Käytättekö hyllypaperia keittiön kaapeissa? Mikä on hyllypaperin tarkoitus? Silmänilo, siisteys vai mikä? Voiko hyllypaperin korvata jollain muulla?
Hyllypaperi keittiön kaapeissa?
5
8032
Vastaukset
- peukku68
oli ennenvanhaan joko suojata hyllyjä tai peittää rumat hyllyt varsinkin jos materiaali oli vielä hankalaa pitää puhtaana. nastalla ne laitettiin kiinni ja ainakin kahdesti vuodessa.. seuraus oli usein että pikkuötököillä oli kivoja majapaikkoja siellä alla...
- mariannetar
olen korvannut hyllypaperit lattiamatolla joita on jäänyt kun on rempattu lattioita. mattoveitsellä vaan sopivan kokoiseksi ja hyllyyn, on helppo pyyhkiä ja kestävät.
- timpuri
hylly tarvitse mitään maton kappaleita eikä paereita, ovat väh. melamiinia ja helppo pitää puhtaana.
- siivousinhoilija
En ole oikein käsittänyt hyllypapereiden tarkoitusta, mutta nyt olen vakaasti miettinyt, josko sellaiset laittaisin keittiöön.
En tykkää siivota, eli pyyhin keittiön kaappien hyllyjä TODELLA harvoin. Asumme kehäykkösen kupeessa nykyään, ja kaikista mahdollisista rakosista sisälle ja myös kaappeihin tunkee mustaa pölyä ja muuta moskaa, joka iskeytyy tiukasti hyllynpintaan kiinni. Pyyhkiminen vaatii aika paljon. Siksi ajatus hyllypapapereista tuntuu hyvältä. - neitixs
siivousinhoilija kirjoitti:
En ole oikein käsittänyt hyllypapereiden tarkoitusta, mutta nyt olen vakaasti miettinyt, josko sellaiset laittaisin keittiöön.
En tykkää siivota, eli pyyhin keittiön kaappien hyllyjä TODELLA harvoin. Asumme kehäykkösen kupeessa nykyään, ja kaikista mahdollisista rakosista sisälle ja myös kaappeihin tunkee mustaa pölyä ja muuta moskaa, joka iskeytyy tiukasti hyllynpintaan kiinni. Pyyhkiminen vaatii aika paljon. Siksi ajatus hyllypapapereista tuntuu hyvältä.Meillä on hyllypaperit ja laitoin vielä pitsit niihin reuhoihin. On tosi kodikkaat ja romanttiset.
Tarkoitus suojata hyllyjä naarmuilta ja koristaakin sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6282888- 1071522
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1381276
- 1141274
- 1041125
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48960
- 49929