Kaivelin tossa maalla maata...siis raivasin kantoja pois pellon pohjasta. Löysin sellasen vanhan nahkakantisen kirjan jossa oli sellanen jännä metalli logo. Siinä oli sellanen vähän kuin menninkäisen hattu...kuvana siis, kai käsin kaiverrettu. No kun se ei ollu märkä niin käytin sen koukerotekstiset sivut saunan lämmikkeenä...no nyt alko arveluttamaan että jos se ei ollutkaan huono pila....onko mitään tietoa...monet kirjan jutut muistutti paljon metsän elämästä ainakin puunkuvien perusteella...oli tosin hiukan mielikuvituksellisi mutta kuitenkin....onko mahdollista että liittyisi teidän poppajuttuihin???
Yllättävä kirja....
4
708
Vastaukset
- Kronos
Vai että pellonojasta löyty ja vielä rutikuivana?
Älä Arska ota enempää. Juttus alkaa olla jo aika villejä. Eikä oo vielä edes Juhannus.- lapiomies
...hah...huomasin että olikin päivän pillerit ottamatta..mut otin nyt kahet pillerit korvatakseni väliin jääneen päivän...ja nyt tosiaan arskat lentelee....eiku siis trullit...
- harmaavaris
Paperi ei kauan maassa elä. Ettet keksinyt juttua ihan itse?
Huumorin kukka on se kaunein kukka. :)- lapiomies
...ei hätää,. oliki vaan pillerit ottamatta...mut ainaki aika huonoo läppää lentää ilman....täytyy jatkaa pamikuuria....iloista kesää kaikille, mä lähden kaivelemaan lisää aarteita!!!!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699