täällä on nyt alkanut kamala sanasota kun michaelin tuomio julkistettiin: SYYTÖN SIIS:)
minä en ainakaan välitä(ja toivon että eivät muutkaan fanit)siitä mitä titämättömät typerykset jauhavat rakkaasta michaelista! faktaa on se että popin kuningas on syytön
me fanit
194
28333
Vastaukset
- MJ-fan 4ever
Juu,huomasin et heti alkoi tulla negatiivistä palautetta kun Michael todettiin syyttömäksi.Taitaa vaan olla sen verran kova pala monelle ei MJ fanille,kun heidän toiveensa ei toteutunutkaan!Michael ei todellakaan ole syyllinen niihin perättömiin syytöksiin!!!Hän on aivan fantastinen ja himmeen upea laulaja sekä ihmisenäkin todella mukava.Pidetään me MJ-fanit niin sanotusti lippua korkealla!!!!!
- Salppari
Mulla on vähän sama juttu kun sulla, joka alotit viestiketjun.MJ ja sen musiikkki on auttanu muaki tosi paljon mun elämässä. Mullaki olis menny elämä pilalle jos se vankilaa ois joutunu.Mj ei oo syyllistyny ku olemaan Maailman paras laulaja,tanssija ja sanottaja,sekä maailman ihanin ihminen. Voimia myös minulta meijän fanien omalle Peter Panille. Pidäppä lippu korkeella ja tee oikeen komee comebackki. Fanit odottelemme täällä sinua :P
- Jurppa vaa.....
Mistä sinä voit tietää Suomessa asti hänen syyttömyytensä? Olisko tällaista jupakkaa nostettu,jos asialle ei olis epäilyä?
Se musiikkikin ny on vähän nii ja näi....
Himmee se kyllä on...... - Miihkali
Jurppa vaa..... kirjoitti:
Mistä sinä voit tietää Suomessa asti hänen syyttömyytensä? Olisko tällaista jupakkaa nostettu,jos asialle ei olis epäilyä?
Himmee se kyllä on......Uskomatonta, että se todettiin syyttömäksi. :o
Vankilaan vaan koko äijä. Perkele... - Anti-Jackson
Miten voitte sanoa että MJ on 'ihmisenä mukava'??kuinka moni teistä tuntee hänet? Charles Mansonkin voi kirjoittaa herkkiä tekstejä eikä se tee hänestä yhtään vähempää murhaajaa....nyt ihmiset järki käteen... Te ette näköjään välitä siitä mistä häntä syytetään.. Jos minua syytettäisiin samasta aiheesta ja naamani olisi uutisissa tuomitsisitte minut heti... Mutta miten se muuttaa asiaa että on Michael Jackson..???en pysty ymmärtämään miten voitte uskoa sokeasti ihmistä joka on valehdellut miljoonille ihmisille.. Hän on sanonut että hänelle ei ole tehty kuin yksi ainut leikkaus...hmmm..jos näin on hän kuuluisi friikkisirkukseen...Miettikää vähän...!!!!!!!
- yoyo
Anti-Jackson kirjoitti:
Miten voitte sanoa että MJ on 'ihmisenä mukava'??kuinka moni teistä tuntee hänet? Charles Mansonkin voi kirjoittaa herkkiä tekstejä eikä se tee hänestä yhtään vähempää murhaajaa....nyt ihmiset järki käteen... Te ette näköjään välitä siitä mistä häntä syytetään.. Jos minua syytettäisiin samasta aiheesta ja naamani olisi uutisissa tuomitsisitte minut heti... Mutta miten se muuttaa asiaa että on Michael Jackson..???en pysty ymmärtämään miten voitte uskoa sokeasti ihmistä joka on valehdellut miljoonille ihmisille.. Hän on sanonut että hänelle ei ole tehty kuin yksi ainut leikkaus...hmmm..jos näin on hän kuuluisi friikkisirkukseen...Miettikää vähän...!!!!!!!
anteeksi mutta mitä hän on valehdellut?!
onko sinulla jotain valamiehistöltä pimitettyä tietoa joka todistaa jackon syylliseksi?
"Hän on sanonut että hänelle ei ole tehty kuin yksi ainut leikkaus"
michael ei ole koskaan sanonut mitään tuollaista! vai voitko todistaa toisin?
ja VAIKKA olisikin sanonut(mutta ei ole) niin mitä helvettiä se sinulle kuuluu?tai kenellekkään meistä!se on täysin michaelin yksityisasia - Anti-Jackson
yoyo kirjoitti:
anteeksi mutta mitä hän on valehdellut?!
onko sinulla jotain valamiehistöltä pimitettyä tietoa joka todistaa jackon syylliseksi?
"Hän on sanonut että hänelle ei ole tehty kuin yksi ainut leikkaus"
michael ei ole koskaan sanonut mitään tuollaista! vai voitko todistaa toisin?
ja VAIKKA olisikin sanonut(mutta ei ole) niin mitä helvettiä se sinulle kuuluu?tai kenellekkään meistä!se on täysin michaelin yksityisasiaJos olet MJ fani niin olisi kannattanut katsoa dokumentti hänestä kun se tv:stä tuli aikoja sitten...siinä hän sanoi että hänelle ei ole tehty kuin yksi leikkaus: kurkku leikattu jotta voisi laulaa korkeammalta...Pointtini oli että miten voit uskoa häneen niin sokeasti vaikka hän valehtelee aivan selvästi...kysymys ei ole nyt hänen naamastaan vaan hänen luotettavuudesta...jos joku pystyy valehtelemaan noinkin selvän asian niin uskotko että hän ei pystyisi valehtelemaan myös nyt...??
- yoyo
Anti-Jackson kirjoitti:
Jos olet MJ fani niin olisi kannattanut katsoa dokumentti hänestä kun se tv:stä tuli aikoja sitten...siinä hän sanoi että hänelle ei ole tehty kuin yksi leikkaus: kurkku leikattu jotta voisi laulaa korkeammalta...Pointtini oli että miten voit uskoa häneen niin sokeasti vaikka hän valehtelee aivan selvästi...kysymys ei ole nyt hänen naamastaan vaan hänen luotettavuudesta...jos joku pystyy valehtelemaan noinkin selvän asian niin uskotko että hän ei pystyisi valehtelemaan myös nyt...??
olen katsonut kyseisen dokkarin ja suosittelisin sinua katsomaan sen uudestaan koska sen sisältö on ilmeisesti jäänyt sinulle hieman epäselväksi
- Anti-Jackson
yoyo kirjoitti:
olen katsonut kyseisen dokkarin ja suosittelisin sinua katsomaan sen uudestaan koska sen sisältö on ilmeisesti jäänyt sinulle hieman epäselväksi
no itse onneksi tiedän mitä olen nähnyt...se olikin suunnilleen ainoa asia jonka kyseisestä dokkarista muistan... No joka tapauksessa.. minusta hän kuuluisi niuvan-niemi hotelliin aivan kuten jammukin..
- Voihan helvata!
Anti-Jackson kirjoitti:
Mistä sä voit sanoa, että Jackson ei olisi mukava?
Oletko sinä tavannut kyseisen hlö:n?
Kirjotat täyttä sontaa.
Kyse ei ole ollut siittä, välittääkö kukaan mistä häntä syytetään, vaan siittä, onko syyllinen väitettyihin syytöksiin!
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi noin idioottimaisia ajatuksia???
Kirjoitit näin: "Jos minua syytettäisiin samasta aiheesta ja naamani olisi uutisissa tuomitsistte minut heti..."
Tuo lausee kertoo susta kaiken.
Itse siis olet tuomitsemassa henkilön, tässä tapauksessa Jacksonin kuulemasi perusteella.
Tuntematta asiaa sen kummemmin, kuin mitä itse olet lukenut tai kuullut.
Onko pieneen mieleesi juolahtanut ajatus, että ne "tarinat", mitä Jacksonista saa lukea, ovat vaan provosointia juuri sun kaltaisille ihmisille!
Totta helvetissä lehdistö käyttää juuri sinunlaisia hyväkseen, näin saadaan tämäkin palsta täyteen väittelyä aiheesta, josta kenelläkään ei loppupeleissä ole juuri mitään konkreettista tietoa.
Kukaan ei voi mennä väittämään, että Jackson on syyllinen, saati, että olisi syytön.
Asian todellisen laidan tietää ainoastaa herra Jackson itse.
Olet todella typerä!
Vertaat kasvoleikkausta/leikkauksia pedofiili syytökseen..ei herranenaika!
Jos Jackson on väittänyt, että yksi leikkaus on tehty, voit päätellä siittä, että valehtelee myös tässä asiassa??
Sillälailla...
Seuraas muuten aikaasi.
Jackson on tuon väitteen jälkeen korjannut sanomisiaan ja myöntänyt, että leikkauksia on tehty enemmän kuin yksi.
Tietysti kaikki neropatit päättelee yli 10 vuoden takaisen oikeudenkäynnin perusteella, että Jackson on syyllinen, maksoihan se silloin tuntuvat rahat perheelle, joka hyväksiköyttö syytteen nosti.
Eiköhän asia ole niin, että jos olet normaali vanhempi lapsillesi, ei mikään rahasumma korvaa sitä, minkä lapsesi on joutunut kokemaan.
Vai onko täällä joku tai kenties sinä, Anti-Jackson joka voi sanoa, millainen rahasumma riittää, että katsotte läpi sormien oman lapsenne raiskauksen?
Toistan vielä sen, minkä jo aikasemmin kirjotin.
En siis väitä, että Jackson on syytön, en myöskään väitä, että olisi syyllinen.
Sinä, Anti-Jackson, olet median uhri.
Etkä ole ainoa. - yoyo
Anti-Jackson kirjoitti:
no itse onneksi tiedän mitä olen nähnyt...se olikin suunnilleen ainoa asia jonka kyseisestä dokkarista muistan... No joka tapauksessa.. minusta hän kuuluisi niuvan-niemi hotelliin aivan kuten jammukin..
michael sanoo dokumentissa että hänelle on tehty 2 leikkausta hänen musitaakseen
- amorfis
Anti-Jackson kirjoitti:
Tuo on kyllä totta mitä kirjoitit! Mutta eihän noita hyväuskoisia "faneja" saa uskomaan. Ovatkohan edes yhtään dokumenttia nähneet aiheesta? Michael Jackson on sairas,todistaahan sen jo viimeviikkoinen 4D-dokumenttikin.
- Eräs MJ-fani
amorfis kirjoitti:
Tuo on kyllä totta mitä kirjoitit! Mutta eihän noita hyväuskoisia "faneja" saa uskomaan. Ovatkohan edes yhtään dokumenttia nähneet aiheesta? Michael Jackson on sairas,todistaahan sen jo viimeviikkoinen 4D-dokumenttikin.
Ai että oikein 4D-dokumenttikin sen todistaa?? :D No etpä ole viitsinyt vaivautua tietojasi pahemmin muualta etsimään. Laiskuutta ja tyhmyyttä sanon minä.
- ncjdkalöngf
amorfis kirjoitti:
viimeviikoinen 4D dokumentti kertoi liikalihavasta pojasta joka sairasti jotain syndroomaa..
mitähän todisteita sinne kätkeytyi?
ai, me fanit olemme hyväuskoisia?!
ns. hyväksikäytetyn pojan äiti on ennenkin yrittänyt rahastaa julkkiksilla,he jäivät valheesta kiinni oikeudessa,michaelia vastaan ei ole minkäänlaisia todisteita!
kuinkahan paljon sinä tarvitset todisteita MJ:n SYYTTÖMYYDESTÄ?? - gfdas
olkaa nyt jo teemut ja timot aukomatta päätänne
- Anti-Jackson
Voihan helvata! kirjoitti:
Kirjotat täyttä sontaa.
Kyse ei ole ollut siittä, välittääkö kukaan mistä häntä syytetään, vaan siittä, onko syyllinen väitettyihin syytöksiin!
Kirjoitit näin: "Jos minua syytettäisiin samasta aiheesta ja naamani olisi uutisissa tuomitsistte minut heti..."
Itse siis olet tuomitsemassa henkilön, tässä tapauksessa Jacksonin kuulemasi perusteella.
Onko pieneen mieleesi juolahtanut ajatus, että ne "tarinat", mitä Jacksonista saa lukea, ovat vaan provosointia juuri sun kaltaisille ihmisille!
Totta helvetissä lehdistö käyttää juuri sinunlaisia hyväkseen, näin saadaan tämäkin palsta täyteen väittelyä aiheesta, josta kenelläkään ei loppupeleissä ole juuri mitään konkreettista tietoa.
Kukaan ei voi mennä väittämään, että Jackson on syyllinen, saati, että olisi syytön.
Olet todella typerä!
Jos Jackson on väittänyt, että yksi leikkaus on tehty, voit päätellä siittä, että valehtelee myös tässä asiassa??
Sillälailla...
Seuraas muuten aikaasi.
Jackson on tuon väitteen jälkeen korjannut sanomisiaan ja myöntänyt, että leikkauksia on tehty enemmän kuin yksi.
Tietysti kaikki neropatit päättelee yli 10 vuoden takaisen oikeudenkäynnin perusteella, että Jackson on syyllinen, maksoihan se silloin tuntuvat rahat perheelle, joka hyväksiköyttö syytteen nosti.
Eiköhän asia ole niin, että jos olet normaali vanhempi lapsillesi, ei mikään rahasumma korvaa sitä, minkä lapsesi on joutunut kokemaan.
Vai onko täällä joku tai kenties sinä, Anti-Jackson joka voi sanoa, millainen rahasumma riittää, että katsotte läpi sormien oman lapsenne raiskauksen?
Etkä ole ainoa.En mielestäni ole sanonut että hän ei olisi mukava..Kysyin vain että miten joku voi sanoa häntä mukavksi tuntematta häntä... Ja jos yksi lause kertoo ihmisestä kaiken niin tämä ''En siis väitä, että Jackson on syytön, en myöskään väitä, että olisi syyllinen.'' kertoo sinusta sen että et osaa olla asiasta mitään mieltä..sinulla ei siis ole asiasta mitään mielipidettä...tarkoituksenasi oli siis vain haukkua minua typeräksi ja kertoa minulle että olen median uhri koska minulla on omat mielipiteeni..selvä..kiitos, asia huomioitu...
- anni
Himmee se kyllä on......JA mistähän SINÄ voit tietää näin suomesta asti
hänen SYYLLISYYDESTÄ!!!!
hänellä kun itse lapsuus oli yhtä hullun myllyä,
niin luulen että hän vain elää uutta lapsuuttaan
ja haluaa antaa sitä myös muille, viitaten esim:
huvipuistoon ja eläintarhaan.
ehkä hän on vain niin lapsenmielinen.
ja se on selvä että rahaa häneltä vain haluttiin kyniä.
kukaan meistä ei tiedä asiaa henkilökohtaisesti, mutta eiköhän USAN:n oikeusjärjestö ole sen tarkalleen tutkinut!
itse en ole fani, mutta sitä en hyväksy jos syytön
tuomitaan tai syyllinen jätetään tuomitsematta.
tässä kävi näin.
ja ei hänkään ole ainut julkkis, joka on vähän
"himmee", niinkuin mainitsit.
kaikilla meillä on omat varjopuolensa!
ja jos lapsista tykkää (en tarkoita seksuaalisesti!), niin siinä ei ole mitään väärää. - Eräs MJ-fani
Anti-Jackson kirjoitti:
En mielestäni ole sanonut että hän ei olisi mukava..Kysyin vain että miten joku voi sanoa häntä mukavksi tuntematta häntä... Ja jos yksi lause kertoo ihmisestä kaiken niin tämä ''En siis väitä, että Jackson on syytön, en myöskään väitä, että olisi syyllinen.'' kertoo sinusta sen että et osaa olla asiasta mitään mieltä..sinulla ei siis ole asiasta mitään mielipidettä...tarkoituksenasi oli siis vain haukkua minua typeräksi ja kertoa minulle että olen median uhri koska minulla on omat mielipiteeni..selvä..kiitos, asia huomioitu...
"Kysyin vain että miten joku voi sanoa häntä mukavksi tuntematta häntä..."
Touché. Miten sinä sitten voit väittää häntä pedofiiliksi, kun et häntä tunne? - Anti-Jackson
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Touché. Miten sinä sitten voit väittää häntä pedofiiliksi, kun et häntä tunne?Niin ja kuinka sinä voit sanoa minua typeräksi tuntematta minu henkilökohtaisesti...???
- Eräs MJ-fani
Anti-Jackson kirjoitti:
Niin ja kuinka sinä voit sanoa minua typeräksi tuntematta minu henkilökohtaisesti...???
Ja missäköhän vaiheessa minä olen sanonut SINUA typeräksi?
- asijantuntja
Salppari kirjoitti:
Mulla on vähän sama juttu kun sulla, joka alotit viestiketjun.MJ ja sen musiikkki on auttanu muaki tosi paljon mun elämässä. Mullaki olis menny elämä pilalle jos se vankilaa ois joutunu.Mj ei oo syyllistyny ku olemaan Maailman paras laulaja,tanssija ja sanottaja,sekä maailman ihanin ihminen. Voimia myös minulta meijän fanien omalle Peter Panille. Pidäppä lippu korkeella ja tee oikeen komee comebackki. Fanit odottelemme täällä sinua :P
Ei ollut sisällä...ei ainakaan heiluttanut. Ja ikäkin oli melkei kymmenen
- Valter
Miihkali kirjoitti:
Uskomatonta, että se todettiin syyttömäksi. :o
Vankilaan vaan koko äijä. Perkele...Venäjän vankilaan!!!
- Anti-Jackson
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Ensimmäisessä viestissäsi..jos kirjoitit nimimerkillä -antinero anti-jackson-...????mutta tämä ei liity siihen mitenkään että onko mj syyllinen vai ei...
- Eräs MJ-fani
Anti-Jackson kirjoitti:
Ensimmäisessä viestissäsi..jos kirjoitit nimimerkillä -antinero anti-jackson-...????mutta tämä ei liity siihen mitenkään että onko mj syyllinen vai ei...
Nyt siis syytät minua useamman nimimerkin käytöstä? *nauraa* Kuule, en minä täällä yksinäni kirjoittele eri nimimerkeillä. Ehkä sinun on vaikea uskoa, mutta Michael Jacksonilla todellakin on paljon faneja... ;)
- Anti-Jackson
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Korjaan.... nm. oli -voihan helvata-.....
- oikeuden puolesta
Anti-Jackson kirjoitti:
Ensinnäkin kun syyte nostetaan se ei tarkoita vielä että on syyllinen. Onhan monta syytettyä vapautettu kun todisteet ei ole riittäneet tai ovat olleet vääriä. Toisaalta on monia jotka on tuomittu mutta todettu syyttömäksi vielä kymmenien vuosie jälkeen.
Kauhistuttaa minkälainen lynkkaus mieliala suomessa on vallalla. Aina kun jotain epäillään niin hänet pitäis automaattisesti tuomita. Eihän se niin mene. Vaan oikeus tutkii onko syytteille tarpeeksi todisteita ellei henkilö on vapaa syytteistä ja täysivaltainen yhteiskunnan jäsen.
Ei tuomita mielikuvien ja iltapäivälehtien mukaan vaan antaa oikeuden toteutua. - Anti-Jackson
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Nyt siis syytät minua useamman nimimerkin käytöstä? *nauraa* Kuule, en minä täällä yksinäni kirjoittele eri nimimerkeillä. Ehkä sinun on vaikea uskoa, mutta Michael Jacksonilla todellakin on paljon faneja... ;)
Minä en tietääkseni syyttänyt sinua mistään vai??? Erehdyin, luulin että olit sama ihminen jonka kanssa keskustelin aikasemmin...Ja kyllä minun on vaikea uskoa että mj:llä olisi paljon faneja... ;)mutta tietysti onhan jammullakin faninsa... ;)
- Mä vaan...
gfdas kirjoitti:
olkaa nyt jo teemut ja timot aukomatta päätänne
Michael on syyllinen... Tuskimpa se oliko se nyt 13w poika nii et tuskimpa se tollasta on päästään keksiny...
- Eräs MJ-fani
Mä vaan... kirjoitti:
Michael on syyllinen... Tuskimpa se oliko se nyt 13w poika nii et tuskimpa se tollasta on päästään keksiny...
Rahan kiilto silmissä voi pistää kenet tahansa laskettelemaan jos jonkin moista luikuria, varsinkin kun on armas äitimuori valmentamassa...
Toisekseen oikeudessa kuultiin todistajaa joka kertoi nähneensä Gavinin ja tämän veljen itse ryypiskelemässä, tekemässä pahojaan jne. - Jurppa vaa...
yoyo kirjoitti:
michael sanoo dokumentissa että hänelle on tehty 2 leikkausta hänen musitaakseen
Kuinka ihminen ei voi muistaa edes sitä,monessako leikkauksessa on ollut.Miten tommoseen voi luottaa..
- Hannele
Tunnetkos mokoman ihan henk.koht. kun tiedät mukavaksi ihmiseksi? Oikea luonne ei useinkaan näy imagon läpi, edes faneille.
- purdy
Jurppa vaa... kirjoitti:
Kuinka ihminen ei voi muistaa edes sitä,monessako leikkauksessa on ollut.Miten tommoseen voi luottaa..
Anti-Jacksonille ja muille:
MJ sanoi tehneensä kaksi leikkausta nenäänsä, jotta pystyisi hengittämään paremmin laulaessa. Kurkusta ei ollut puhettakaan.
Minä en usko, että Jackson on tehnyt vain kaksi leikkausta, mutta en myöskään usko siihen, että hän "on syyllinen koska valehteli leikkauksistaan". Ei se nyt ihan noin mene. - fanius sumentaa
Voihan helvata! kirjoitti:
Kirjotat täyttä sontaa.
Olet todella typerä!
Sillälailla...
Seuraas muuten aikaasi.
Etkä ole ainoa.Hah no onko sinulla oikeus väittää pikkupoikaa valehtelijaksi vain sillä nojalla että olet kova Jackon fani? Amerikassa sitä paitsi valamiehistö systeemi on varsin epävarma, käsittääkseni sen pitää päästä yksimielisyyteen ja se joka jaksaa kauiten jauhaa pointtiaan saattaa hyvinkin "voittaa" valamiehistössä. Korjatkaa jos olen väärässä.
- uskomatonta
Miihkali kirjoitti:
Uskomatonta, että se todettiin syyttömäksi. :o
Vankilaan vaan koko äijä. Perkele...Mä en todellakaan kykene ymmärtämään miten se voidaan taas päästää vapaaks. Selvästi sairas henkilö jota on aiemminkin syytetty lapsien hyväksikäytöstä! On se niin saatanan väärin ettei tuomita taaskaan kun rahalla saa vapauden ja lasten sisimpään jää ikuiset arvet. Jenkeissä köyhät jotka varastaa kaupasta on linnassa ja maikol ei.
- Nilah
Salppari kirjoitti:
Jos sun elämäsi menee piloille jos joku laulaja joutuu poseen niin ei hyvin mene.
Ja sanon tän ihan puolueettomasti, ei Jackson ole sen kummosempi kun kukaan meistä.
Ja mä en sano tätä sen takia, et inhoisin Jacksonia, en oo fani, mutten vihamieskään, se on mulle yks ja sama.
Mä oon silti sitä mieltä, että ei niillä valamiehillä olisi ollut muutenkaan pokkaa sitä linnaan pistää. - Eräs MJ-fani
Nilah kirjoitti:
Jos sun elämäsi menee piloille jos joku laulaja joutuu poseen niin ei hyvin mene.
Ja sanon tän ihan puolueettomasti, ei Jackson ole sen kummosempi kun kukaan meistä.
Ja mä en sano tätä sen takia, et inhoisin Jacksonia, en oo fani, mutten vihamieskään, se on mulle yks ja sama.
Mä oon silti sitä mieltä, että ei niillä valamiehillä olisi ollut muutenkaan pokkaa sitä linnaan pistää.No ei tietenkään, sellaisilla läpimädillä todistuksilla/syytteillä ketään saada poseen.
- nonblue
En usko että yksikään MJ:n fani on kykenevä todella sanomaan hänen persoonastaan mitään. On perusteetonta sanoa, että hän on "ihmisenäkin mukava". Tervetuloa takaisin maanpinnalle! Tai ehkä olet MJ:n lähempi ystävä, enhän minä sitä tiedä. Muussa tapauksessa, ihmiset, älkää tehkö yleispäteviä arvioitanne julkimoiden persoonallisuuksista. Kiitos.
- sammoo mieltä
uskomatonta kirjoitti:
Mä en todellakaan kykene ymmärtämään miten se voidaan taas päästää vapaaks. Selvästi sairas henkilö jota on aiemminkin syytetty lapsien hyväksikäytöstä! On se niin saatanan väärin ettei tuomita taaskaan kun rahalla saa vapauden ja lasten sisimpään jää ikuiset arvet. Jenkeissä köyhät jotka varastaa kaupasta on linnassa ja maikol ei.
rahalla saap ja hevosella pääsee!! ei se ihan terwe ainaskaan ole oli tauti mikä hyvänsä... sirkusta koko oikeudenkäynti!!
- Sivusta seuraaja
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Rahan kiilto silmissä voi pistää kenet tahansa laskettelemaan jos jonkin moista luikuria, varsinkin kun on armas äitimuori valmentamassa...
Toisekseen oikeudessa kuultiin todistajaa joka kertoi nähneensä Gavinin ja tämän veljen itse ryypiskelemässä, tekemässä pahojaan jne.On totta, että monella voi tälläisessä tapauksessa olla rahastus mielessä, mutta toisaalta totta on myös se, että rahalla myös hiljennetää monta tärkeää suuta. Rahan valta on ihmeellinen =)
- IhmeTyyppi
Himmee se kyllä on......Sitä äijää on syytetty millon mistäki, ni mä en usko enää yhtään mihinkään, sitäpaitsi ( ei pahalla, jos joku fani lukee tän)Must tuntuu et sil viiraa muutenki päästä.
mä en ois mistään hinnasta menny mihinkään kauneusleikkaukseen ihon varin takia.
Se nyt vast hulluu onki! - yksi pieni vain
uskomatonta kirjoitti:
Mä en todellakaan kykene ymmärtämään miten se voidaan taas päästää vapaaks. Selvästi sairas henkilö jota on aiemminkin syytetty lapsien hyväksikäytöstä! On se niin saatanan väärin ettei tuomita taaskaan kun rahalla saa vapauden ja lasten sisimpään jää ikuiset arvet. Jenkeissä köyhät jotka varastaa kaupasta on linnassa ja maikol ei.
törkeetä!!!!lasten hyväksi käytöstä syytteen saanut michael jackson on pedofiili.kuinka ne voi vaan päästää takas maailmalle kulkeen ton pediksen.luin lehdistki et michaelilla on elokuva-teatteri jossa on penkkien sijaan sängyt......arvaatkaas kuinka syvälle sieluun niille lapsille on jäädyt arvet ja kuinka suuret!!!!!kuika joku voi olla jackon fani...eli kun halusit michaelin vapaaks haluut et lisää lapsia joutuu kärsiin........ei niil ois ollu pokkaa laittaa sitä vankilaan mut silti!!!!!!!!
- kids4ever
anni kirjoitti:
JA mistähän SINÄ voit tietää näin suomesta asti
hänen SYYLLISYYDESTÄ!!!!
kukaan meistä ei tiedä asiaa henkilökohtaisesti, mutta eiköhän USAN:n oikeusjärjestö ole sen tarkalleen tutkinut!
tässä kävi näin.
ja jos lapsista tykkää (en tarkoita seksuaalisesti!), niin siinä ei ole mitään väärää.Minäkin rakastan lapsia niin paljon, että mielelläni heitä ikkunasta roikotan. Whii! xD
- Riiu
Mä vaan... kirjoitti:
No Rahastahan keksitään vaikka mitä.. vai eikö sulle pari milliä kelpais??
- iippo
yksi pieni vain kirjoitti:
törkeetä!!!!lasten hyväksi käytöstä syytteen saanut michael jackson on pedofiili.kuinka ne voi vaan päästää takas maailmalle kulkeen ton pediksen.luin lehdistki et michaelilla on elokuva-teatteri jossa on penkkien sijaan sängyt......arvaatkaas kuinka syvälle sieluun niille lapsille on jäädyt arvet ja kuinka suuret!!!!!kuika joku voi olla jackon fani...eli kun halusit michaelin vapaaks haluut et lisää lapsia joutuu kärsiin........ei niil ois ollu pokkaa laittaa sitä vankilaan mut silti!!!!!!!!
jos rahaa yhtä kuin syytön
- hmm...
mistäköhän hän luulee tietävänsä yhtään mitään millainen ihminen tämä kyseinen henkilö on, ja mitä hän on tehnyt???
kysynpä vaan...
tai kukaan teistä!?!
henkilökohtaisesti ajattelen...kaikessa on ollut kyse vain rahasta!!!! - "ihailija"
Harmittaa niin paljon kun MJ ei päässyt vankilaan. Vaikka hän on tehnyt niin typeriä tapauksia.....
- MJ fan
Jurppa vaa... kirjoitti:
minäkään en henkilökohatisesti usko että nenää on leikattu vain kaksi kertaa.. ja kyllä muitakin kasvon osia on fiksattu..
mutta MITÄ väliä sillä on??eikö se ole michaelin oma asia???
vai avaudutko sinä kaikille tuntemattomille esmimerkiksi omasta seksielämästä?!
jos joku kysyy sinulta jotain äärettömän henkilökohtaista ja sanot että et kommentoi tai keksit pienen valheen niin tekeekö se sinusta pedofiilin???TUSKINPA - mahtava mies=)
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Touché. Miten sinä sitten voit väittää häntä pedofiiliksi, kun et häntä tunne?Tässä juuri kuuntelen michaelin biiséjä, ja mietin et on se oikeesti niin vitun siisti mies musiikki on niiiiiiiin kurkoo se tanssi kaikki wau... mutta oikeesti meikä on oikeesti niin uskollinen fani michaelille, oon lukenu siit niin paljon et pystyn melkein vannoo et se on syytön tohon pedofiili juttuun... se jätkä kyllä RAKASTAA lapsii (se huomaa) mut ei sil taval!!! Michael on hieno mies! se muistetaan viel 100 vuoden jälkeen... mutta varmasti muistetaan myös kaikki muut aikojensa eläneet musiikki tähdet,sitä en mee väittää! zemii michaelille ja toivottavasti siit viel kuullaa musiikin parissa=)
- helehoo
hmm... kirjoitti:
mistäköhän hän luulee tietävänsä yhtään mitään millainen ihminen tämä kyseinen henkilö on, ja mitä hän on tehnyt???
kysynpä vaan...
tai kukaan teistä!?!
henkilökohtaisesti ajattelen...kaikessa on ollut kyse vain rahasta!!!!Kukaan täällä ei tiedä onko Jackson syyllinen vai syytön joten... ei tarvi änkyttää omaa kantaansa.
- pekkanen
anni kirjoitti:
hänen SYYLLISYYDESTÄ!!!!
tässä kävi näin.
ja jos lapsista tykkää (en tarkoita seksuaalisesti!), niin siinä ei ole mitään väärää.hei anne, käyppäs lukemassa mitä valamiehet oikeasti sanoivat jacksonista
http://www.theaustralian.news.com.au/common/story_page/0,5744,15618229^601,00.html
Eli kyse on siitä että todisteita ei ollut tarpeeksi tähän (miten voisikaan olla kun on kaiken maailman turvajärjestelmät makuuhuoneessa) mutta hekin ajattelevat jacksonin olevan syyllinen. - samaa mieltä
anni kirjoitti:
hänen SYYLLISYYDESTÄ!!!!
tässä kävi näin.
ja jos lapsista tykkää (en tarkoita seksuaalisesti!), niin siinä ei ole mitään väärää.Olen kanssasi samaa mieltä, olet oikeudenmukainen ihminen
- hesast oleva
kyl "jammusetä" on kans syytön! ei siin mitää pahaa jos tykkää lapsista! jammu on kans tosi ihana ihminen!
- Tiineri
MICHAEL JACKSON ON JUMALA. SINULLA EI SAA OLLA MUITA JUMALIA!
Hän oli syytön koko ajan, tiesin sen.- kärähtää
seuraavan kerran.....toivottavasti saa edes sillon tuomion. ja onko kukaan koskaan verrannut kadonneiden lasten listaa mj:n lähellä pyörineisiin?
- niitä
kärähtää kirjoitti:
seuraavan kerran.....toivottavasti saa edes sillon tuomion. ja onko kukaan koskaan verrannut kadonneiden lasten listaa mj:n lähellä pyörineisiin?
on haudattu sen palatsien alueille?
- määää
niitä kirjoitti:
HYI VITTU!!!!!!!!!!!! SE ON PEDOFIILI!!!! PORNOLEHESTÄ JOSSA OLI PORNOKUVIA YLI 50 VEE MIEHISTÄ LÖYTY SEN JA PIKKUPOJAN SORMENJÄLET!!!! MITEN TE JA NE TUOMARIT JA VALAMIEHISTÖ JA MUUT HOMOT VOITTE OLLA NIIN TYHMIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Eräs MJ-fani
määää kirjoitti:
HYI VITTU!!!!!!!!!!!! SE ON PEDOFIILI!!!! PORNOLEHESTÄ JOSSA OLI PORNOKUVIA YLI 50 VEE MIEHISTÄ LÖYTY SEN JA PIKKUPOJAN SORMENJÄLET!!!! MITEN TE JA NE TUOMARIT JA VALAMIEHISTÖ JA MUUT HOMOT VOITTE OLLA NIIN TYHMIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Look who's talking! :D Se oli kylläkin ihan normaali heteropornolehti. Joten ole jo hiljaa kun et mistään mitään tiedä!
- Helmi!
niitä kirjoitti:
Ajojahti hirveä.Onneksi järki voitti.
- Justnäin
määää kirjoitti:
Oikeinkirjoitus on niin loistavaa... Ja kaikki muukin. Mun näkökulmani asiaan perustuu täysin aiempiin samankaltaisiin tapauksiin. Jenkkilässähän on artisteja haastettu ihan helvetinmoisella vauhdilla. Varsinkin metalyhtyeitä, tässä tapauksessa on popartisti kyseessä. Ozzy, Iron Maiden, Death, AC/DC ja ties kuinka monia raskaamman rockin miehiä on ollut oikeuden edessä. Deathin kohdalla tehty syytös näistä naurettavimpia. Jotkut typerät jenkkiteinipojat olivat raiskanneet ja tappaneet toisen tytön. Kuka on niin tyhmä, että menee tekee tollasta. Kai sitä nyt omaakin järkeä päästä löytyy, ei kaikkea kannata uskoa.
- Melko puolueeton
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Look who's talking! :D Se oli kylläkin ihan normaali heteropornolehti. Joten ole jo hiljaa kun et mistään mitään tiedä!
Siis Jackson oli lueskellut vain "normaalia heteropornolehteä", jonkun alaikäisen pojan kanssa?
Sekös on sitten NORMAALIA toimintaa sun mielestä? Oli Jackson sitten miten lapsenmielinen hyvänsä.
- julli
jackko pitäs tappaa tolla kusipää
lasten ahistelija- antimjvihaaja
sinut tässä pitäisi tappaa jos joku!!
ei kenelläkään ole mitään näyttöä jackon syyllisyydestä koska hän ei ole SYYLLINEN!!
luovuttakaa jo kun ette mistään mitään tiedä!! - jio
antimjvihaaja kirjoitti:
ei kenelläkään ole mitään näyttöä jackon syyllisyydestä koska hän ei ole SYYLLINEN!!
luovuttakaa jo kun ette mistään mitään tiedä!!ja sä tiedät?????
- ....
antimjvihaaja kirjoitti:
luovuttakaa jo kun ette mistään mitään tiedä!!Sinulle myös:antaisitko oman lapsesi Jacksonille yöksi?
- toinenlakimies
jio kirjoitti:
ja sä tiedät?????
Jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan, helvetin tahvo. Ja nyt ei todistettu, itke sitä.
- antimjvihaaja
jio kirjoitti:
ja sä tiedät?????
luultavasti paremmin kuin sinä!!
- antimjvihaaja
.... kirjoitti:
Sinulle myös:antaisitko oman lapsesi Jacksonille yöksi?
voi helvetti ei ole kyse siitä että antaisinko minä tai joku muu lapseni jackolle yöksi..
vastaus on kuitenkin että en.niinkuin en antaisi lapsiani kenellekkään jota en henkilökohtaisesti tunne!mutta jos olisin michaelin ystävä lapseni saisivat varmasti vierailla jackon luona!
jos joku ei tahdo antaa lapsiaan jackon hoteisiin tarkoittaako se että on pedo?EI!
te ette ymmärrä kuinka asian vierestä kysymyksenne ovat..
JACKO=SYYTÖN JA SILLÄ SIISTI! - japi
sulla on varmaan aina tuo sama ratkaisu kaikkeen mikä ei mahdu sun ahtaaseen maailman kuvaa. Sulle on oikeusvaltio vieras käsite.
- ööp
antimjvihaaja kirjoitti:
luultavasti paremmin kuin sinä!!
mitenkä helvatussa voit tietää,onko maikkeli syytön vai ei..?? TÄH !!
tunnetko "jaakonpojan" jotenkin henkilökohtaisesti,eli ootko hinkannu ittees kattomalla mj: aitoa ja alkuperäisen väristä nenää ???
vai mistä voit niin varmaksi todeta..musta tuntuu että sulle mj.n ns huippumusa on parasta mitä mailmassa on ja muuta elämää ei oo.. kasva jo aikuiseksi saatanan kurapöksy -> LUE: pissis !! - ÖÖP
antimjvihaaja kirjoitti:
voi helvetti ei ole kyse siitä että antaisinko minä tai joku muu lapseni jackolle yöksi..
vastaus on kuitenkin että en.niinkuin en antaisi lapsiani kenellekkään jota en henkilökohtaisesti tunne!mutta jos olisin michaelin ystävä lapseni saisivat varmasti vierailla jackon luona!
jos joku ei tahdo antaa lapsiaan jackon hoteisiin tarkoittaako se että on pedo?EI!
te ette ymmärrä kuinka asian vierestä kysymyksenne ovat..
JACKO=SYYTÖN JA SILLÄ SIISTI!Hei, KUINKA VITUSSA SEN JOKU VOI TIETÄÄ 666 % VARMASTI MITÄ SE ON TEHNYT,PAITSI TIETYSTI ÄIJÄ ITTE?? TUSKIN SINÄKÄÄN MIKÄÄN PUHTOINEN PULMUNEN OLET.. STANA
- Otzi
Mahtaa peniskan vamhempia pänniä kun eivät saanet
rahaa, hyvä juttu.
Eläköön Jackston.- mutta
Rahat meni jyrylle ja oikeuden tuomareille.Tässä taannoin yksi keuhkosyöpäläinen jakoi tuomareiden ja valamiesten kanssa useampia miljardeja tupakkayhtiöiden rahoja. Ihan vastaava tapaus, raha ratkaisi.
- sais
koko aijän , sen verran vajaa se on
- dust däi
näin on tappakaa se.. vajaa mikä vajaa... biiloblondi se on..
- japi
dust däi kirjoitti:
siis vajaus ja piiloblondius riittää tuomioon. hyvä pojat.
- "valvoja"
dust däi kirjoitti:
Lue keskustelun ohjeet ennen kuin kirjoitat viestin. Valvooko tätä kukaan???
- ihan
japi kirjoitti:
siis vajaus ja piiloblondius riittää tuomioon. hyvä pojat.
hyvin
- sais
koko aijän , sen verran vajaa se on
- jgfkdosp
kehottaisin sinua lukemaan suomi24:n säännöt uudemman kerran!
- ippeli65
mielummin munista hirtää
- japi
jgfkdosp kirjoitti:
kehottaisin sinua lukemaan suomi24:n säännöt uudemman kerran!
nämä henkilöt ei säännöistä piittaa silti he ovat lukemassa lakia muille sieltä yksinkertaisemmasta päästä
- sentään
ippeli65 kirjoitti:
mielummin munista hirtää
Oikeinko munista hirttää?
Mene lapsi äitisi kainaloon.. - mie vaa
michael on sikakomee ja ihana sekä herkkä ihmine. kyl se ihmine joka ei maikölist tykkää on ite vajakki, perkele! M.J
- Helevetin pennut
Olkaa jo linnut hiljaa siellä ja poikaset palatkaa pesäkoloihinne. Ja mitä tulee popin kuninkaaseen niin se ei ikinä ole Jacko.
- shadow
Mun mielestä uskomattominta koko roskassa oli se, millasia juryn jäseniä hankittiin; valkoihosia perheenäitejä!
Mitä järkee pitää oikeudenkäyntiä jonka PITÄIS olla ´reilu´ jos juryyn ettimällä etitään mitä todennäköisimpiä M:n vastustajia??? Eikös aina kuuluteta että oikeudenkäynti on reilu eikä manipuloitu juttu, ja jury puolueeton?- noora
minä en välitä minkälainen ihminen jackson on, en välitä onko hän raiskannut pikkupoikia, en välitä kuinka monta kertaa hän on käynyt leikkauksessa, välitän vain hänen musiikistaan. michaelin musiikki on mitä parhainta, ja en ainakaan lopeta sen kuuntelemista vaikka michael raiskaisi kaikki lapset amerikassa. en välitä, koska kuuntelen hänen musiikkiaan ja siihen ei voi vaikuttaa mitkään oikeudenkäynnit ja leikkaukset. huutomerkki.
- Peter.pan
Mää johonkin alkuskandaaliskeidaan vastasinkin, etten usko Michaelin olevan syyllinen, mutta jenkkiläiset on niin sairaita kansakuntana, että kaikenlaista loskaa voi heitellä.
Lapsista oikeasti välittävän on nykypäivänä hyvin vaikeaa ns. leikkiä joutumatta leimatuksi. Hirveesti asiaa ajaa Suomalainen oikeuslaitos, joka antaa todella törkeistäkin pedofiilijutuista vain ehdollisia tuomioita eli laki suojelee syyllistä. ( mutta on todella hyvä ettei syyttömiä, kuten pikku Miikhaelia rangaista ).
Mitenkäs se nyt Jacksonin pojan oikeusturvan laita on, taitaa olla turhasta hölynpölystä tullu aikamoiset ansionmenetykset, juuri kun musiikki oli mitä humaanimpaa. Noh, jospa se vielä paranisi.
PS: en ole mikään fani Jätkä ois joutanut kyl vankilaan!
Miksiköhän sitä on sitten syytetty jo toistamiseen, vaikka on "syytön"?
Kaikki pedofiilit pääsee niin helpolla, jollain ehdollisella vankeusrangaistuksella ja sitten vaan muuttavat toiselle paikkakunnalle ja sama meno jatkuu...
No, jokainen voi olla asiasta eri mieltä...- noora
entäpä jos jotkut älypäät ovat keksineet alkaa syyttämään jackoa raiskauksesta ym., koska häneen on kohdistunut niin monta syytöstä. entäpä jos jotkut rahapulassa olevat perheen äidit päättäisivät tehdä perättömiä syytöksiä rahan takia. niitä sairaita ihmisiä löytyy, ja puhun myös muistakin kuin pedofiileistä.
- ......
No kiva. Antaisitko oman lapsesi yöksi sinne tai edes viettämään aikaa kaksin tämän idolisi kanssa kys.epäkohdan tultua julki?
- noora
niin en. en missään nimessä vaikka ei olisikaan raiskannut ketään, nimittäin en päästäisi lastani kenenkään tuntemattoman luokse yötä. musiikista välitän. piste.
- ....
noora kirjoitti:
niin en. en missään nimessä vaikka ei olisikaan raiskannut ketään, nimittäin en päästäisi lastani kenenkään tuntemattoman luokse yötä. musiikista välitän. piste.
...älä selitä. Jos olisit todella sitä mieltä että idolisi olisi syytön, vastauksesi olisi ollut toinen. Ja eikai kukaan vieraan matkaan laske, kyseessä olikin JOS tietäisit tyypin hieman lähemmin. Antaisitko silloin vaikka tietäisit hänen"syyttömyytensä"julki tulleista syytöksistä huolimatta?
Totuus on, että raha on se mikä ratkaisee. Jokainen jolla sitä on tietää tämän. - antimjvihaaja
.... kirjoitti:
...älä selitä. Jos olisit todella sitä mieltä että idolisi olisi syytön, vastauksesi olisi ollut toinen. Ja eikai kukaan vieraan matkaan laske, kyseessä olikin JOS tietäisit tyypin hieman lähemmin. Antaisitko silloin vaikka tietäisit hänen"syyttömyytensä"julki tulleista syytöksistä huolimatta?
Totuus on, että raha on se mikä ratkaisee. Jokainen jolla sitä on tietää tämän.vaikka pitää michaelia syyttömänä, tarkoittaako se että täytyy päästää omat penikat nukkumaan vieraan miehen luokse??
en minä päästäisi lapsiani naapurin sedänkään luo.. hei sehän on sitten varmaan pedofiili...
outo logiikka sulla - ......
antimjvihaaja kirjoitti:
vaikka pitää michaelia syyttömänä, tarkoittaako se että täytyy päästää omat penikat nukkumaan vieraan miehen luokse??
en minä päästäisi lapsiani naapurin sedänkään luo.. hei sehän on sitten varmaan pedofiili...
outo logiikka sulla...vai onko lukihäiriö? Eikai KUKAAN antaisi ventovieraan mukaan. Kysyin JOS olisi tuttavalliset välit. Käsittääkseni tyyppi on nimenomaan lämmittänyt poikien vanhempia mm soittelemalla, lahjomalla ja tehden itseään tutuksi luottamuksen voittaakseen.
Jos nyt ajattelet niinkin epärealistisesti että alkaisikin soittelemaan sulle ja lahjomaan tehden itseään tutuksi ja sitte ku voisit sanoa"tuntevasi", niin antaisitko pikkupoikasi yöksi? - japi
...... kirjoitti:
...vai onko lukihäiriö? Eikai KUKAAN antaisi ventovieraan mukaan. Kysyin JOS olisi tuttavalliset välit. Käsittääkseni tyyppi on nimenomaan lämmittänyt poikien vanhempia mm soittelemalla, lahjomalla ja tehden itseään tutuksi luottamuksen voittaakseen.
Jos nyt ajattelet niinkin epärealistisesti että alkaisikin soittelemaan sulle ja lahjomaan tehden itseään tutuksi ja sitte ku voisit sanoa"tuntevasi", niin antaisitko pikkupoikasi yöksi?Sullahan tuntuu olevan tietoa. Olit varmaan todistamassakin oikeudessa? vai oletko vaan lukenut keltaista lehdistöä.
- ....
japi kirjoitti:
Sullahan tuntuu olevan tietoa. Olit varmaan todistamassakin oikeudessa? vai oletko vaan lukenut keltaista lehdistöä.
Siinä missä sinulla syyttömyyden puolesta. Vai oletko läheinenkin kys henkilön kanssa kyetäksesi oleman varma syyttömyydestä....
- jackson on runkkari
siinä sen näkee taas jos on rahaa ja valtaa
ei joudu vastuuseen!
O,J simpson,michael jackson jne.....- syyttäjä
Michael Jackson muka syytön ja paskat, kai te kaikki tiedätte millainen on ameriikan oikeuslaitos, se ei ole edes verrattavissa suomen vastaavaan, siellä pääsee pinteestä jos vain on rahaa. Amerikassa juristien yms. lakimiesten asema on huomattavasti parempi, ties millaiset huippujuristit Jackson on palkannut itselleen.
Itsestään selvä että Michael on pedofiili, oikeusdessa puollustus voi helposti vedota lasten tietämättömyyteen ja uskottavuuteen, harva kymmen vuotias saisi päähäänsä mennä kertomaan vanhemmileen ,että naapurin setä hyväksikättää heitä, ja jos niin uskottavuus on omaa luokkaansa. Kai tiedätte miten lapsiin suhtaudutaan... Suomessakin.
- voi olla...
TOTTA! Voi jumankauta...
- Henna
Hui on kyllä todella pelottavaa, että ihmiset voivat puhua ihmisestä jumalana. Mun on hirvittävän vaikeeta käsittää, että miten ihmiset voi suhtautua noin intohimoisesti johonkin tuiki tuntemattomaan ihmiseen, ja että Hänen musiikkinsa on auttanut minut vaikeiden aikojen yli.... HOHHOH! Toivottavasti olette 14-vuotiaita, mutta jos olette aikuisia ihmisiä, niin sairasta. Sitä paitsi Miikkael vaikuttaa olevan päästään hieman pipi, ei kukaan "normaali" ihminen valkaise naamaansa ja roikota lastansa parvekkeelta. Sympatiat ovat toisaalta hänen puolellaan, ei sairasta ihmistä noin saa jahdata.
- ...vastatkaa nyt....
...kuinka moni antaisi lapsensa Jacksonille yökylään?
- cfdhgd
mitä helvetin väliä on sillä kuka antaisi lapsena jackolle yöksi..??
antaisitko itse omat kakarasi minun luokseni?
et varmaankaan..sekö tarkoittaa että minä olen syyllistynyt rikokseen?? - ....monta väärin ymmärtänyt...
Niinpä. Yksikään ei antanu myöntävää vastausta. Ja nää hörhöt ketkä hikoo siitä että kuka nyt TUNTEMATTOMALLE, lukekaa aiempi teksti. EI OLE KYSE TUNTEMATTOMASTA JOS ON TEHTY TUTTAVUUTTA MM SOITTELEMALLA, LAHJOMALLA JA ITSEENSÄ TUTUSTUTTAMALLA.
Sori vaa, ette vakuuta edes itseänne. - Eräs MJ-fani
....monta väärin ymmärtänyt... kirjoitti:
Niinpä. Yksikään ei antanu myöntävää vastausta. Ja nää hörhöt ketkä hikoo siitä että kuka nyt TUNTEMATTOMALLE, lukekaa aiempi teksti. EI OLE KYSE TUNTEMATTOMASTA JOS ON TEHTY TUTTAVUUTTA MM SOITTELEMALLA, LAHJOMALLA JA ITSEENSÄ TUTUSTUTTAMALLA.
Sori vaa, ette vakuuta edes itseänne.No katsos kun tyhjästä on paha nyhjästä... Kun ei sitä jälkikasvua ole.
- .....
Eräs MJ-fani kirjoitti:
No katsos kun tyhjästä on paha nyhjästä... Kun ei sitä jälkikasvua ole.
.... satuin ja annan typeryytenne anteeksi nimenomaan siksi että varmaan suurin osa näistä"faneista"on vielä itsekkin niin kovin pieniä, etteivät varmaan edes kunnolla tiedä mitä sana"lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö"tarkoittaa.
Aikuinenn ihminen osaisi orientoitua ajatukseen"jos"minulla olisi lapsia...... - Eräs MJ-fani
..... kirjoitti:
.... satuin ja annan typeryytenne anteeksi nimenomaan siksi että varmaan suurin osa näistä"faneista"on vielä itsekkin niin kovin pieniä, etteivät varmaan edes kunnolla tiedä mitä sana"lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö"tarkoittaa.
Aikuinenn ihminen osaisi orientoitua ajatukseen"jos"minulla olisi lapsia......Kaikki aikuiset eivät vain halua lähteä mukaan sinun sairaaseen fantasiaasi.
- asianajajat
Kateelliset ja ymmärtämättömät köyhät yrittivät rahastaa?
Tai michaelilla oli varaa palkata parhaat asianajajat, jotka voittivat ?
Niin tai näin jehovantodistaja-perheen kasvattina poika on saanut kokea kaikenlaista, josa vieläpä isänsä tai muiden hyväksikäytön uhrina itsekin?
mene ja tiedä, mutta surkea elämänkohtalo kaverilla, mutta onneksi musiikinlahjat ovat antaneet lohtua haavoihin ja on poika saanut muutaman unelmansa täyttää "omassa paratiisissaan" ... - Samir
I LOVE MJ AND ALSO I LOVE EVRY ONE WHO LOVE MJ
HE IS THE BEST!!!!!!!!- JOO SAMAA MIELTÄ....!!!!!!!!!
MÄKI RAKASTAN JAMMUU JA KAIKKIA KETKÄ RAKSTAA JAMMUA....JAMMU-SETÄ ON SUOMEN MICHAEL JACKSON... :) :) :) :) :)....JEE...
- rakastunut3
...Michael Jacksonin syyttäjät ovat vain olleet rahanperässä.. Tai voi olla että Michael Jackson on sairautensa vuoksi tehnyt jotakin hullua, kuten lasten seksuaalista hyväksikäyttöä. Kukaan ei voi koskaan tietää! Se mie on kyllä sekaisin jo päästään.. Kyllä, mutta siinäpä se :)
O.J.Simpsonkin aikoinaan!
Taas todiste siitä että kun on julkisuudenhenkilö In Good Old U.S.A. ja omaat tarpeeksi hyvät asianajajat,sekä sattuu lahopäinen valamiehistö niin ei etenkään tummaihoista tuomita muusta kuin raiskauksesta korkeintaan.
Michael Jacksonia on viirannut päästä ja pahasti jo vuosikymmeniä niin ehkä oikea paikka olisikin laittaa loppuiäksi mielisairaalaan..- voitto
Olen sitä mieltä että media,on julkinen anteeksipyynnön velkaa jacksonille, kun
on yrittännyt vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin,
tuomitsemalla häntä etukäteen,
olen silti ilonen, että luottamalla omaan vaistoon,
ja puolustamalla häntä julkisesti, tää päivä on kun voitto - ASKD
Mistähän johtuu että pedofiilin maine on roikkunut kintereillä vuosikaupalla?
Ettei sittenkin olisi asiassa perää? p-amerikkalaisen oikeuden päätös ei mikään syyttömyyden tae ole, vrt. O.J. Simpson... - 1966
Syytön vai syyllinen,vai oliko Jackson
liian kova tähti syylliseksi?- TooSweet
No kyllähän te tiedättä miten se jenkkilässä toimii. Liian suuri tähti vankilaan, joten ei valamiehet uskaltaneet tuomita. MJ on järkensä menettänyt friikki ja tuollaiset hullut pitäisi viedä saunan taakse.
- Vankilaan vaan!
Mun mielestä kyllä Jackson ois joutanu vankilaan. Siis ei huvikseen, vaan mun mielestä hän ei oo syytön! Syyllistyny ainakin joihinkin näistä. Kun sain kuulla että Jacko on syytön, tuli sellanen tunne, että ei per****! Mitä ihmettä? No, mutta oikeus on jutun päättäny. Ei voi mitään.. :/
- summerbeach
Miksiköhän sinun mielestä hän pitäisi joutua vankilaan,oikeus on tutkinnut ,ja hän on syytön,
johtuukohan sinun mielipide mediasta, joka on toinen rahaahne,ja halunnut myydä sinulle juttuja,
Milloikohan ihmiset oppii ajattelemaan omilla aivoilla, että ei kulke niin kun sakasan aikana suoraan junaan
- volvoboost
ky se lapsen raiskaaja oli saanu vankilaan joutuu...olis saanu kokee saman minkä niille mukuloille teki.
- duvie-westcott
Teilläpä ei satu olemaan mitään todisteita että Jackson ois pedari? Joku pikkupentu puhunut pelkkää paskaa samoin sen huora äiti. Onneksi valamiehistö ei mennyt tuollaiseen kusetukseen..
- volvoboost
duvie-westcott kirjoitti:
Teilläpä ei satu olemaan mitään todisteita että Jackson ois pedari? Joku pikkupentu puhunut pelkkää paskaa samoin sen huora äiti. Onneksi valamiehistö ei mennyt tuollaiseen kusetukseen..
tääl oikeen fanaatikko on taas puolustamas pikku mikkoa, ettei se vaan olis sittenkin raiskannu pari pikku persettä.
- The Hoplite
duvie-westcott kirjoitti:
Se on syyllinen ja melko selvästi. Joku tossa sano että 50v ukkojen pornolehdestä olis löytyny sen ja jonkun lapsen sormenjäljet ja joku sitten puolusteli, että "ei se ollu ku joku tavallinen pornolehti". Onko se nyt muka mikään puolustus? Se on kyllä minusta ihan sama millasta se porno on jos sitä kattelee joittenki pikkupoikien kanssa. Sitähän on ilmeisesti käytetty itteensäkin hyväksi joskus pienenä, monet niistä joita on käytetty lapsena hyväksi on pedofiilejä. En tietenkään tarkota, että läheskään kaikki. Suurimmasta osasta tulee ihan normaaleja. Amerikassa on monet ihmiset kyllä täysiä kusipäitä ja väittää jotain ihan täyttä paskaa, että sais jonkun toisen miljoonat, mutta onhan se nyt hieman outoa, että aikuinen mies viettää niin paljon aikaa pikkulasten kanssa. Minä olen koittanu katsoo asiaa mahdollisimman puolueettomasti, mutta minusta Jackson on kyllä silti syyllinen. Sillähän on se talokin täynnä jotain nukkeja ja vastaavia leluja. Toisaalta sitä kautta asian voisi ajatella niinkin, että Jackson on vain jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt tai muuten vain lapsenomainne siitäkin luki jotain joskus jossain lehdessä. Sehän selittäisi halun olla pikkulasten kanssa. Ei varmaan koskaan tule selviämään onko se oikeasti syyllinen vai syytön, mutta minun mielestäni se on todistettavasti syyllinen ja amerikan oikeusjärjestelmä meni taas perseelleen.
- Eräs MJ-fani
The Hoplite kirjoitti:
Se on syyllinen ja melko selvästi. Joku tossa sano että 50v ukkojen pornolehdestä olis löytyny sen ja jonkun lapsen sormenjäljet ja joku sitten puolusteli, että "ei se ollu ku joku tavallinen pornolehti". Onko se nyt muka mikään puolustus? Se on kyllä minusta ihan sama millasta se porno on jos sitä kattelee joittenki pikkupoikien kanssa. Sitähän on ilmeisesti käytetty itteensäkin hyväksi joskus pienenä, monet niistä joita on käytetty lapsena hyväksi on pedofiilejä. En tietenkään tarkota, että läheskään kaikki. Suurimmasta osasta tulee ihan normaaleja. Amerikassa on monet ihmiset kyllä täysiä kusipäitä ja väittää jotain ihan täyttä paskaa, että sais jonkun toisen miljoonat, mutta onhan se nyt hieman outoa, että aikuinen mies viettää niin paljon aikaa pikkulasten kanssa. Minä olen koittanu katsoo asiaa mahdollisimman puolueettomasti, mutta minusta Jackson on kyllä silti syyllinen. Sillähän on se talokin täynnä jotain nukkeja ja vastaavia leluja. Toisaalta sitä kautta asian voisi ajatella niinkin, että Jackson on vain jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt tai muuten vain lapsenomainne siitäkin luki jotain joskus jossain lehdessä. Sehän selittäisi halun olla pikkulasten kanssa. Ei varmaan koskaan tule selviämään onko se oikeasti syyllinen vai syytön, mutta minun mielestäni se on todistettavasti syyllinen ja amerikan oikeusjärjestelmä meni taas perseelleen.
"Joku tossa sano että 50v ukkojen pornolehdestä olis löytyny sen ja jonkun lapsen sormenjäljet"
No kait nyt Jacksonin omasta pornolehdestä hänen sormenjälkensä löytyy, mikäs ihme se on?
Silloin kun lehti oltiin asettamassa todistuskappaleeksi, juryn jäsen kysyi että onko lehdestä otettu sormenjäljet. "Ei ole", vastasi poliisin edustaja. Tämän jälkeen lehti oli annettu Gavinille hypisteltäväksi jossakin alkukuulustelussa. No totta kai siitä lehdestä silloin löytyy molempien sormenjäljet..!
Sitten vielä toinen seikka. Mitä luulet, etteikö 13 v. poika ole kiinnostunut pornolehdistä? Ja eikös tuo lehti oltu painettu monta viikkoa väitetyn ahdistelun jälkeen? Oikeudessa todistaja todisti nähneensä Gavinin ja hänen veljensä mm. ryypiskelemässä keskenään. Eli on hyvin mahdollista, että poika on etsimällä etsinyt lehden käsiinsä... - suskis
The Hoplite kirjoitti:
ja miks ihmees liikkeentunnistimet makuuhuoneeseen mennes??
- thm
Ihminen voi olla hyvä laulaja, lahjakas, herkkä mutta silti sangen rikki eli molempia yhtä aikaa. On vakava asia, mitä tietoa Jacksonista on tullut julkisuuteen. Pelottaa lasten puolesta, he ovat hyväksikäyttävän aikuisen käsissä puolustuskyvyttömiä. Jakcson on hieno muusikko, miksi tämä ja se paha, mitä hän todennäköisesti on tehnyt, ei mahtuisi yhteen persoonaan. Tietääkseni Michaelilla on ollut melkoisen kovat taustat.. se, jos mikä saattaa synnyttää mieletöntä lahjakkuutta, mutta myös sen tasoista kipua, kuin hän tuntuu koko olemuksellaan ilmentävän. En tuomitsisi ihmistä, mutta hänen tekonsa voivat silti olla totaalisen vääriä.
No hellou nyt munki puolesta...
Tähän soppaan on laitettu niin älyttömästi mausteita että päämaku on kadonnut, Ehkä ei kukaan tiedä enään totuutta! Vaihtoehtoja on! Mistä sitä tietää jos Maichou on ite palkannu joitaki tähän hommaan, kuuluisuuden takia.- jiikoo
on vanha valkaistu pedo...linnaan vaan.
- minä
Sähän sen varmaan tiiätkin onko se pedofiili vai ei. Tuomarin mukaan ei ole, eli se on sillä selvä.
Enkä kyllä itse usko että Jackson on pedofiili, helppoahan median on ottaa hieman erilainen [=friikki] ihminen hampaisiinsa.
Ja tyhmää verrata Jammua Jacksoniin, eihän niillä Jammun sieppaamilla tytöillä ollut mitään raiskauksen merkkejäkään.
Ei liittynyt asiaan mutta oli pakko sanoa. - Eräs MJ-fani
minä kirjoitti:
Sähän sen varmaan tiiätkin onko se pedofiili vai ei. Tuomarin mukaan ei ole, eli se on sillä selvä.
Enkä kyllä itse usko että Jackson on pedofiili, helppoahan median on ottaa hieman erilainen [=friikki] ihminen hampaisiinsa.
Ja tyhmää verrata Jammua Jacksoniin, eihän niillä Jammun sieppaamilla tytöillä ollut mitään raiskauksen merkkejäkään.
Ei liittynyt asiaan mutta oli pakko sanoa.Jammua vastaan sentään löytyi ihan kunnon todisteet, toisin kuin Jacksonin tapauksessa.
Juryn haastattelutilaisuudessa yksi heistä totesi, että aikajakso, jonka aikana väitettiin hyväksikäytön tapahtuneen, oli todella ristiriitainen muihin väitteisiin.
- Tuuli
Miksi ei voisi kestää sitä, että ihailemansa ihminen tekee pahaa, jopa jotain, mitä ei voi itse millään hyväksyä? Miksi monen fani-ihmisen maailmankuva ei kestä säröjä? Miksi Michael Jacksonin täytyy pakosti olla syytön? Viekö hänen syyllisyytensä, jos syytöksissä onkin perää, arvon musiikilta, sanoituksilta tai niiltä kokemuksilta, joita olet hänen olemassaolonsa kautta saanut? Mielestäni näin ei tarvitsisi olla.
- ensin kirjoittanut!
vankila ei ole oikea paikka ihmiselle joka on syytön, eli siis michaelille..
kantani olisi erilainen jos olisi vankat todisteet siitä että mj olisi tehnyt nuo hirvittävät teot!
en minäkään sentään hyväksikäyttöä hyväksy!
mutta MJ:tä vastaan ei ole minkäänlaisia todisteita ja se saa minut uskomaan että popin kuningas on syytön!jos michael olisi siis joutunut vankilaan kun mitään todisteita syyllisyydestä ei ole, en olisi kestänyt ylipäätään sitä että syytön mies joutuisi vankilaan ja vieläpä kun olen hänen faninsa olisin pitänyt päätöstä erittäin vääränä ja epäreiluna!
mutta onneksi jury teki oikean ratkaisun!
minun maailmankuvani kestää hyvin säröjä, mutta ei vääryyttä!kuten jo edellä mainitsin jos olisi varmat todisteet sille että MJ on syyllistynyt noihin väitettyihin rikoksiin, kuvani hänestä olisi muuttunut..musiikki olisi ollut edelleen hyvää, mutta olisinko voinut kuunnella sitä yhtä antaumuksella?EN!
koska kun kuuntelen MJ:N musaa, se on minulle paljon enemmän kuin parasta musiikkia: siinä on tunnetta..jos olisi käynyt ilmi että musiikin on sanoittanut pedofiili, en olisi voinut kuunnella sitä yhtä vilpittömästi ja olisinko enään fanittanut pedoa?TUSKIN!
mutta michael todettiin syyttömäksi aivan kuten kuuluikin!siispä jatkan fanitusta ja palvomista!
toivottavasti vastaukseni edes hieman tyydytti sinua
- F-16
Asiahan on niin, että laki on kaikille sama, tuomiot vain vaihtelee, raha yleensä kyllä asian kuin asian ratkaisee.
- Elämässä
Virren livertelijä hanki ihmeessä oma elämä jossa on sisältöä.
- katinka
niin,multakin tippui iso kivi sydämmeltä ja vaivihkaa alkoi hymy kirpoamaan huulille..todella ihana uutinen!!! olen aina tiennyt että Michael ei ole syyllinen tai että Hän olisi joku pedofiili..olen luottanut Hänen sanaansa ja luotan edelleen!! ja nyt koko maailma tietää ja se on todistettu ettei Hän ole syyllinen!!! ei voi kukaan enään sanoa että Michael olisi lasten hyväksikäyttäjä,koska Hänet todettiin syyttömäksi!!
ja vielä perään,"michael fan" älä koskaan sano Michaelia Jackoksi,se on haukkumanimi,jota Michael itsekkin vihaa!
Hyvää kesää kaikille Michaelin faneille ja kaikkee onnea Hänen perheelleen,Hänen lapsilleen ja ennen kaikkea Hänelle itselleen!!
U ARE THE KING! - F-16
Otanko tuon kohteliaisuutena?
- Kimmo
Enpä jaksa uskoa Jacksonin syyttömyyteen, on häntä senverran useasti epäilty lapsiin sekaantumisesta ja näiden lasten perheiden lahjomisesta ja uhkaamisestakin, kun on käry meinannut käydä. Itsekin pidän hänen musiikistaan ja en väitä hänen olevan läpeensä paha ihminen, mutta ihmettelen kovasti miten nämä "tosifanit" voivat väittää ettei Michael ole syyllistynyt mihinkään näihin moniin syytöksiin. Mistä ihmeestä me tiedämme mitä hän on lasten kanssa siellä makuuhuoneessa peuhannut. Onhan se kumma ettei tuonikäinen mies ole kunnolla edes seurustellut pidempää aikaa aikuisten kanssa. Dokumentissa Michaelista oli pari viikoa sitten myös aika vakuuttavia epäilyksiä Michaelin elämää läheltä seuranneilta useilta ihmisiltä. Olen seurannut hänen elämäänsä 80-luvulta lähtien ja jo 90-luvulla häntä epäiltiin lapsiin sekaantumisesta. Kyllä minäkin toivon että maailma olisi ihana paikka kaikille elää ja täällä ei tapahtuisi mitään ikävää, mutta en ole niin lapsellinen, että uskoisin Jacksonin syyttömyyteen, vaikka toivoisinkin näin olevan.
Ymmärrän senkin, että on vaikea uskoa todeksi ikäviä asioita henkilöistä, jotka ovat edustaneet itsellemme jotain suurta ja ihailtavaa. Amerikan oikeuslaitos on vain niin kumma että, jos et rysän päältä jää kiinni, niin pääset helposti kuin koira veräjästä. Tai sitten mätkäyttävät useita satoja vuosia vankeutta, vaikkei ihminen edes elä niin kauan. Todellinen paratiisi siis tämä Amerikka. Tuli mieleeni myös tämä n. 10:n vuoden takainen tapaus mainiosta komedia näyttelijästä O.J.Simpsonista, jota ei myöskään tuomittu, vaikka häntä epäiltiin erittäin vahvasti vaimonsa murhasta ja hautaamisesta kotipihalleen ja hänen vaatteistaankin jopa löytyi verta, mutta ei vaan riittäneet todisteet. - ÄLYTÖNTÄ
Leikelty pedofiili teki sen taas,ohan se ny saatana selvä,että se on sairas vai muuten vaan koko ikänsä syytelty.Ei terve äijä" nuku "lasten kans samassa sängyssä! Jumalauta on se ihme ettei tommosta helvetin sairasta olentoo saara hengiltä.Hyi vittu että oksettaa koko saatanan äijä! popinkuningas ja PASKAT pervojen kuningas!!!!!!!!!
- ...
...kun käsi murtui. "Täytyy panna lasta."
- I hate Jackson
Oon muuten samaa mieltä... on se kumma ku annetaan tommosten pedofiilien liikkua vapaana... Jos mää näkisin sen äijän joskus livenä niin veisin saunan taakse ja niskalaukaus! Niinku noi FANIT tuolla edellä sano et "pidetään me fanit yhtä" niin sanotaan me että pidetään me EI fanit yhtä...
- huhu.......=)
I hate Jackson kirjoitti:
Oon muuten samaa mieltä... on se kumma ku annetaan tommosten pedofiilien liikkua vapaana... Jos mää näkisin sen äijän joskus livenä niin veisin saunan taakse ja niskalaukaus! Niinku noi FANIT tuolla edellä sano et "pidetään me fanit yhtä" niin sanotaan me että pidetään me EI fanit yhtä...
hei kuules....en oo mikään MJ:n fani mutta mua ärsyttää kun te ihmiset ootte niin helvetin varmoja kaikesta jotkut kirjottaa että SYYLLINEN ja jotkut SYYTÖN kukaan teistä ei voi sitä tietää.....helvetti että ootte nii.piiippp...... mut joo ihan sama mutta kun sanoin jo aikasemmin KUKAAN EI VOI TIETÄÄ SITÄ PAITSI MJ ITSE!!!!!
- Viisas tai telia jiillä
huhu.......=) kirjoitti:
hei kuules....en oo mikään MJ:n fani mutta mua ärsyttää kun te ihmiset ootte niin helvetin varmoja kaikesta jotkut kirjottaa että SYYLLINEN ja jotkut SYYTÖN kukaan teistä ei voi sitä tietää.....helvetti että ootte nii.piiippp...... mut joo ihan sama mutta kun sanoin jo aikasemmin KUKAAN EI VOI TIETÄÄ SITÄ PAITSI MJ ITSE!!!!!
No Sinulla oli kantaa niin että omasi on jo irronnut edellisessä orgasmissasi - enkä sano kenen kanssa ja milloin. Pikku pedo pivossa on parempi kuin yksi iso Ameriikassa...
- fdhhgd
vittuun tuomonen pedofiili
- Derg
Miettikääpä minkälaisia rodullisia jännitteitä siitä olisi syntynyt, jos M.J. olisi tuomittu. Tottakai hän on syytön. Kaikki muuhan haiskahtaisi pahasti rasismilta.
- Piikille
Miten te "FANIT" voitte sietää tommosta sairasta henkilöö,ajatelkaa ny mitä se on niille lapsille tehny!!
- Mä vaan
mitä se on niille tehnyt, kerro nyt minullekin??
- Mä vaan
Jacksonin friikki-imagohan on kai ihan tarkoituksella rakennettu hänelle, kaikki ne simpanssi-jutut ym. Ehkä tässä lapsirakkaudessa "pr-työ" vähän epäonnistui?? Mutta hyvä, että tuomioksi tuli syyttömyys, hän voi jatkaa uraansa ja hyväntekeväisyystyötään sekä hoitaa taloutensa kuntoon. Vaikka hän on ollut syytteessä, ei se tee hänestä syyllistä.
- keskustelua
Harvinaisen asiallista keskustelua taas täällä.
Miksi noita rasistisia ja tappo juttuja julkaistaan täällä?? Pitäis lopettaa koko palsta jos ei osata käyttäytyä.- JEps.....
Ei se edes ollut syyllinen. Jokaisella on omat sairaat mielipiteet. Syyttävät ihan syyttä. Esim miksi. Raha, erirotu, eri tyyli, erinlaisuus..
- Akusti
Kyllä mää oon sitä mieltä että toi Jackson ois saanu olla vankilassa seuraavat kakskyt vuotta. Kohta tulee kuitenki ilmi, että se on maksanu jollekki ettei se jou´u vankilaan tekosistaan. On sillä kyllä sen verran rahaaki, että se pystyy ihan helposti maksamaan vaikka minkälaiset rahasummat... että tohon syytön juttuun mää en kyllä usko paskan vertaa... !
- MINÄ
SE OLIS PITÄNY TUOMITA! HYI SE PITÄIS TAPPAA! SAIRAS PERVO MÄ VIHAAN MICHAEL JACSONIA! IHAN VARMASTI SE ON SYYLLINEN MÄ EN TAJUA ET MITEN JOKU VOI USKOO SITÄ JA OLLA SEN PUOLELLA!!! HYI SE ON NIIN INHOTTAVA IRSTAS ÄIJÄ! MITEN JOKU VOI OLLA SEN FANI?!!! MÄ EN AINAKAAN... SAIRAS OLIO. EI SITÄ VOI IHMISEKSI SANOO IHME EPÄSIKIÖ!! LASTEN RAISKAAJA!
- Eräs MJ-fani
Moderaattori hoi, täällä yksi mielenvikainen!
- Sartsumainen
Mä oon sunkanssa samaa mieltä!MJ on ihan paras!Mä oon niiin onnellinen kun MJ selvis,se on ollu koko ajan syytön!Kun kuulin että MJ on matkalla oikeuteen niin mä rupesin heti itkemään!MJ on niiin lovely
- mies
Minusta sen miehen pitäis saada tuomio teoistaan mitähän on tehnyt.Siitä rangaistus
- ihan sama
en ole mikään järjetön michaelin fani mutta kyllä pidä sen musiikista minä olen sitä mieltä että MJ on.....SYYTÖN!!!vaikka se nyt on vähän pipi pää mutta en usko että michael tekisi mitään noin ilkeää ja tyhmää ja onneksi tämä helvetin OIKEUDEN KÄYNTI on ohi
- syyllinen !!
mä en välitä paksan vertaa jacksonista ja sen musiikista jne mut entäs ne lapset ketä se on käyttäny hyväk.kai on helppoo ostaa perheet hiljaseks. oon nähny netis videon missä se nukkuu lasten kanssa samas sängys ja ne lapset on kirjottanu päiväkirjaan mitä se pakotti ne tekee. et miettikää muutaki sen rahoja ja musiikkia. se jätkä on paska pedofiili
- Kolibri
OLEN KANSSASI AIVAN SAMAA MIELTÄ
- Miiiiiiiinä.
Vaikken olekaan mikään Michael Jackson fani, olen silti ollut heti alusta saakka varma hänen syyttömyydestään. Täysin tekaistuja rahastus mielessä tehtyjä syytöksiä. Onneksi ei joutunut vankilaan :)
- Krisse
Selvähän tuo että Michael on syyllinen. On vaan tarpeeks rahaa ostaa ittensä ulos tosta sotkusta. Kymmeniä poikiahan se on hyväksikäyttäny, osa niistä on julkisuudessaki niinku esim. Macaulay Culkin.
Siispä, raha ratkasee. =) - suskis
mua kyl oksettaa koko tyyppi, eihän tuo ole ihmismäinenkään enään, silmätkään ei luo sellast fiilist...
- Shooter
VOi kuin suloista. MJ on varsinaine pelle! Miksi ihmeessä tämä typerys meni muuttamaan ihonväriään! Miten ajatus tästä ..... henkilöstä on voinut auttaa jonkun yli jostain? Tuohan on jo jonkinsortin rikos, muuttaa itsensä tuommoiseksi! Älkää käsittäkö väärin, en ole rasisti. EN ihmettelisi jos tämä MJ on käyttänyt lapsia hyväkseen... en usko että kukaan nainen olisi Hänestä kiinnostunut. Anteeksi vain fanit. Tämä on minun mielipiteeni... kaikillahan on oikeus omaansa. "this is democracy"
- Albert___
MJ pitää lapsista, koska hänellä itsellään ollut lapsuutta. Hän vain haluaa leikkiä lasten kanssa ja tarjota lapsille elämyksiä. MJ ei ikinä tekisi lapsille mitään.
...ja onhan hänen musiikkinsakin loistavaa :peukku: - lube
Kaippa siinä on jotain perää, että se on jonkun sortin pedofiili... Aika monta huhua on tässä jo ainakin 15v.:n aikana kuulunut.
Mutta jos MJ todellakin olisi oikeasti syyllinen, niin ajatelkaapa hänen uhria/uhriaan. Raiskatun on muutenkin varmasti vaikea kertoa asiasta.
Tämä taisi olla siihen tyyliin, että jos äitisi on huijari sinulle saa tehdä mitä vaan.
ps. miten MJ:n lapset voivat olla vaaleaihoisia, kun mies oli alunperin itse tummaihoinen? eivätkö ne lapset ole vaaleaihoisia? ja ihan sen erään dokumentin perusteella, ei kristus... ei lapsia lähellekkään sitä olioo... - sirputin
No voihan vitalis!! Näin paljon vastanneita en oo varmaan ennen nähnyt:) Michael juttu herätti näköjään paljon vihaa.....ja rakkautta...
- ¤panda¤
rahalla saa näköjään ostettua itselleen mitä vain
- vaikka syyttömyyden. Olisin toivonut näkeväni sen miehen vastaamassa teoistaan.- oli osittain
kuin suoraan "metsästä repäisty". Epäilen sen kantaa ratkaista asia oikein.
- totuuden puhuja!
Michael Jackson on merkittävä artisti POP-musiikin historiassa, sitä ei voi kukaan kieltää.
Mutta. Mies ei ole saanut elää lapsuutta ja on siksi psyykkeeltään täysin kehittymätön. En jaksa uskoa että hän on pedofiili, mutta lukuisat plastikkakirurgilla käynnit kertovat jo jotain..kukaan psyykkeeltään terve ihminen ei tälläistä tee. Michaelin ympärillä pyörii illuusio maailmasta jossa hän voi elää ikuisena lapsena..tälläinen illuusio on tervettä 3-5 vuotiaille lapsille. Jos oikeus voittaa, pannaan Michael hoitoon ja äkkiä. Hän ei missään nimessä ole sillä psyykkisellä tasolla että voi elää vapaana. Tämä on faktaa hyvät ystävät ja jokainen Michaelista todella välittävä ja häntä todella fanittava on kanssani samaa mieltä.
-totuuden puhuja- - waltton
No oli jacko syytön sitten oikeasti tai ei, mutta mielestäni se olis pitäny vähintään laittaa pöpilään... sen näkee naamasta jne...
- Man in pantyhose
Olen itse sukkahousuissa viihtyvä reipas ja positiivinen homomies. Mielestäni seksuaalisilla fantasioilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen väkivallan kanssa. En todellakaan usko,että Jackson olisi jotenkin väkivaltaisesti hyväksikäyttänyt ketään tai mielivaltaisesti pakottanut johonkin tällaiseen,johon ei oltais suostuttu. varmasti niillä henkilöillä oli jacksonin kanssa vähintään hyvä olla.Olisin itsekin suostunut hänen seuraan,mikäli sitä oltais ehdotettu...
Joten: älä tee itse kenellekään pahaa niin pääset Taivaaseen... - Nähtiin
Miten oikeuslaitos toimii amerikan ihmemaassa. Tarpeeksi paksu nippu taaloja ja vahva lakimiesarmeija, niin syyte kuin syyte saadaan kumottua. Tästä on esimerkkejä aiemmiltakin vuosilta. Vastaavassa tilanteessa tavallinen köyhä työläinen olisi heitetty loppuiäksi linnaan ja heitetty avain kaivoon. Maailma olisi ollut paljon parempi paikka elää, jos tuo ihmisen irvikuva olisi heitetty tyrmään, minne hän ilmanmuuta olisi kuulunut.
- oikeuslaitos
sallikaa lasten tulla taas michelin luo- jotensakkin tuttu värsy, kukahan sanoi samoin?
- TshernoBilly
Tollasille saatanan lapsenraiskaajille kuolemantuomio, tai sitten elinkautinen ruotsalaisessa vankilassa, sais ainakin tietää miltä tuntuu ku joku vitun kusipää tulee ja panee väkisin kakkoseen.
Aivan sama onko jätkä joku maailmankuulu artisti vai ei.- rapsta
aika innoissas jakelet kuolemantuomioo tyypille jonka oikeus on katsonu syyttömäks :S eiköhän nyt vähän varota sitä kuinka helposti ihminen tapetaan (varsinkaan jos MJ ei oo tehny mitään)
- tta
kuolemantuomio olisi liian helppo ratkaisu. päiväksi julkiseen paikkaan häkkiin, jossa ohikulkijat voisivat vaikka paskalla pommittaa. tulisi taas oikea ihonvärikin hetkeksi takaisin. yöksi ruotsalaiseen yhteisselliin homopoikien rakkaaksi, jos nyt joku sitä viitsisi tökkiä. rahalla amerikkalaisessa vanhemmat kyllä myyvät jopa oman lapsensa, joten sitä tässä varmaan on ainakin luvattu uhreille. eriasia maksaako syytetty korvaukset.
- minä
eli siis te mj:n fanit ihailette: aikuista miestä, joka väittää olevansa peter pan (eli on henkisesti vielä lapsi eli jälkeen jäänyt), se väittää, että sille on tehty vaan 2 leikkausta, vaikka todellisuudessa sille on tehty ainakin 5 (sen kokit ainaki sano niin),se kulkee lelusotilas puvussa (aikuinen mies, no herran jestas)ja sen talo on täynnä leluja, ja ottaa lapsia sinne nukkumaan :o Ja se väittää että ne vaalea ihoset lapset on sen omia lapsia (jotka se on saanut sen vaimonsa kanssa) ja se vaan leikkelee nenänsä todella ruman näköseks
- Nipa
Jos asiasta on selviä todisteita, että Jackson on huumannut ja käyttänyt pikkupoikia hyväkseen, niin taisi julkisuus tehdä tehtävänsä (taas). Olihan kuitenkin muutama lapsi noussut itse sitä vastaan ja kertonut tapahtumat. Kuka toisaalta tietää sitä, että kuka puhuu totta?
Joka tapauksessa minä ainakin pidän sitä melko sairaana, jos äijä haluaa nukkua pikkupoikien vieressä ja pitää sitä aivan normaalina toimintana. Just my humble opinion...... - Mauw
Minusta on todella hienoa, ettei Jacksonia vangittu. Hän on todellinen tähti ja arvostan hänen työtä. God bless him.
- hani
ooonn niin iloinen ku michael todettiin syyttömäksi vaikka tiesin alun perinki että syytökse oli ihan tyhmiä :)olen nii iloinen tällä hetkellä
- TERVEEN SEKSUAALISUUDEN PUO...
PEDOFILIA KOHDISTUU AINA LAPSIIN, JA ON TAPPAVA TAUTI. HUOLESTUTTAVINTA ON SE, ETTÄ YHÄ USEAMMIN OIKEUSLAITOKSET SUOJELEVAT PEDOFIILIEN TOIMINTAA.
OSUUKO PILKKA SILLOIN OMAAN NILKKAAN, VAI RAHALLAKO OIKEUS OSTETAAN, KYSYN VAAN?
JOKA AMMATTIKUNNASSA ON PEDOFIILEJÄ, EIKÄ HEITÄ SAA SUOJELLA, VAAN LASTENSUOJELU PITÄISI OLLA ETUSIJALLA, EI JULKKISTEN SUOJELU, SANON VAAN ! - En puolusta.
TERVEEN SEKSUAALISUUDEN PUO... kirjoitti:
PEDOFILIA KOHDISTUU AINA LAPSIIN, JA ON TAPPAVA TAUTI. HUOLESTUTTAVINTA ON SE, ETTÄ YHÄ USEAMMIN OIKEUSLAITOKSET SUOJELEVAT PEDOFIILIEN TOIMINTAA.
OSUUKO PILKKA SILLOIN OMAAN NILKKAAN, VAI RAHALLAKO OIKEUS OSTETAAN, KYSYN VAAN?
JOKA AMMATTIKUNNASSA ON PEDOFIILEJÄ, EIKÄ HEITÄ SAA SUOJELLA, VAAN LASTENSUOJELU PITÄISI OLLA ETUSIJALLA, EI JULKKISTEN SUOJELU, SANON VAAN !Olen aivan samaa mieltä, luulenpa että mikäli kyseessä ei olisi ollut julkkis (tässä tapauksessa MJ) niin kyseinen henkilö istuisi JO vankilassa ilman sen kummempia mutinoita..
Mutta EI, kun se on hei sentään DAA julkimo MICHAEL JACKSON!!!!111 IhQQ!!!11 Niin ei sitä voida laittaa mistään vastuuseen.
Sika mikä sika.
Se on kyllä minun mielipide. - voisin
Yhtyä Sinuun elegantti pikku pil...lerin pyörittäjä. Sinne vain mukaan suureen politiikan ja kateuden maahan. Olet tervetullut. Olisi yksi pöllö vähemmän täällä ( sori luonnonsuojelijat)
- Jassoo
Aivan oikea päätös ku michael on syytön. Aivan selvää rahastusta tollaset syytökset. Sitähän syytettiin mm. sen 13-vuotiaan pojan hyväksikäytöstä. Luin, että sillä pojalla oli joku rintasyöpä tai jotain, ja kuinka ne hoitokustannukset on niin pirun kalliita. Helppohan se on yrittää saada muutama miljoona dollaria tollasilla haasteyrityksillä. Ja se michael on kyl niin lapsen tasolla henkisesti, ettei se ees kykenis tollasiin tekoihin. En oon myöskään mikään Jackson fani, mutta oikea päätös!
- ei fani ja se on fani
Tässä jälleen kulminoituu Suomen ja suomalaisten asenne:on niin helppoa välittää ja olla puolella tai vastaan jopa Amerikan tapahtumiin. Jaksoni jaksaa kiinnostaa mutta ei muu. Ihan sama kuka jaakko on. paljon peliä on Suomessakin... Lääkärit... jöääkärit ja tupa-jäärät. ym
Kuka jaksaa ottaa mihinkään kantaa? Edes sellaisiin asioihin, jotka vaikuttavat tulevaisuudessa omiin asioihin. Mikko Jaakkola tuskin vaikuttaa Sinunkaan elämäön.
Herätkää. - heh heh
jotain hämärää siinä hyypiössä on.
- tta
onhan siinä paljonkin hämärää. kauankohan se oli valkaisuaine-kylvyssä? ja väittihän se joskus uransa alussa vihaavansa isäänsä. nythän isäpappa oli tukemassa poikaansa oikeudessa, kun pikkupojat esittivät tekaistuja syytöksiä sukulaisten, fanien ja muiden henkisesti jälkeenjääneiden mielestä. toivottavasti mj:n naamasilikonit kestävät tämän uuden julkisuuden valovoiman.
- oikeus ja kohtuus
No tuon vielä piti tulla maailmaa pilaamaan. Kuka oletkin joka kirjoitit itsesi nimissä "me fanit" saat katua loppuelämäsi. Toisaalta olit tuntemani feikki joka joka palstalla saa tunteet pintaan. Kukaan oikea Michael-fani ei edes kehtaisi tänne kirjoittaa edes riviäkään. Oli se niin FALSKI juttu että ei parempia lähde kuin hallitukselta - ja niilläkin - totisella naamalla kuin Lipponen aikanaan. Potaskaa.
- murhaton
lähimmäistä ei saa tappaa. Se pätee. Aina.
Jacksonin voisi tosin panna turkin hihaan ja nussia uudelleen niin tietäisi mille tuntuu. Poikasella on niin kireeks vedetty nahka, että menee valkoiseksi ja kun silmänsä ummistaa niin pieru pääsee - on nahka niin kireellä....
Millainen anus olisikaan...
Nam... - PALLE_ANKA
On mahdollista, että hän on täysin syytön ja ansaitsi päästä vapaaksi. Tätä kun ei tiedä kukaan muu, kuin Michael Jackson itse, joten turhaa kinata siitä täällä keskustelupalstalla, kun ette tiedä hänestä juuri mitää, ettekä ole hänen lähiomaisensa.
Hän itse tietää totuuden päänsä sisällä, eikä kukaan ihminen voi lukea hänen ajatuksiaan.
Jos todisteet viittaavat hänen syyttömyyteensä, emme voi silti olla varmoja totuudesta, emmekä voi vaikuttaa siihen mitenkään.- tta
ei ainoastaan hän itse tiedä totuutta. unohdat ne pikkupojat. mielestäni he tietävät totuuden parhaiten. MJ ilmeisesti on niin häiriintynyt mieleltään, ettei erota totuutta ja valhetta eikä oikeaa ja väärää. entä tuon tyypin omat lapset? heilläkin saattaisi olla paljon kertomista "isi-kullastaan", mikäli he saisivat vapaasti puhua!
- normaali
no en tiiä oisko tavallisen kaduntallaajan elämä
hyväksytt'ävää jos 26v naapurin ukko leikkis 10v vieraitten lasten kaa kylpyammeessa ja nukkuis samassa vuoteessa, varmaan naapurit sanois se rakastaaa niitä lapsia, ainaki siin dokkariss se teki niin , mutt en tiiä onko se sitt kajonnu mutt oli mikä stara tahansa pitäs tajuta mikä on normaalia mikä ei , no ei ainakaan toi kloriitti naama oo normaalia jätkä lll niinku joku saatanan kumi naamri täässä Michael on aivan yhtä syytön tuollaisiin naurettaviin syytöksiin kuin että Ruotsi olisi taistellut 2:sessa maailmansodassa..Naurettavat henkilöt huijasivat vain kiltiltä persoonalta rahaa.
Katselin taivaskanavalta yhden ystävän luona sitä kuinka hölmösti ja syyllisen tuntuisesti sen pojan Äiti puhui medialle..teennäisyys paistoi oikein kasvojen läpi..
Heal The World!
Oikeus Voitti..:)
Peace&Love kaikille..- D.O.A.
...oiva esimerkki ömeörikkalaisesta oikeussalipelleilystä,paljon porua,vähän villoja...harmi,ettei Jammu Siltavuori ymmärtänyt säveltää paria haitarihumppaa ja anoa oikeuskäsittelyn siirtoa jenkkeihin...siinä olis ollu pian uus idoli henkisesti köyhäksi jääneille...tosin Jammun nenälle olisi pitänyt tehdä jotain,se kun oli suomalaiskansallinen pottunokka.Ja toivon todellakin,että se on ohi ja M.J. räplää vastedes vain omia pallejaan...
- Pedofiilit hirteen!
Niin pääsi taas yksi pedofiili sekopää rikoksenuusija vapaalle jalalle! Raha on valtaa näinkin rankoissa asioissa... VITUTTAA tollanen!!!
Pedofiilipopparin päätä ei voida saada pölkylle ennen kuin joku tulevista uhreista ja heidän perheistään uskaltaa nostaa syytteen. Jackson hyväksikäyttää köyhiä lapsia, joiden perheet ottavat rahat mieluummin kuin kävisivät mahdottomaan oikeustaistoon (kuten taas nähtiin!).
HYI HELVETTI sitä saatanan sika Jacksonia!!! Hirteen kaikki pedofiilit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- hugo-68
MJ voitaisiin tuoda taas suomeen jotta se vietäisiin saunan taakse niska laukaus ja VITUN nopea hautaus.
- Alaia
onko MJ syyllinen vai ei, mutta olen ehkä vähän kallellaan syyllisen puolelle. Anyway, sillä tuskin on väliä oliko se syyllinen vai ei, koska vankilaanhan sitä ei olis varmaan koskaan laitettu. Tai jos olisi, se olisi joku yksityisvankila, jossa ei muita vankeja olisi, koska eihän sitä saa päästää muiden vankien näkyville. Ja kaikenkukkuraksi siitä olisi syntyny sellanen mellakka että huh huh. En oo seurannu oikeudenkäyntiä, joten en tiiä mitä siellä on tapahtunu, mutta luultavasti osa syy tuohon "tuomioon" oli se, että ei yksinkertasesti uskallettu todeta sitä syylliseksi. Siitä olisi syntyny sellanen media hulabaloo että ei oo todellistakaan. Ja juuri se oli syynä etten seurannu oikeiudenkäynti juttuja, koska olin aivan varman, että vankilaan tuota jätkää ei laiteta.
Tuossa muuten yks pätkä jossa MJ:n naaman muutokset lapsesta tähän päivään. Lähinnä niille jotka tappelee leikkausten määrästä..
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?video=Faces-of-Michael-Jackson- Minä
NE JOTKA ON SITÄ MIELTÄ ETTÄ "MÖYKKÄEL" PITÄIS SAADA HIRTEEN NIIN VIEKÄÄ TODISTEITA JENKKIEN OIKEUS SALIIN JOS EI TODISTEITA EI OLE KYÖTTÄ.....
JA VETÄKÄÄ ITTENNE HIRTEEN JOTKA ON 100% VARMA ETTÄ "MÖYKKÄEL" ON "SYYTÖN"......
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569