Vanhempien kanssa saunominen

Ninni89

Käyn vielä vanhempieni kanssa saunassa ja joskus
isäni kanssa kahdestaankin.
Tekeekö joku muukin näin.

34

14547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

      Minulla on samanikäinen tyttö ja se ei ole enää pariin vuoteen käynyt saunassa minun kans yhtäaikaa ja tietenkin minä kunnioitan hänen päätöstää, me ihmiset ollaan yksilöitä toisille käy toisellaiset kriteerit toisille toisellaiset. Jos asia sua vaivaa ehkä sitten on jo aika käydä eri aikaan saunassa kuin isä. En kylläkään nää siinä mitään pahaa jos käykin.

      • Ninni89

        Olen vaan miettinyt sitä että mitähän taloyhtiön kakimieliset asukkaat ajattelee meidän käytännöstä.
        Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää jos sen on vaan itse hyväksyny.
        Kikkeli on samaa nahkaa kuin nenä.


      • prvrt
        Ninni89 kirjoitti:

        Olen vaan miettinyt sitä että mitähän taloyhtiön kakimieliset asukkaat ajattelee meidän käytännöstä.
        Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää jos sen on vaan itse hyväksyny.
        Kikkeli on samaa nahkaa kuin nenä.

        mun mielestä toi on aika outoa


      • Viivero
        Ninni89 kirjoitti:

        Olen vaan miettinyt sitä että mitähän taloyhtiön kakimieliset asukkaat ajattelee meidän käytännöstä.
        Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää jos sen on vaan itse hyväksyny.
        Kikkeli on samaa nahkaa kuin nenä.

        Minäkin käyn vanhempieni kanssa saunassa ei siinä ole mitään noloo...Must on inhottava saunoo yksin.
        :D


    • mimmu

      Järkyttävää, miten jenkkien käyttäytymismallit alkavat rantautua tänne Suomeenkin. Kohta varmaan täälläkin on se meininki, ettei lapset saa nähdä missään elämänsä vaiheessa vilaustakaan vanhempiensa paljaasta ruumiista. Tiedä millaiset traumat siitä jäisivät...

      Ninnille vielä: ihan normaalia on käydä isän kanssa saunassa. Minä olen yli kakskymppinen naisihminen, ja voin ihan hyvin käydä isäni kanssa kahdestaan saunassa. Jos se on jonkun mielestä pervoa, niin tutkituttakoon päänsä tai muuttakoon asenteensa.

      • minä vaan

        olen 17v ja en ole käynyt isäni kanssa saunassa 4 vuoteen... Enkä aio mennäkään --> pervoa!

        Siiiiiiiiiiiiiis yök !!!


      • Nimetön
        minä vaan kirjoitti:

        olen 17v ja en ole käynyt isäni kanssa saunassa 4 vuoteen... Enkä aio mennäkään --> pervoa!

        Siiiiiiiiiiiiiis yök !!!

        en käy!! isän kans ainakaan! en oo käyny pariin vuoteen! hyi . xP


    • JepJep

      Itse olen 18 vuotias poika ja aina äitini luona saunapäivänä käydessäni käyn äitini ja siskoni (13v) kanssa saunassa eikä siinä mielestäni ole mitään outoa. Sisko tosin alkanut hieman ujostelemaan ja peittelee rintojaan joita ei vielä edes ole jne.. mutta tuo on normaalia murrosiässä. Tuskinpa 4 vuoden kuluttua on moksiskaan saunoessamme yhdessä..

      • jokunen

        Olen 20 vuotias nainen ja käyn vanhempien kanssa saunassa. Minusta siinä ei ole mitään hävettävää,koska vanhemmat ovat vanhempia ja sillä siisti. Edes murrosiässä en lopettanut saunomista vanhempien kanssa,koska se on luonnollinen asia. Jos kaikki rupeaisivat peittelemään kikkeleitä ja pimppoja,niin pian peittäisivät kokonaan itsensä. Eli rohkeasti saunaan vanhempien kanssa,ja siskojen ja veljieni myös jos haluavat.


      • keinonen

        poika taidat olla ja poikana pysyt jos et lopeta perhees kanssa saunomista.......hanki muija tai sauno yksin


    • PiGGu_Tytsy90

      hyi pervoo!!!(x

      • loilailee

        Saatanan teinipelle. Kaikki paljastaa, että sä oot hullu teini, et ehkä ihan teiniX mutta teini pahimmasta päästä. Ei tarvi paljoa ihmisestä nähdä/ tietää ton huomatakseen... säälittävä PiGGu_Hutsu90


    • anonyymi poika

      Minä käyn vanhempieni kanssa. Ei siinä ole mitään outoa jos käy. Mutta asia erikseen jos on 10-25w sisko. Silloo sulla alkaa varmana seistä (edellyttäen että olet poika, mutta tämä on pojille)XD, ja kyllä perheenjäsenet tyrmistyy jos huomaa minkä takia sulla on stondis. Ai ai mikä häpeä se olisi! Minä en voisi ainakaan elää perheeni luona,mie karkaisin. Kannattaa saunoa erillään jos tuntuu kiusalliselta,tai jos pojilla on suht'samanikäisiä siskoja ja tytöillä suht' samanikäisiä veljiä.

      • toinen poika

        Minäkin käyn saunassa samaan aikaan vanhempieni kanssa. Johtuu varmasti siitäkin, että meillä saa ottaa vain kahdet löylyt ja nekin erittäin tehokkaasti ja nopeasti. Siksi, ettei mene polttopuuta hukkaan, sanoo isä!


      • 15v poika

        On kyllä outoa ja sairasta jos ihminen kiihottuu lähisukulaisistaan esim. Saunassa... Kyllä näen siskani alasti mutta mitä sitten? Ei siinä ala stondaamaan.


    • sitruuna**

      eli oon 14-wee ja käyn aina iskän kaa saunassa,äitin kans en kehtaa:Pihme että näin päin..:)

    • K.Ä.

      Mitäs kummallista tuossa on? Pitäisikö vaikka 5-henkisen perheen jokaisen jäsenen käydä peräjälkeen saunassa (a' ½ tuntia / nuppi)?
      Aika harvasta taloyhtiöstä saa 2½ tunnin saunavuoroja.

      • yhdessä saunassa,

        ei muuten olis mahiksia mennä saunaan. Oon 14-wee poika ja joskus isosiskokin on saunassa jos se tulee opiskelupaikasta himaan, nyt se on työharjoittelussa. Eikä saunomisessa ole mitään pervoa, vai onko jonkun mielestä?


      • lue !
        yhdessä saunassa, kirjoitti:

        ei muuten olis mahiksia mennä saunaan. Oon 14-wee poika ja joskus isosiskokin on saunassa jos se tulee opiskelupaikasta himaan, nyt se on työharjoittelussa. Eikä saunomisessa ole mitään pervoa, vai onko jonkun mielestä?

        on saunajärjestelyt niin, että isä menee pikkuveljeni kanssa ja minä äitini kanssa!

        mutta joskus myös niin, että isä, äiti ja veli menevät ja sitten minä menen yksin...

        Yksinkin saunassa olo on todella rentouttavaa !!!!

        Ja edelliselle, kyllä se on PERVOA... (riippuu tietenkin vähän iästäkin =)


    • anonyymi

      sauno vanhempieni kans! äiskän kans voisin kyllä saunoa mutta en iskän. Mutta ku neki menee aina kahestaan saunaan niin mä saunon sitte aina yksin... yksin on kyllä kivempiki ku voi rönöttää vaikka koko lauteitten levysesti. On mulla isoveliki joka on 19v. sen kans en vois ikinä kuvitella saunovan.

      • saunoja

        ei siinä oo mitään outoo käydä vanhempien kaa saunas! ite oon 16w ja en koe mitenkään pahana käydä isän ja äidin kans samaan aikaan saunas. ja usein saunon sukulaisten kanssa tai isosiskojen ja niiden poikaystävien kanssa... ihmettelen mitä sitä itseään alastomana häpeämään, me ollaan kaikki vaatteittemme alla alasti;)


    • eve

      Sehän on ihan jokaisen oma asia että kenen kanssa saunoo... ennen saunoin vanhempieni kanssa mutta nyttemmin (viimeiset 3w) olen saunonut lähinnä poika ystäväni kanssa mutta esim viime viikonloppuna saunoin isäni kanssa eikä mitään ongelmaa... riippuu tietysti vähän että minkälainen isä on että kehtaako saunoa tämän kanssa u know...

    • pojunenen

      Se on hauskaa ja oon 17v

      Joskus kyl alkaa seisoo ku oon äidin ja isän välis saunassa. :)

      • yök!

        mä en TODELLAKAA osais kuvitella et menisin isän ja äidin kaa saunaan...YHDESSÄ!yääk...en pysty mutuenkaa näyttäytyy alasti niitten seurassa...yääk!mä en tajuu niitä jotka pystyy mennä...aika pervoo jotenki...


    • Savye

      Käyn aina siskon kanssa kotona. En ole käynyt isän kanssa sitten 10-vuotiaan, enkä äidinkään kanssa nyt, kun sen terveys reistaa. Toisaalta isän kanssa käydään väh. kerran viikossa uimassa tai avannossa, niin siellä tulee kyllä ne saunajutut juteltua.

      Mutta ei perheen kanssa saunomisessa kai mitään outoakaan ole. En osaa lainkaan yhdistää saunaa mihinkään seksiin tms... Kaverilla käy koko perhe yhdessä, ja niillä on tämä 16v. tyttö ja kaks parikymppistä poikaa.

    • joo

      Itse olen monesti saunonut ystävieni kanssa sekasaunoissa. Alastomuus on ihan luonnollinen asia. Ihmetyttää vaan, että porukka kauhistelee sitä. Eikä sillä ole merkitystä, mitä ajatuksia toisen päässä liikkuu saunassa.

    • Syksyinen

      Minulla taas pistää vihaksi se, että jotkut ihmettelevät miksi haluan saunoa yksin. Poikaystävän kanssa se vielä menee, juuri ja juuri, ilman vaatteita siis. Mutta muutoin ilman vaatteita saunon vain yksin.

      Jos en vain halua muiden näkevän ruumistani alasti, miksi se on muista niin väärin? Haluan säilyttää tietyn intimiteetin, saunon yksin koska haluan niin.

      Ja niin: perheeni kanssa saunoin alasti viimeksi n 8 vuotiaana, murrosiän alettua se loppui.

    • Mörkö

      Ettekö te tampio teinit tajua että sehän se vasta helvetin perverssiä/sairasta on kun ei voi mennä saunaan oman perheensä kanssa, jos pelkää näiden miettivän jotain pervoja teistä! Ei ne vanhenmat ja sisarrukset teitä näe samalla tavalla kuin jotain ventovierasta vastakkaisen sukupuolen henkilöä.

      • kerron oman mielipiteeni!!!

        Mä ainakin saunon isän ja äitin kanssa samaan aikaan. Ei siinä minun mielestä ole mitään naurettavaa! Käyn joskus jopa serkkujeni ja mummin ja papan kanssa saunassa (esim. kesämökillä). Tyhmiä ne jotka ajattelevat ettei isän ja äidin kanssa voi saunoo yhtäaikaa!!


    • Anonyymi

      Minä ainakin käyn. Asun kerrostalossa, joten olisi hullua varata kaksi vuoroa, että pääsisin isän kanssa eri aikaan saunaan. Ihan normaalia

    • Anonyymi

      Kyllä, normaalia. Mua ärsyttää nää yeinit joittenka mielestä on pervoo olla isän kaa saunas. Siis joo näät sen munan, mutta jos oot nähny sen viimeset 15 vuotta, nii mitä erikoista tässä on. Juu ymmärrän ku tulee naiselliset muodot ja kaikkee, mutta aika paljo ois vialla jos se sun iskä ois susta saunomisen takii sillä tavalla kiinnostunu. Ja vielä jos asut kerrostalossa nii sun pitäi varata kaks vuoroo. Ei järkee. On normaalia, eikä oo pervoo käydä perheen kanssa saunassa.

    • Anonyymi

      Jokaisen nuoren henkilökohtainen asia,käykö kokoperheen kanssa saunassa,vai äidin kanssa tytöt ja isän kanssa pojat? sinä päätät itse miten toimit,emme me täällä.Jos häpeät itseäsi nakuna vanhemillesi,miten onnistut uimahallien saunat ja koululiikunan puiteissa suihkut?

    • Anonyymi

      Minä oon koko ikäni saunonut vanhempieni kanssa, jos saunominen vaan samaan aikaan sattuu. Joskus teini-iässä olisin halunnut saunoa omineni, mutta sitä ei suvaittu ja se kuulemma meni ohi muutamassa saunakerrassa se kiukuttelu. Tällä mennään edelleen eikä asiassa ole mitään ongelmaa. M47

    • Anonyymi

      Meidän vanhemmat päätti että nyt lopetetaan perhesaunominen kun mä olin 13 ja veli 15.
      Me kuitenkin jatkettiin veljen kans, että silti on erisukupuolinen sauna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe