Jeps, siis se hassu kysymys. Millä Finnairin koneella lennetään Dubliniin? Toivottavasti ei millään pikkukoneella.
hassu kysymys
6
957
Vastaukset
- finnair lentää
finnair on turhan kallis. lennä ryanairl frankfurtiin ja vaihda dublinin koneeseen.
- Irlantiin!!!!
No enpä. Mielelläni maksan n.100€ ylimäärästä ja menen suoralla lennolla Dubliniin. Näin kun lapsen kanssa matkustan. Eikä muutenkaan paljon kiinnosta vaihdella niitä koneita kesken matkan.
- vuotta
Irlantiin!!!! kirjoitti:
No enpä. Mielelläni maksan n.100€ ylimäärästä ja menen suoralla lennolla Dubliniin. Näin kun lapsen kanssa matkustan. Eikä muutenkaan paljon kiinnosta vaihdella niitä koneita kesken matkan.
sitten kone oli MD-82?. Kaksi penkkiriviä toisella ja kolme toisella puolella. Ihan riittävän iso ja mukava kone. Alta kolmen tunnin pyyhkäsi Dubliniin ja saman verran takaisin.
- paljon
vuotta kirjoitti:
sitten kone oli MD-82?. Kaksi penkkiriviä toisella ja kolme toisella puolella. Ihan riittävän iso ja mukava kone. Alta kolmen tunnin pyyhkäsi Dubliniin ja saman verran takaisin.
Hyvä että vielä löytyy ihmisiä jotka osaavat vastata kysymykseen, eikä vastata kysymyksellä. THANKS.:)
- anssi
Finnairin sivuilta löytyy myös jokaisen
lennon kohdalta (AY mikälie )paitsi aikataulu, myös konetyyppi. MD- 80 näyttää olevan paljon.
Hyvää matkaa sinivalkoisin siivin.- Irlantiin!!!!
Kiitos. Löysin koneen mikä lentää Dubliniin, se on MD80. Kiitos vielä kerran.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249