naimisiin menossa, mutta...

aviomies 7/05

Heinäkuussa olisi häät. Tulevan vaimoni kaaso ja muut ystävät suunnittelevat täyttä päätä hurjia polttareita (ihan hirvittää!) nuorikolleni ja yhdessä morsmaikkuni kanssa myös valmistelevat hääohjelmaa ja askartelevat mm.hääkarkkeja. Ystävien kanssa vaimokkeeni voikin keskustella kaikista häihin liittyvästä; purkaa mahdollista häästressiään ja saada hyviä neuvoja.

Minulla on kyllä bestman, mutta henkistä tukea (tai muutakaan) en ole häneltä saanut. Polttareita en usko hänen järjestävän, mutta ei se tässä suurin murhe ole. Kaipaisin miehistä juttuseuraa, jotain jolle "purkaa sydäntäni". Ja totta puhuen, haluaisin, että joku olisi yhtä innostunut häistäni ja iloinen puolestani kuin morsiammeni ystävät ovat häen puolestaan.

Ainoa hääjuttukaverini on ihanainen nainen, tuleva vaimoni... Mitenhän saisin bestmaniinikin eloa/hänet mukaan hommaan...? Olisi kai hän kieltäytynyt kunniatehtävästään, jos ei olisi sitä halunnut...?

3

1388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkohan noin

      mieleen,ajatteleekohan meidänkin tuttavaparin mies noin.
      Meilläkin nimittäin mieheni on joutumassa/pääsemässä bestmaniksi vähän vastoin omaa tahtoaan.
      Tosin kaaso on luvannut hoitaa bestmaninkin hommat paitsi sen sormuksen luovuttamisen.
      Miehen polttarirkin järjesttää hänen veljensä,jonne tosin mieheni sentään menee mukaan.
      Mutta mieheni ei siis ole hänkään yhtään innostunut asiasta eikä juurikaan hössäää asian takia.Eikä varmaan sillälailla juttele sulhasen kanssa asiata.
      Tuo on vähän toisille sama asia että tästä hommasta ei oikein ilkeä kieltäytyä samoin kuin toisille on myös kummius tai vähän surullisemmalla puolella joku arkunkanto tms.
      Eli periaatteessa jos ei halua niin pitäisi kieltäytyä mutta ei ilkeä.
      Tosin meidän tapauksessa ei juurikaan annettu vaihtoehtoa,he leikin varjolla ilmoittivat että näin on.
      Olen kyllä ymmärtänyt että heille on myös tullut selväksi alusta asti ja jo ennen sitä että mieheni ei tosiaan ole mikään seremoniamestarityyppiä.Ovathan he ystäviä jo vuosien takaa eli tuntevat toisensa.
      Mutta toivottavasti hän ei ajattele sitten sisimmässään noin "surullisesti" ja jospa hänkin toivoo sisimmässän että olisi toisenlainen bestman.Kauheeta,nyt iski paineet mulle!

    • kesän morsian

      Mun kaverit häärää kaikkea häiden eteen ja sulhanen ja bestman ei oikein mitään. Mutta itse en ole nähnyt sitä niinkään ongelmana. Naiset tykkäävät häärätä toisin kun miehet.

      "Kaipaisin miehistä juttuseuraa, jotain jolle "purkaa sydäntäni". "
      Toivottavasti tuo lause viittaa vain häiden tiimoilta... Mutta uskon että bestmannisi on iloinen puolestasi vaikka ei kauheasti hosukkaan. Se ei ole miesten tyylistä. Meilläkään ei mene niin. Uskon että meillä sitten viimeisellä viikolla bestman on apunamme enemmän.

    • Kaaso2005

      mun mielestä tehtävästä pitää kieltäytyä jos sitä ei halua. Ei siinäkään oo mitään järkeä et olet bestman/kaaso vaikket halua ja sillä tavoin osaltaan pilaat toisten häät. Koska kyllä mä ainakin vähän pahoittaisin mieleni jos bestman sanois ettei tee muuta ku hoitaa sormukset. Vähän passiivista.

      Ennemmin siihen hommaan sit ottaa sellaisen, joka sitä oikeesti haluaa. Ehkäpä sun miestäki on kysytty siks, et se on hyvä ellei paras kaveri ja siks on ollu vähän niinku "pakko" kysyä tai sit vaan halunnu. Kyllä siitä voi kieltäytyä, ei se varmaan sulhasen ainut kaveri ja vaihtoehto ole?!

      Ja sinä aviomies 7/05, oletkos yrittänyt puhua sille bestmanille häistä ja purkaa sydäntäsi? Vai luuletko/oletatko vaan ettei hän halua puhua näistä jutuista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe