEA VIE SIILÄ SE TIE ON KAITA JOKA VIE ELÄMÄÄN JA HARVAT OVAT JOTKA SEN LÖYTÄVÄT,LAVEA TIE SILLÄ ON TUNKUA,SYNNIN NAUTINTOJA JOKA VIE HELVETTIIN.Pelasta sielusi,iäisyys ei lopu.....

      • jenniinaaaahhhhhh

        Kyllä mie poikaressulle antaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2176
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      159
      1751
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      147
      1644
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1234
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe