Gradu/Päättötyö kansiin edullisesti

Zap

Heips.

http://www.kluutti.fi
Tuolta saa gradut ja päättötyöt todella edullisesti oman kenttätutkimukseni mukaan. Eli jos olet laittamassa tuskalla tekemääsi työtä kansiin niin helpolla ja myös edullisesti pääset hommasta kun kysyt heidän hintasa :-)

Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen heidän hintoihinsa ja nopeuteen (jopa seuraavaksi päiväksi!). Homma toimii kuulemman myös postin voimin vaikka Lappeenrantaan ;-)

Zap

8

4858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran

kehut, niin kerroppa samantein mitä gradun sitominen suunnilleen maksaa.

HKKK:N HeSe Printissä 10.10e

• Moukka

Eri asia sitten on, kannattaako tuollaisesta edes maksaa. Yleensä Pro gradu-työt ovat sellaista kuraa, että tekijät myöhemmin akateemisella urallaan edetessään häpeävät syvästi tekelettään.

• Zap

9€/kpl jos viet valmiit kopiot tai 7.50€/kpl kopiot (sis kovat kannet ja tekijän nimen ja vuosiluvun selkään, lisätekstit vaikka kanteen 1€ rivi).
      MV kopiot olivat alk. 0.03€ ja värilliset alk. 0.30.
      Tulostus siellä onnistuu myös.

Nuo muistin vielä ulkoa, mutta kysykää sieltä jos teette jotain monimutkaisempaa.

Zap

• mää kysyn vaan

• KM Tre-2001
        mää kysyn vaan kirjoitti:

Tampereella ainakin yliopisto maksaa kolmen pro gradu -tutkielman ja lisensiaatintutkimuksen monistus- ja kansituskustannukset, jos opiskelija antaa luvan julkaista tutkielmansa verkossa ja toimii ohjeiden mukaan.

Lisätietoja:
        http://www.uta.fi/tuutti/ilmoitus.php?palsta=18&ilmoitus=801

Hei! Minäkin teetin gradut kansiin Kluutissa. Todella nopeata toimintaa ja ystävällistä palvelua. Suosittelen erittäin lämpimästi.

• Pera

Hyvä mesta teettää lopputyö.
      Suosittelen.

• Liisa

No, taisin juuri löytää paikan missä teetän päättötyöni :-)
        -Liisa

Kuullostaa hyvältä!
      Taidan kysyä tarjousta omalle gradulleni :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe