Miten tehdään oma kotisivu???
onko se maksullista??
KIITOS PALJON JOS VASTASITTE!!!
MITEN TEHDÄÄN OMA KOTISIVU???
6
1418
Vastaukset
- nörtti_23
Kotisivun teko ei ole maksullista. Kotisivun teosta voimme pitää kyllä maksullisen kurssin, mutta ilmaista tietoa on netti täynnä.
Hyvät ohjeet löytyvät tuolta: http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/wwwfi.html
- tere
googleen hakusanaksi kotisivujen teko.................
- opiskele
eiku vaan muistio käyttöön ja opiskelemaan htämllää
- firefox*
Tarvitset:
*kotisivutilaa. jos sinulla on laajakaista, sen yhteydessä on yleensä muutamia kymmeniä megoja tilaa, katso laajakaistayhtiösi ohjeet
*ftp-ohjelman, jolla sitten siirrät koneellasi olevat sivut tilantarjoajan palvelimelle. Ilmaisia löytyy esim. mbnetin kautta, www.mbnet.fi ja perusohjelmat
*itse sivujen tekemiseen joko jonkinlainen tekstieditori (esim. notepad) jos osaat kirjoittaa html-kieltä. Jos et osaa, sitten tarvitset wysiwyg-editorin. Periaattessa siihen voi kirjoitella tekstiä melkein kuin wordiin ja ohjelma itse lisää tarpeelliset html-tagit. Esim. Netscapen ja Mozillan mukana tulee ilmainen editori, toinen hyvä on NVU.
*jos haluat sivuillesi grafiikkaa ja kuvia, kannattaa hankkia jonkinlainen kuvankäsittely ohjelma, ilmaisiakin löytyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400