Heips.
http://www.kluutti.fi
Tuolta saa gradut ja päättötyöt todella edullisesti oman kenttätutkimukseni mukaan. Eli jos olet laittamassa tuskalla tekemääsi työtä kansiin niin helpolla ja myös edullisesti pääset hommasta kun kysyt heidän hintasa :-)
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen heidän hintoihinsa ja nopeuteen (jopa seuraavaksi päiväksi!). Homma toimii kuulemman myös postin voimin vaikka Lappeenrantaan ;-)
Zap
Gradu/Päättötyö kansiin edullisesti
8
4858
Vastaukset
- kerran
kehut, niin kerroppa samantein mitä gradun sitominen suunnilleen maksaa.
HKKK:N HeSe Printissä 10.10e - Moukka
Eri asia sitten on, kannattaako tuollaisesta edes maksaa. Yleensä Pro gradu-työt ovat sellaista kuraa, että tekijät myöhemmin akateemisella urallaan edetessään häpeävät syvästi tekelettään.
- Zap
9€/kpl jos viet valmiit kopiot tai 7.50€/kpl kopiot (sis kovat kannet ja tekijän nimen ja vuosiluvun selkään, lisätekstit vaikka kanteen 1€ rivi).
MV kopiot olivat alk. 0.03€ ja värilliset alk. 0.30.
Tulostus siellä onnistuu myös.
Nuo muistin vielä ulkoa, mutta kysykää sieltä jos teette jotain monimutkaisempaa.
Zap- mää kysyn vaan
Tampereella ainakin yliopisto maksaa kolmen pro gradu -tutkielman ja lisensiaatintutkimuksen monistus- ja kansituskustannukset, jos opiskelija antaa luvan julkaista tutkielmansa verkossa ja toimii ohjeiden mukaan.
Lisätietoja:
http://www.uta.fi/tuutti/ilmoitus.php?palsta=18&ilmoitus=801 - KM Tre-2001
mää kysyn vaan kirjoitti:
Tampereella ainakin yliopisto maksaa kolmen pro gradu -tutkielman ja lisensiaatintutkimuksen monistus- ja kansituskustannukset, jos opiskelija antaa luvan julkaista tutkielmansa verkossa ja toimii ohjeiden mukaan.
Lisätietoja:
http://www.uta.fi/tuutti/ilmoitus.php?palsta=18&ilmoitus=801Hei! Minäkin teetin gradut kansiin Kluutissa. Todella nopeata toimintaa ja ystävällistä palvelua. Suosittelen erittäin lämpimästi.
- Pera
Hyvä mesta teettää lopputyö.
Suosittelen.- Liisa
No, taisin juuri löytää paikan missä teetän päättötyöni :-)
-Liisa
Taidan kysyä tarjousta omalle gradulleni :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919